Jestli to chceš

91 4 0
                                    

Hned nato vytáhl Tae nebesky modrou krabičku, kterou ukázal Harin a přímo před ní ji otevřel... Harin uviděla nádherný prsten s velkým, zářivě blyštivým diamantem. Na krabičce byl vyrytý nápis značky ,Tiffany & Co.', což je americká společnost prodávající luxusní šperky se sídlem v samotném New Yorku! Harin nemohla uvěřit tomu, co se před ní právě dělo... On jí požádal o ruku! Kim Taehyung! TAE JÍ POŽÁDAL O RUKU?!

Navíc v rukou držel opravdu drahý prsten a Harin se to zdálo jako samotný sen... Chvíli měla pocit, že dokonce omdlí! To, co jí Tae všechno řekl, ji uchvátilo natolik, že na chvíli zůstala jen stát, dokud se opět neprobrala a pro kyslík potlačila svůj zatajený dech... Cítila to stejně a rozhodně to tak chtěla! Chtěla být jen jeho, chtěla být s ním už celý život, chtěla s ním mít svatbu a chtěla s ním mít děti...

,,Ano!" řekla nadšeně. Tae se celý rozzářil a ihned si stoupl a hluboce jí políbil... Harin slyšela jak mu zběsile tluče srdce a stále se z toho všeho vzpamatovávala. Když se od sebe odtáhli Tae jí ihned ten prsten nasadil na prsteníček! Jeho úsměv jí dokazoval, jakou z toho měl radost...

Poté se posadili a dopili zbylé víno v jejich sklenicích. Tae zaplatil a společně s Harin odešel ven z restaurace. Venku byl příjemný chládek a Harin stále myslela na tu večerní procházku... Teď se jí chtělo romanticky procházet o to víc! ,,Tae, nechceš se ještě projít?" zeptala se, tisknouc jeho ruku. Tae jí nic, co chtěla, nehodlal odepřít a samotnému mu to přišlo jako dobrý nápad, takže přikývnutím souhlasil.

Drželi se tedy spolu za ruku a procházeli se večerním, osvíceným Soulem... Harin čas od času pohlédla na svůj diamantový, zásnubní prsten. Měla chuť si s ním na prstu různě hrát... Tae si toho všímal a přišlo mu to roztomilé! Po očku ji celou dobu sledoval a usmíval se...




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Just say yes!!! 😍😍😍😘😘😘❤️❤️❤️

FamousKde žijí příběhy. Začni objevovat