8.dio

41 0 0
                                    

Kada sam htjeo da otvorim vrata ona su se otvorila izašla je Alina.Stajala je predamnom i buljila u mene sa svojim krupnim zelenim očima.Gledao sam u nju i upijao svaki trenutak tog pogleda.

Alina POV

Nakon što mi je Namjoon dao odjeću da obućem otišla sam se istuširati.Iz kese sam izvadila odjeću da obućem.

Outfit:

Iskreno ne volim baš  nositi suknjice ili nešto previše kratko ne osjećam se baš ugodno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Iskreno ne volim baš  nositi suknjice ili nešto previše kratko ne osjećam se baš ugodno. Ali sve jedno bolje je i ovo nego ništa.Obavila sam higijenu i osušila kosu.
Kada sam otvorila vrata id kupatila ispred njih sam zatekla Sugu.Gledala sam ga u čuđenje pitala sam od kud on ovdje.Sigurno je došao nešto kod Namjoona nadam se da nezna za ono od sinoć.Krenula sam prema kuhinji,ali me je uhvatio za ruku.Okrenula sam se i gledala u čuđenje. Što on to radi za ime svijeta?

Suga:Jesi dobro??
Ja:[znači ipak zna za ono sinoć] da dobro sam,hvala na pitanju!!
Suga:Ako ti treba nešto samo reci biti ću tu za tebe ipak smo mi sada PRIJATELJI!!

Kada je izgovorio privukao me je prema sebi i zagrlio.Bila sam u šoku,nisam znala šta se dešava,ali bila sma i sretna zbog njegovih riječi.Možda se i meni život napokon osmijehnuo .Iz zagrljaja nas je prekinuo Namjoon sa svojim kašljom .

Namjoon POV :

Krenuo sam prema sobi kako bi se presvukao .Vidjeo sam Alinu i Sugu kako se grle.Nisam znao šta se dešava.Zašto je Suga grli,samo je ja želim grliti niko više.Mislim da sam bio ljubomoran.Morao sam ovo prekinuti.Zakašljao sam se kako bi ih prekinuo.

Ja:Khmm.... šta vi to radite??
Alina:Ništa!!
Ja:Stvarno,jesi sigurna??
Alina:Daa!!
Suga:Samo smo se zagrlili prijateljski,ništa posebno!!
Alina:Daa!!
Ja:Prijateljski,a od kada ste vi to prijatelji???
Suga:Od sad,želim da zna da ima još prijatelja koji će joj pomoći!!

Kada je to izgovorio primjetio sam da je Alina krenula plakati.

Ja: Alina jesi dobro zašto plačeš??
Alina:Hvala vam vi ste sjajne osobe!!

Uhvatio sam je za ruku i privukao sebi u zagrljaj.Zagrlio sam je jako nakon nekoliko sekundi sam je odmakeo i stavio ruke na njene obraze zatim obrisao suze sa njenog lica.

Ja:Nemoj plakati molim te dosta plakanja ajde malo smijeha!!

Nakon ovoga otišli smo u dnevni boravak.

Suga POV
Gledao sam ih u čudu kada su se oni tako zbližili.Nerazumijem šta se dešava u meni se javlja osjećaj ljubomore nisam mogao razumijeti zašto.Bio sam jako bijesan dok je Namjoon grlio.Što se dešava,zašto sam je zagrlio uopšte nerazumijem zar te ne bi prosto trebalo biti briga šta Namjoon radi.Jesam li stvarno došao ovdje zbog Namjoona ili zbog nje.Oo bože šta se dešava samnom  nerazumijem ništa.Iz mislim me je trgnuo Namjoonov glas.

Namjoon:Ee Sugaa jesi dobro šta se dešava gdje si ti odlutao??
Ja:Ma ništa zamislio se nešto!!Ček gdje je Alina??
Namjoon:Pa dok si ti bio u svom svijetu ona je otišla do sobe!!!
Ja:Aha

Dok smo Namjoon i ja pričali o novom albumu.Pridružila nam je se i Alina.Gledao sam je nisam mogao skrenuti pogled.Kada bi nam se oči susrele skrenuo bi pogled.

Namjoon POV

Gledao sam u Alinu nisam joj mogao odljet njezim očima,usnama,tijelu svemu.Željeo sam je poljubiti,zagrliti držati za ruku.Povremeno sam gledao u nju a povremeno u Sugu.

Alina:Namjoon mislim da je došlo vrijeme da idem i ja kući.Hvala ti na svemu ovome !!
Ja:Gdje ćeš???
Alina:Nisi čuo idem kući!!
Ja:Jesi sigurna da si dobro pa da odeš kući??
Alina:Daa!!
Suga:Hoćeš da te odvućemo kući??
Alina:Nee dovoljno ste učinili,hvala vam idem jaa!!

Ustala je se i otišla u sobu po svoje stvari.Odjednom sam čuo kako je nešto palo brzo smo Suga i ja otrčali tamo.Alina je ležala unsviješćena  na podu.Brzo sam joj prišao i podigao je u naručje.

Ja:Suga vodimo je u bolnicu,uzmi nnezine stvari i moje odjavi me iz hotela i dođi u bolnicu.
Suga:Dobro.

1 h kasnije

Bio sam u bolnici sjedio pored Aline.Nije se još bila osvijestila.Čuo sam otvaranje vrata to je bio Suga.

Suga:Kako jee??
Ja:Doktor kaže loš imunitet,ne vodi računa o sebi.
Suga:Kako bi i moglaa??
Ja:Znam!!To je to ona će doći kod nas živjeti nmg je pustiti tamo da živi.
Suga:Dobro,ali hoće ona pristati
Ja:Boli ms briga ide tamo i na silu ako treba
Suga:Kako ti kažeš??

Napokon je se Alina probudila.

Alina:Gdje sam ja??
Ja:U bolnici pala si unesvijest
Suga:Loš imuntet djevojko
Alina:Aha,ok mogu sada ići kući?
Ja:Nee
Alina:Zašto??
Ja:Jer zato što ideš kod nas sada živjet!!
Alina:Sto nema šanse ja moram ići!!

Ustala je se i krenula prema vratima,ali opet je pala.Ovaj put ju je Suga uhvatio.

Ja:Suga uzmi je idemo!!
Alina:Pustite me!!!

Suga je podigao u naručije i odnio u auto.
Uzeo sam stvari krenuo za njima.
Nakon 20 minuta vožnje stigli smo kući.Otvorio sam vrata i uzeo Alinu u naručje.Unio je u kuću i odnio i svoju sobu.

Ja:Od sada ćeš ovdje živjeti jesi čula
Alina:Ja ću opet otići!!
Ja:Nećeš jer ću te zaključati u ovu sobu,nećeš moći nikamo gospođice.
Alina:Ovo se kaže otmica!!
Suga:(ulazi u sobu)Ne ovo se kaže briga,ako nećeš ti o sebi brinuti hoćemo mi o tebi.
Alina:Nisam tražila ništa od vas!!
Suga:Nismo ni pitali treba li ti i šta zato ćuti!!
Ja:Suga idemo!!

Izašao sam iz sobe i zaključao vrata.Kada smo sišli svi su nas gledali začuđeno.

Ja:Što???
Jimin:Što se dešava??
Ja:Nistaa!!
Jh:Stvarno,došao si ovdje sa djevojkom naručju,odnjeo je u sobu i zaključao.Stvarno ništa posebno
Jin:Što radite sa djevojkom??
Suga:Pomažemo joj??
Tae:Tako što je zaključavate??Vi niste dobro
Suga:Djevojka je pala u nesvijest,ima loš imunitet ne brine se o sebi nikako ovako samo škodi sebi!!
Jimin:Pa tako recite!!
Jin:Ljudi ali opet ovo se smatra otmicom ona je zaključana!!
Ja:Naviknut će see!!!Jin treba joj spremiti nešto što jača imunitet jutros je jako slabo jela.Ja idem kupiti joj vitamine,a da Jimin i Jk otiđite kupiti odjeću.Jasnoo??
Jimin:Ok

NADAM SE DA VAM SE SVIĐA OVAJ DIO ISKRENO NISAM IMALA NEKE INSPIRACIJE ŠTA DA NAPIŠEM.NAPIŠITE SVOJE MIŠLJENJE U KOMENTARU.VOLIM VAS❤❤

Vote.com

▪OPET SI TU▪Where stories live. Discover now