Znovu

97 2 2
                                    

Harin byla rozhodnutá se co nejdřív vidět s Taehyungem, ale nemohla se jen tak, po týdnu co byla pryč, přiřítit k němu domů... Potom, co si už byla naprosto jistá, že chce být s ním za každou cenu, si teď musela dodávat odvahu a věřit, že to tentokrát vyjde... Byla znovu v Soulu a měla tak na výběr, kam půjde. Jelikož se však musela dostat k Taehyungovi postupně, bylo zřejmé, že se k němu nepůjde okamžitě opět nastěhovat a tak se šla ubytovat do hotelu. Šla do toho stejného, v jakém byla posledně, když odjížděla, respektive utíkala ze Soulu před týdnem.

Měla obrovskou radost, že je zpět a že je šance, že zas budou spolu. Měla ale taky strach, sice si už ona byla jistá, ale nebyla sama... Na vztah musí být dva! Co když Taehyung už nebude chtít být znovu s ní?! Tahle možnost ji začínala děsit! Ublížila mu a byla trochu sobecká... Nejen, že o jejich vztahu už od začátku pochybovala, ale pochybovala i o jeho lásce! Bála se ve vztahu přes problémy a pochybnosti pokračovat a tak se s ním raději hned rozešla... Možná k tomu měla své důvody, ale to že od toho tak utekla, znamenalo, že se vzdala a chránila - sobecky!

Než, aby za jejich vztah bojovala, tak raději všechno opustila... Jek se Taehyung musel cítit? Možná, že ji měl před rodiči přiznat, ale zřejmě se bál, že když to zjistí, tak budou dělat problémy a jejich vztah se kvůli nim třeba rozpadne... Možná se bál rozchodu a než riskovat to že ji ztratí, tak jim lhal! Místo toho, aby se ho na tohle Harin zeptala , ho umlčela a nenechala ho do toho vůbec mluvit!

Harin bylo opět do pláče, vzpomněla si, jak brečel v té koupelně... Vypadal tak nešťastně a zlomeně... Co když jí její sobeckost neodpustí? Co když on už nebude mít odvahu to znovu zkoušet? Co když ho tím přesvědčila, že oni dva tu šanci nemají?

Harin opět tekly slzy, byly slané, ale taky hořké, protože důvodem proč brečela, byla zrada z její strany! Stále přemýšlela, jestli chce být znovu s ním a až teď si uvědomila, že i když bude chtít a teď chce, je možné, že to tentokrát nepůjde, protože to odmítne Taehyung! Brečela, protože věděla, že pokud ji odmítne, bude na to mít naprosté právo a ona s tím nebude moct nic dělat... Bude to muset pouze přijmout a to nevěděla, jestli po tom všem jen tak zvládne...

Harin si vytáhla kapesník a setřela si slzy... Cítila se za Taehyunga tak špatně! Proč ho tenkrát nemohla alespoň vyslechnout?! Proč to s ním v klidu nezkusila vyřešit?! Měla na sebe vztek, jelikož teď poprvé zkoušela přemýšlet jaké to bylo z pohledu Taehyunga... Má vůbec právo za ním jít a chtít po něm, aby to zkusili znovu?

 Má vůbec právo za ním jít a chtít po něm, aby to zkusili znovu?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Omlouvám se, že minulý týden nic nevyšlo, ale ač jsem se snažila, tak jsem to nestíhala... 😔

Budu psát teď velký test z celého pololetí, takže se na něj musím učit... Je to totiž jediná možnost, jak si opravit známku na vysvědčení... 😩

Snad tedy pochopíte, že teď musím psaní zanedbávat... 🙏

Děkuji moc za všechno! ❤️❤️❤️

FamousKde žijí příběhy. Začni objevovat