17:12|Četvrtak,14.06.2018
Ja:Pusti je!!!Makni se od njee!!!
(Vikao sam,ali me niko nije slušao.Iskreno nisam mogao ništa ni drugo učiniti.Klečio sam na koljenima,dok su mi ruke čvrsto držali dvojica njegovi potrčka.Bili smo na litici iznad mora.Dan je bio tmuran,more uzburkano izgledalo je kao da će oluja,ali ne kao da ću izgubiti nekoga bitnog.)
Xx1:Slušajte vas dvoje,neiteresuje me ko će umrijeti sad na ovoj litici.Birajte,iskreno ja bi vas oboje bacio sa ove litice,ali naređeno je da se jednog od vas dvoje rješim.Tebe ku**o što si nas izdala ili ovog tvog što nam je se suprostavio i glumio nekog heroja.
Kristina:Nee nemojte njega dirati!!Ubijte mene umjesto njega!!
Ja:O čemu to pričas Kristina,nemogu dozvoliti da ti se nešto dogodi??
(Kada sam to izgovorio na to mjesto je došao jedan auto iz kojega je izašao šef bande Kim Wong Jung.)
Wong:Slušajte me sad dobro vas dvoje ste mi dosadili danas će se tvoja lijepa djevojka žrtvovati za tebe,jer nemogu propustiti da gledam tu bol.A sad Kristina pristaješ li na to da daš život za svog dragog??
Kristina:Da spremna sam da dam svoj život.
Ja:Kristinaaa prestanii!!(govorio sam to kroz plač,vikao sam iz sve snage pokušao se oteti,ali su me držali čvrsto.)
Wong:Ajde donesi!!
Ja:Šta će donijeti o čemu pričaš???Kada je to izgovorio jedan od njegovih potrčka je otrčao i iz gepeka izvadio crnu vereću i uže.Brzo je to donjeo,počeli su vezati Kristinine ruke i noge.Zatim su navukli crnu vreču preko nje i učinili nešto što nisam bio u stanju zaustaviti.Bacili su je u more sa te glupe litice.
Otimao sam se kao lud,ali opet ništa.Vikao sam iz sve snage.Više nisam mogao sva moja snaga koju sam imao me je napuštala.Ubrzo mi je sve pred očima bilo crno pao sam na zemlju.Xx1:Šefe što će mo sa njim??
Wong:Povesti...(kada sma to izgovorio začuo sam sirenu policijskog auta.)
Brzo svi ulazite u auto,ostavite ga ovde.Xx2 POV:
Parkirao sam policijsko auto na liticu.Nažalost stigao sam prekasno Namjoon je ležao bez svijesti na zemlji.Ona đubrad su nam utekla.Nisam stigao prije.
Ja:Halo ovdee Mark,pošaljite odmah dva policijska kola na.....15 minuta poslije:
Dok sam objašnjavao ostaloj ekipi,primjetio sam da je Namjoon poceo da otvara oči.Prišao sam mu.
Ja:Namjoon jesi ok šta se dešava???
Namjoon:Nema jee...
(Rekao je to tihim galsom,ali i dalje nije bio priseban.)
Ja:Koga nemaa!!
Namjoon:Nema je...Kada je to izgovorio opet je izgubio svjest.
Ja:Je li stigla ta hitna pomoć više!!!
Xx:Evo je dolazi!!!
Ja:Požurite,požurite!!Brzo su ga stavili na nosila i unijeli u kola hitne pomoći.Jednu ekipu sam poslao za onim đubradima,a jedna je krenula za mnom u bolnicu.Kada smo tamo stigli odmah su ga doktori pregledali.
Ja:Kako je??
Dr:Dobro je,uskoro će se probuditi,potrebno je samo da mu se povrati malo snage i energije.
Ja:HvalaKada je doktor otišao,ušao sam u sobu i sjeo pored Namjoona.
30 minuta kasnije
Polako sam otvorio oči,nisam bio svijestan ni čega.Kakva je ovo soba,sve što sam vidjeo je Marka kako sjedi pored mene.Mark:Napokon probudio si se Namjoon šta se tamo desilo??
Kada je Mark to izgovorio sjetio sam se svega.Brzo sam se ustao i počeo vikati.
Ja:Moram ići!!!
Mark:Stani gdje ćeš???
Ja:Moram je spasiti??
Mark:Koga??
Ja:Kristnu!!!
Mark:Gdje je??
Ja:Bacili su je u more,moram je spasiti!!!
Mark:Stani Namjoon,to je nemoguće ona je mrtvaa!!!
Ja:Lažeš,lažeš samo neželiš da je spasim makni se!!!(krenuo sam prema vratima ali me je Mark zaustavio,pokušao me vratiti u
krevet ali nije uspjeo.Derao sam se izgubio sam kontrolu nad sobom.Ubrzo su počele dolaziti sestre u sobu.Ušao je doktor koji je došao do mene i dao mi nekakvu inekciju.Poslije toga mi se stvorio mrak pred očima i samo sam pao na pod...NADAM SE DA VAM SE SVIĐA PRVI DIO OVE PRIČE.TAKOĐE BI MI JAKO PUNO ZNAČILO DA NAPIŠETE SVOJE MIŠLJENJE ILI OSTAVITE KOMENTAR.😘😘😘
Vote.com
YOU ARE READING
▪OPET SI TU▪
Romance》Najviše mi fališ u veče kada želim da te zaboravim,a znam da ću te sanjati i u jutru kada se probudim shvatim da mi više nismo zajendo.