V kleci

100 4 0
                                    

Přátelství?! - To teď běželo Harin hlavou... Stála stále jako přimrzlá na stejném místě a poslouchala, co kdo říká. Taeho vysvětlení jejich společné dovolené se jí však příčilo. Bolelo ji to, to se za ní stydí? Nechce, aby nikdo o jejich vztahu věděl, tak to skrývají, je to vůči jeho profesi pochopitelné... Proč to ale nechce říct ani svým rodičům? Ona se tomu taky vyhýbá, ale kdyby na to nějak přišli a nastala by situace jako byla tato, tak by to přiznala! Nikdy by svým rodičům nelhala takhle do očí... To mu to za to stojí?

Harin byla zmatená, najednou pro ni kolem ní neexistovalo nic než ona a jeho slova - bodaly ji a braly jí její důvěru k němu... Říct to rodičům je skoro vždy problém, ale nakonec se to stejně nějak dozví, tak jako teď, Harin jen nechtěla být tou, která řekne - Byli jsme spolu na dovolené, protože spolu chodíme, nezlobte se, že jsme Vám to tajili, ale my se báli Vaší reakce... Jenže nic z toho Taehyung neřekl - lhal... lhal, že mezi sebou jsou jen ,nadřízený a zaměstnankyně' a NIC mezi nimi není, oni se JEN ,přátelí' ve volném čase! - Aha! Takže je jeho pouze zaměstnankyně a on je šéf, který ji zatáhne na dovolenou společně s ním, aby mu nebylo smutno a asi se nenudil, tak se tam s ní tajně vyspí, ale hlavně ať to nikdo neví, tak ji táhne přes půl planety... své matce to zapře do očí a nejlepší na tom je, že zřejmě čeká, že to tahle půjde dál a oni se budou takhle tajně ,kamarádit' dál... 

Harin se chtělo zničehonic brečet, cítila se zklíčená, opravdu to nečekala - Miluje ji vůbec? Myslí to s ní vážně nebo si s ní jen hraje? Nevěděla nic a najednou se rychle snažila vzpamatovat a zahnat slzy, které by ji prozradily. Nemůže teď brečet, teď ne! Ne před ním a jeho rodiči, navíc by tím pravděpodobně prozradila to, že Taehyung o nich lhal... Jaký by měla jiný důvod brečet?

Mírně se ošila a poprvé pohlédla jeho matce přímo do očí, už se tolik nemračila, zřejmě tomu uvěřila a přijala to... Hned nato sjely její oči na osobu vedle - Taehyung - stál tam a povzbudivě se na ni díval, jako by bylo všechno v pořádku, pro něj asi ano...

,,Tak tedy půjdem nahoru, chci zas vidět ten tvůj byteček, jistě se ti o něj ona hezky stará..." prohlásila jeho matka a odebrala se se svým manželem k výtahu. Taehyung vzal jeden kufr a Harin druhý a už je následovali. Harin cítila další bolest, tentokrát však ne od Taehyunga, ale od jeho matky... Ta její poslední věta, jako kdyby jí tak dávala najevo, že ona je ta, co mu třídí papíry a stará se o byt, někdo, kdo je pod jeho úroveň a tím pádem se s ní nemá kamarádit a už vůbec nic víc...




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Tak jo, začínám se nenávidět, napíšu to cca za půl hodiny a obrázek mříží hledám a upravuju DVĚ A PŮL HODINY!!! 😠 To snad není pravda, mezitím mi skoro nejde Wi-fi, takže se to neukládá, nestahuje, nenačítá a když už to trochu jde, tak nehorázně pomalu... PLEASE HEEEEELP!!! 😣

No nic, ale venku je krásně, svítí slunce, takže všichni máte jistě krásný den! ☀️❤️

FamousKde žijí příběhy. Začni objevovat