6.dio

75 3 0
                                    

Ja:Sada si još ljepša!!

Rekao je to dok je gledao u moj brus.Strah je vladao mojim tjelom,suze su išle niz moje obraze.Nisam mogla ništa učiniti previše je bio jak za mene.Čuvao me je toliko jako,da se nisam mogla ni pomaketi.Više nisam mogla ni vikati,polako kao da mi je glas nestajao.Zatvorila sam oči u nadi da je sve ovo užasni san.Odjednom sam začula razbijanje stakla.Kada sam otvorila oči neko je bacio kamen i razbio staklo.Tamo je stajao on Kim Nam joon mjesečina je obasijavala njegovo tijelo.Na licu mu se vidjeo bijes,ljutnja.Krenuo je prema šefu i udario ga iz sve snage što je mogao.Zatim je ga uzeo i bacio od zid.Udarao ga je sve dok mu nije počela krv izlaziti na usta.Brzo sam se ustala sa stola kako bi ga zaustavila.

Ja:Namjoon molom tee prestani!!!
Namjoon:Platit ćeš ti još za ovo ja ti kažem!!!
Ja:Namjoon molim tee nemoj!!
Namjoon:Jesi dobro!!
Ja: Daa

Kada sam to izgovorila osjetila sam vrtoglavicu krenula sam da padam,ali Namjoon me je uhvatio i podigao u naručije.Kroz mene je prošla neka tako neobična jeza.Dok me je nosio prema svome autu polahko sam naslonila svoju glavu na njegovo rame.Ne znam zašto,ali tako sam se osjećala lijepo i sigurno.Kada smo stigli do auta otvorio je vrata i spustio me na suvozačevo mjesto.Zatim je skinuo svoju duksericu i pružio je prema meni.

Ja:Šta je to??
Namjoon:Moja dukserica obuci je,znam da tj je ono đubre pocijepalo košulju.Sačekat ću napolju dok obučeš.

Uzela sam duksericu on je zatvorio vrata i okrenuo se na drugu stranu.Polahko sam skinula košulju i stavila je na zadnje sjedište.Obukla sam njegovu duksericu i zakopčala je imala je tako lijep miris.Zatvorila sma oči to je bio tako opuštajući miris,vratio me je u djetinstvo.Ovako je i moja roba mirušila kad sam bila dijete.Iz misli sam se trgnula kada sam čula kucanje na prozoru.Dala sam mu znak da može slobodno da uđe.
Otvorio je vrata i sjeo upalio auto.

Ja:Moj stan je tu iza čoška!!
On:A ko je to rekao da ideš svojoj kući??
Ja:Kako misliš?Pa gdje ću ako ne svojoj kući??
On:Idemo u moju kuću!!
Ja:Nee nemogu tamo previše me je stid!!Molim te nemoj me tamo voditi!!
On:Dobro onda idemo u hotel,može.
Ja:Može.

Nakon 20 minuta vožnje stigli smo pred hotel.Jedva sam izašla iz auta šepala sam na jednu nogu.Vjerovatno onda kada me je bacio na sto mi je ozlijedio nogu.Stigli smo pred recepciju.

Xx:Dobro veče gospodine Kim Namjoon!!
On:Dobro veče!!Mogu dobiti veliku sobu za mene i moju djevojku!!
Ja:Djevojku??
Xx:Naravno izvolite ključeve,ugodna vam veče!!
On:Hvala!!

Polako sam išla za njim prema liftu,jedva sam se kretala,noga me je tako bolila.Stali smo pred lift i čekali da dođe.Kada su se otvoril vrata krenuli smo da ulazimo ali moja noga me je tako zabolila da sam odma kleknula na pod nisam mogla da je pomaknem.Kim Namjoon mi je odma prišao.

On:Jesi dobroo!!
Ja:Moja nogaa!!
On:Dođi ovamo!!

Kada je to izgovorio podigao me je u naručije.U liftu dok me je čuvao opet sam osjetila taj preljepi miris,naslonila sam se na njegovo rame i zaklopila oči.Sve što sam osjetila je trenutak kada me je spustio na krevet.Otvorila sam oči i vidjela njega kako sjedi pored mene.Htjela sam se ustati,ali on mi nije dao.Polako me podigao i stavio dva jastuka za moja leđa.Sjedila sam i gledala u svoje noge previše me bilo stid.

On:Jesii dobro??
Ja:Od kud ti tamo??
On:Vidiš...nisam pošto nisi prkmila moje pare htjeo sam da odem do tvog šefa kako bi popricao sa njik.Jedan od zaposleni ki je rekao da šef dolazi navečer samo da vidi je li sve uredu.Vidjeo sam tebe kako si tamo unišla,pa sam htjeo da sačekam da odeš.Jedno vrijeme sam čekao u autu,vidjeo sam da su se svijetla ugasila.Krenuo sam prema tamo i vidjeo kako te on...I onda i sama znaš šta je biloo..

Počela sam plakati od stida,bilo me je tako stid svega toga.Namjoon mi je se primakeo i zagrlio me najjače što je mogao.Opet taj isti zagrljaj,opet se nalazim u zagrljaju te osobe.Ali zašto se opet tako osjećam lijepi,sigurno.Polahko je se odmakeo i stavio svoje ruke na moje obraze brisao je moje seuze.

On:Tamo više nećeš ići ako ti se i kada budd javio odma da si mi javila inaće će se ovo opet poniviti.Jesi razumijela Alina..i još jedna stvar koju želim da mi obećaš
Ja:(klimnula sam glavom)
On:Sada kada to god bude nešto trebalo želi da se javiš meni svome prijatelju jer više nisi sama sad imaš mene.

Suze su mi opet krenule niz obraze,ali ovaj put su bile drugačije.To su bile suze radosnice,bila sam jako sretna zbog tih riječi.Nakon toliko godina neko mi je napokon i te riječi uputio.Kada me je vidjeo da plačem stavio je svoju ruku na moj obraz i obrisao suze.Ustao je se donjeo pidžamu,pružio mi je gledala sam ga u čuđenju.Pokušla sam se ustati kako bi otišla do kupatila se presvuči ali nisam mogla.On ne se ustao i otišao u kupatilo.Ja sam se presvukla.

Ja:Možeš izaći!!

Izašao je iz kupatila sav mokar oko struka je imao samo peškir.Tako je zgodan nisam mogla prestati gledati u njega.Kada sam shvatila odma sam okrenula pogled u stranu.

On:Sramiš se ili ti se previše sviđa pa nemožeš gledati.
Ja:Hahah samo sanjaj!!

Okrenula sma se on je stajao tako blizu mene mogla sam osjetiti njega kako diše.Lica su nam bila tako blizu.U stomaku sam osjećala nekakve leptiriće.Ne znam zašto se tako osjećam u njegovoj blizini.Šta je ovo??Nerazumijem??
Odmakeo je se od mene i uzeo svoju pidžamu.

On:Ti spavaj u ovoj sobi,a ja ću u drugoj.
Može!!
Ja:Može!!

Legla sam na krevet,a on me je pokrio dekom.Ugasio svijetlo i zatvorio vrata.Prevrtala sam se po krevetu jako dugo nisam mogla prestati razmišljati o njemu.Kada zaklopim oči samo vidim njegov lik iz nekog razloga.Zašto nemogu prestati razmišljati o njemu.Da li ovo znači da sam se.....

Ljudovi moji nadam se da vam se dvidjeo ovaj dio.Ostavite svoje mišljenje.Volim vas sve.❤❤

▪OPET SI TU▪Where stories live. Discover now