Bylo pondělí ráno a Harin byla stále v hotelu. Svůj pobyt ale prodlužovat nebude. Včera večer jí přišel e-mail, ve kterém stálo, že byla přijatá na místo osobní asistentky. Dále v něm byla adresa, na kterou se může už dnes nastěhovat. To se jí velice hodilo a tak už se začala balit. Měla v plánu odejít z hotelu, zajít si na oběd a odpoledne dorazit na zmiňovanou adresu.
V e-mailu byl ještě požadavek, aby jim napsala, kdy asi přijede, kolik má zavazadel a věcí s sebou. Chápala, že asi potřebují vědět, kolik věcmi zabere prostoru. Dále se jí však ptali, co má ráda, jaké jsou její oblíbené barvy, jaké má koníčky, atd. Nevěděla k čemu tohle potřebují vědět, ale na vše jim popravdě krátce odpověděla.
Odpoledne, po tom co se nejedla, byla připravená vyrazit na neznámou adresu. Neuměla určit, kde přesně to je. Vzala si taxi a taxikáři nadiktovala adresu, ten věděl kam má jet a tak se tam Harin nechala dovést. Cestou začala o svém novém bydlení přemýšlet. Nevěděla, kde se to přesně nachází, jak to vypadá a hlavně stále neznala jeho majitele. Věděla, že tam s ním bude žít a i když úplně nechtěla, stále to bylo lepší než žít stále v hotelu. Bude tam jak žít, tak pracovat a tím si konečně vydělávat a ve svém volném čase se moct bavit. Ta práce by neměla být nijak moc náročná a majitel by s ní měl být spokojen. Chvíli přemýšlela, že jestli, až ji uvidí, nebude si myslet, že čekal někoho jiného. On však ví, kdo ona je, viděl její životopis a sám si ji přece vybral takže se nemá čeho bát...
Vystoupila ve už od vzhledu ulici pro velmi dobře postavené lidi. Jelikož ještě předtím, než přijede, měla dát vědět, kdy asi dorazí, tak očekávala, že tu na ni někdo bude čekat. Napsala, že asi odpoledne kolem 2 hodiny. Momentálně bylo 14:10, to se o moc nezpozdila. Před ní stál velmi vysoký mrakodrap, ze kterého vyšel nějaký muž a šel naproti ní. ,,Vy jste Chang Harin?" zeptal se urychleně. ,,A-ano." odpověděla nesměle Harin. Nevěděla, kdo to je a odkud zná její jméno. Na jejího nového zaměstnavatele jí přišel moc formální a hrubý. Držel si odstup a vypadalo to, že mu je úplně jedno, že Harin čekala, že bude v řeči pokračovat. Místo toho, jen co mu odsouhlasila jeho domněnku, mlčky přešel ke kufru jejího taxi a vyndal její zavazadla. Ona mezitím rychle zaplatila taxikáři, který hned nato odjel. Neznámý muž Harin pokynul, aby ho následovala. Harin tak ihned učinila. Poté, co vešli do hlavních dveří toho vysokého mrakodrapu, se ocitli ve velké hale. Vypadalo to tu velmi draze a Harin by si to tu nejradši celé prohlédla, ale muž pokračoval rázným krokem dál, až k výtahu. Nastoupili a on navolil 49. patro. Jeli celkem dlouho a vystoupili na velmi luxusně vyzdobené chodbě. Celý mrakodrap byl velice moderní, tak jako celý Soul. Před nimi se objevili dveře bytu. Muž zazvonil a čekal až mu někdo otevře. Ve dveřích se objevila velmi známá osobnost. Harin nemohla uvěřit, že tam opravdu stojí. Ukázal rukou, ať jdou dále. Harin šla první a její doprovod šel hned za ní. Byli v předsíni toho bytu. Muž jen odložil její zavazadla a odešel pryč. Harin se tedy otočila na její zbývající společnost. On se napřímil a uklonil, tak jak je v Koreji při pozdravu zvykem.
,,Dobrý den, já jsem Kim Taehyung, ale asi od pohledu víte, kdo jsem..." pozdravil a představil se svým obvyklým hlubokým hlasem. ,,Em, dobrý den, já jsem Chang Harin, ale to vy asi taky tušíte..." představila se mu mírně nesměle, stejným způsobem a poznámkou Harin. On jen lehce přikývl a skoro nepostřehnutelně si oblízl svůj ret. Poté nechal pusu silně sevřenou a mlčky Harin pozoroval. Ta začínala být mírně nervózní z toho trapného ticha. Jeho chování si moc nevšímala. ,,Zavedu vás do vašeho pokoje." řekl najednou. Otočil se a šel dál do bytu. Došli do obýváku, kde se nacházela velká okna, od stropu až po zem. Byla tak prosklená celá jedna stěna místnosti, díky čemuž tam byl nádherný výhled na celý Soul. Harin to uchvátilo. Měl tam také krásný gauč a obrovskou televizi, která připomínala spíš kino. Došel až ke schodišti, po kterém se dostali do patra nad nimi. Prošel podél několika dveří a u jedněch se zastavil.
Otevřel dveře a oni vstoupili dovnitř. ,,Tady budete bydlet. Máte to tu zařízené. Máte tu svou vlastní koupelnu a záchod. Kuchyň se vším vybavením je vám dole k dispozici. Pračka je bohužel jen v dolní koupelně, ale máte k ní samozřejmě přístup. Jen na to, že budete prát, upozorněte vždy předem. Doufám, že se vám tu bude líbit." s tím odešel a zavřel za sebou. Harin chvíli zůstala jen stát a začala si uspořádávat myšlenky o nových věcech ke stěhování sem.
Takže, byt je nádherný, moderní, plně vybavený. Její pokoj je překrásný a ona má vlastní koupelnu a vše ostatní, co jen potřebuje. Majitel se zdá být příjemný... -Ano, takhle by to šlo shrnout po té hlavní pozitivní stránce. Vše, co ji dosud zajímalo. Jen tam chybí pár důležitých detailů. -Že to je byt za miliardy wonů. Že je její pokoj zařízený přímo podle toho, co napsala v odpovědi, co má ráda za barvy, věci atd. na e-mail o jejím přijmutí sem. Že vše kolem ní je tak drahé. A HLAVNĚ, že majitelem je nejznámější model a herec v celé Jižní Koreji - Kim Taehyung!!!
ČTEŠ
Famous
FanficChang Harin (창하린) je devatenáctiletá dívka, co se rozhodla postavit na vlastní nohy. Hodlá se odstěhovat od rodičů, se kterými žila doteď v Incheonu (인천), do hlavního města Soulu (서울) hledat bydlení, práci a štěstí. Kim Taehyung (김태형) je dvacetičtyř...