Namjoon POV
Kada sam otvorio oči,zrake sunca su me zasjenile.Jedva sam se natjerao da ustanem iz tog kreveta.Danas mi se neda ništa želim samo spavati,ali tako neću riješiti ni jedan svoj problem budem li biježao od njiha samo ću upasti u još više problema.
Iskreno ko se ne bi osjećao ovako kada bi vidjeo svoju djevoku za koju je mislio da je mrtva pred vratima,a kao šlag na tortu se pravi da me nezna.Dosta razmišljanja idem malo pod tuš i obaviti rutinu.Suga POV
Unišao sam u kuću ključeve od auta sam bacio na ormarić.Zatim unišao u kuhinju,a tamo me je dočekao Jiminov široki osmijeh.
Jimin:Dobro jutroo Sugaa!!!!
Ja:Kako možeš derati ovako rano,usput...
Jimin:Da ti je jutro dobro bio bi u krevetu,a ne pričao samnom,zar nee to si htio reči.
Ja:Kako si znao??
Jimin:Ma ti si ko repriza svako jutro samo što si danas došao o tamo obučen,a ne odozgo u pidžami.
Ja:Jimin!!
Jimin:Daa!
Ja:Ne serii!!Odavno nisam ja s tobom popričao!!
Jimin:Hahaha nego gdje si bio??
Ja:Saznati informacije o djevojki od sinoć..
Jimin:Alini!!
Ja:Alinaa...zanimljivo ime!!(kada sam to izgovorio malo sam se podsmijehnuo)
Jimin:Pa dosita je,samo me jedna stvar zanima zašto je Kristina promijenila ime??
Ja:Sve ću vam ispričati za doručak kad budemo svi ovde!!
Jimin:Ok,super!!Namjoon POV
Jin:Doručak je gotov!!
Ja:Hvala bogu tako sam gladan!!Kada sam došao dole već su svi bili za stolom.
Jin:Uff nek si se sjetio doći!!
Ja:Jin molim te nemoj me u jutru peglati!!
Tae:Mene nikada nisi pitao kada nisam došao da doručkujem??
Jin:A ti nekad nisi bio na doručku,koliko te znam u ovih sedam godina kada god se radi o hrani ti si tu prvi!!
Tae:Pa i to što kažeš!!
Jimin:Suga hoćeš reći sada kada smo svi tu??
Suga:A daa potpuno sam smetnuo sa uma!!
Ja:O čemu vas dvojica??
Suga:O onome sinoć??Kada je to izgovorio,momentalno sam odmakeo tanjir od sebe.Pridobio je moju pažnju.Kao i od ostalih čalnova.
Suga:Pa vidite djevojka od sinoć nije Kristina??
Ja:Molim!!
Jimin:Kako??Vidjeli smo je svii to jest Kristinaa!!
Suga:Djevojka od sinoć se zove Alina Jeferson,ima 20 godina,dok Kristina imala 23 kada je umrla.O da ova djevojka je jako mlada.Dolazila je iz bogate porodice.Nema roditelja,poginuli su saobraćajnoj nesreći kada je imala 16 godina.Do svoje 18 godine je živjela u domu za nezbrinutu djecu jer je niko od rodbine nije htjeo uzeti sebi.Živi na "xxxx" ovoj adresi u jako lošim uvjetima.Stan joj je u užasnom stanju,ni životinje ne bi tu živjele.Ona nema novaca da priušti sebi nešto bolje.Zato što ima financirati fakultet,račune plačati i hrana.A zbog onoga sinoć je upala u veliku frku sa šefom.Nema prijatelja to znam,jer kada je izgubila roditelje svi su je napustili njezin dečko,prijatelji,rodbina svi koje je smatrala najbližima su je napustili.Imala je jako jako težak život.Ali iskreno mislim da je sve to učinilo još snažnijom.
Jin:Wow jadna djevojka!!
Jimin:Ali doista je prelijepa!!
Ja:Jesi siguran da to nije Kristina??
Suga:Daa to nije ona!
Ja:"Ona je moja"(rekao sma tu u sebi)
U kakvu frku je upala zbog sinoć??
Suga:Šef je zamalo otpusti zbog zakašnjeni dostava.Ali joj je zato odbijo to od plače.A ona jedva sastvalja kraj sa krajem.
Ja:Moram to ispravitiAlina POV:
Nisma mogla prestati razmišljati o onome od sinoć i od jutros.Zašto,zašto mi se ovo dešava nerazumijem.Tko su oni što žele od mene.Iz misli me je prekinuo glas.
"Molimo vas da se odmaknete od vrata uskoro će mo izaći na stanicu " xxxx"
To je moja stanica,napokon sam stigla.Izašla sam iz tranvaja i otišla na posao.Kada sam stigla na posao pokušala sam pronaći šefa kako bi mu ono sinoć objasnila.
Ja:Ee Sebastijan,gdje je šef?
Sebastijan:Nemam pojma,kada nam treba nema ga,ali uvjek je tu kad se plata treba smanjiti.
Ja:E to je istina
Lea:Alina pizza je gotova,dostava odma,pazi da se neponovi ono od sinoć.
Ja:Nebrini se neće ništa biti!!Uzela sam naruđbu i izašla iz restorana.Kada sam stigla do svog motora na njemu je bio naslonut neki muškarac.Bio je okrenut,ali je bio visok i jako zgodan.
Ja:Gospodine izvinjvam možete se skloniti??
Namjoon:(okrenuo se)Moram razgovarati??
Ja:AAA PA TI SI ONAJ LUĐAK OD SINOĆ!!!
Namjoon:Aloo šta se dereš ljudi nas gledaju??
Ja:Slušaj tii makni se od mene prija nego te ubijem!!
Namjoon:Želim ispraviti frku u koju si uletjela sa šefom zbog mene.
Ja:Ne ispravljaj ti ništa,dovoljno si učino.
Namjoon:Koliko ti je odbio od plate,platit ću ti duplo.Samo reci
Ja:Što ti misliš tko sam JA,zadrži taj novac za sebe i bolje ga daj nekome psihijatru.
Mogu te nešto zamoliti??
Namjoon:Šta??
Ja:Ajde vi lijepo idite iz mog života jer me ne interesuje te i nesmetaj te mi.Sjela sam na motor i otišla brzo dostavu da obavim.
22:00
Napoko sam se vratila sa zadnje dostave koju sam imala odnijeti.Kada sam došla vidjela sam auto od šefa i brzo utrčala unutra kako bi razgovarala sa njim.
Unišla sam i počela razgledati po restoranu.
Začula sam nečiji glas iza sebe.On:Šta ti radiš ovde zar ti smijena nije gotova??
Ja:Daa jeste samo sam tražila vas
On:Tražili mene,zašto?
Ja:Zbog sinoć,vidite dogodilo se nešto jako čudno,zbog čega sam zeznula dostavu.Samo vas molim da mi ne odbijete od plate,jer mi svaki novčič treba.Znate moju situaciju.Molim vas
On:Stvarno!!Pa vidiš mogao bi ti oprostiti!!
Ja:Stvarnoo!!Hvala vam mnogo!!
On:Pod jednim uslovom!
Ja:Uslovom!!Kojim??Kada sam to izgovorila on mi je se primakeo.
On:Pa vidiš ti meni možeš ponuditi i više nego što misliš.Ti si jako lijepa djevojka..
Ja:Daa mislim da moram da idem kući..
(Krenula sam,ali on me je uhvatio za ruku)
On:Šta ti misliš gdje si krenula??
Ja:Pusti mee!!
On:Nee ovu priliku neželim propustiti!!Pustio mi je ruku, otišao do vrata i zaključao.Zatim se okrenuo i počeo ići prema meni.Svaki korak koji je se približavao meni,ja sam se udaljavala od njega.Sve dok me nije zaustavio zid,više nisam mogla nikamo.Stavio je ruke poviš moje glave i približio mi se.Pokušala sam ga odgurnuti,uhvatio mi je ruke i prislonio mi ih uza zid.Moje srce je tako jako kucalo,strah je vlado mojim tjelom.Nisma znala ša da radim.
Počeo me je ljubiti po vratu.Ja:Upomoć!!Pustite mee!!!Upomoć!!
On:Đabe vičeš ovde te niko neće spasiti.Hehehe...Ubrzo me je odmakeo od zida i bacio na stol.Ruke mi je čvrsto držao dok me je ljubio po vratu.Košulju koju sam nosila je tako grupo skinuo sa mene.Svaki gumb koji je bio na njoj sam čula kako je odzveknuo od pod.
On:Sada si još ljepša!!......
YOU ARE READING
▪OPET SI TU▪
Romance》Najviše mi fališ u veče kada želim da te zaboravim,a znam da ću te sanjati i u jutru kada se probudim shvatim da mi više nismo zajendo.