3.dio

93 4 0
                                    

Kada je to izgovorila podigla je glavu i nasmijala se...
Kada sam vidjeo krv mi je se sledila.Nisam mogao vjerovati.
Ja:Kristinaa!!
Xx:Molim!!Ti to meni.Izvinite ali ja nisam Kristina,moje ime je Alina.
Ja:Kristina ti si živa!!
Alina:O čemu ti to,nerazumijem??
Ja:Kristina kako?
Alina:Izvinite mislim da ja moram ići imam još dostava.Doviđenja!!

Kada je krenula uhvatio sam je za ruku i privukao sebi u zagrljaj.Zagrlio sam je toliko jako kao nikad nikoga do sada u životu.

Ja:Kristina ti si živa!Nemogu da vjerujem da te opet grlim!!

Nisam je mogao pustiti iz zagrljaja to jest nisam mogao mislio sam da će mi opet otići.Ne znam da li je ovo san ili stvarnost ali što god da jest ne želim da se završi.Želim da traje iz mislim me je trgnulo njezino opiranje iz mog zagrljaja.Gurnula me je od sebe i počela vikati.

Alina:ŠTA RADIŠ JESI TI NORMALAN!!
Ja:Kristina!! Šta ti jee to sam ja Namjoon??
Alina:Ma o čemu tii??
Ja:(opet sam je uhvatio za ruku i unijeo joj se u facu)Kristina kako si me mogla zaboraviti??

Opet je viknula i brzo me odgurnula  od sebe.U njezinm očima sam vidjeo strah i
ljutnju.Izgledalo je kao da će me svakog trena ubiti.Počeo sam jako loše disati nisam mogao više podnjeti.Što se dešava s njom,zašto nezna tko sam ja??
Počeo sam se tresi i jako loše disati.Imao sam osjećaj kao da mi se srce steže.Vid mi je bio mutan,nisam ništa vidio.Sve što sam osjetio da sam udario od pod,sve mi se smračilo pred očima.

Alina POV:

Bila sam jako,jako ljuta,ali sam ujedno i osjećala strah.Kako bi se vi osjećali da vas neki tip zagrli i počne unositi u facu.Kada sam ga odgurnula od sebe počeo je jako loše disati,tresti se,ubrzo je pao u nesvjest.
Kada je pao na pod odma sam mu prišla i stavila galvu u svoje krilo pokušavala sam ga probuditi ali nije reagovao.Provjerila sma mu puls,bio je živ.

Ja:Živ je hvala bogu!!Halooo imali ko ovde!
Treba mi pomoć!!Hitno molim vas!!

Vikala sam,iz kuće su izašli neki momci koji su mu odma prišli i uzeli ga  u naramak.

BTS POV:

Suga:Aloo Namjoon kad će ta pizza crkoh od gladi!!
Jimin:Ljudi je li vi čujete??
Tae:Šta??
Jimin:Šutite!!
Xx:Haloo ima li koo!!
Jin:Daa izgleda da neko traži nešto??
Suga:Idem vidjeti!!
Jin:Eto i mene!!
Suga:(Kada sam otvorio vrata vidjeo sam djevojku kojoj nisam vidjeo lice i Namjoon koji je lezao na podu čuvala mu je galvu pokušavajući ga probuditi)
Namjoon jesii dobroo šta se dešava?
Jin:(izasao sam i zatekao jako čudan prizor
vidjeo sam Namjoona kako leži na podu.Brzo sam pozvao ostale da izađu da nam pomognu kako bi ga unijeli unutra.)
Jimin:Šta se dešava??Namjoon!!!

Suga POV
Jin i Tae su ga unijeli unutra,a ja sam ostao sa djevojkom napolju.
Ja:Ajde ulazi u kuću!
Xx:Nema šanse!!
Ja:Jesam te šta pitao,rekao sam ti da uđeš.Objasnit ćeš mi šta se dešava??

Kada sam joj rekao podigla je glavu i napokon sam joj vidjeo lice.Nisam mogao vjerovati.

Xx:Nisma ništa kriva,on jee odjednom poceo govoriti....
Ja:Kristina!!Ti si živa!!
Xx:Aman nisam Kristina!!Šta vam je više svima,isto ste ludii??

Jimin:(izasao je napolje)Sugaa Namjoon neće da se probudi?Trebamo hitnu zvati!!
Ja:Kako misliš?

Djevojka je odgurnula Jimina i unišla u kuću bez pitanja.

Jimin:WTF??Sta ona misli?
Ja;(krenuo sam za njom i uhvatio je za ruku)Aloo sta pokušavaš tii?
Xx:Probuditi vašeg nenormalnog prijatelja!!

Istrgla je svoju ruku iz moje.Unisla je u dnevni boravak.Prišla je Namjoonu i stavila ruku pored njegovi usta.A zatim mu je pogledala puls.

Xx:Gdje vam je kuhinja??
Jin:Tamo??Pokazat ću ti??

Otišla je sa Jinom u kuhinju i vratila se sa čašom vode,krpom i šećerom.Gledao sam je u čudu.Bila je tako samouvjerena,znala je šta radi.Sjela je pored Namjoona podigla ga stavila jastuk.Uzela je vodu i smokrla krpu.Stavljala je na lice i oko vrata.

Ja:Što ti to radiš??
Xx:Izvini je li ti studiraš medicinu??
Ja:Nee!!
Xx:Onda mi se nepetljaj?
Jimin:Ti studiraš medicinu??
Xx:Daa
Jk:Wow to je težak faklutet?
Xx:Meni pričaš!!
Ja:Tko si ti ii što se dešava ovde sada ćeš sve ispričati??
Hoseok:Daa sad ćeš obajsniti??
Xx:Paaa moje ime je Alina.Radim ko dostavljač,sve je bilo uredu dok nisam došla do vaši vrata.Vaš ludi prijatelj je počeo da govori "Kristina ti si živaaa" tako nešto.Zagrlio me i onda mi se počeo unositi u facu.Zatim je se počeo tresti kada sma ga odgurnula i pao je u nesvjest.Eto to je cjela priča..
Tae:Pa i ja bi pao u nesvjest kad bi vidjeo da se osoba vrati iz mrtvih!!
Alina:Vrati iz mrtvih!!Kako molim?
Ja:Tae šuti molim te dok te nisam ovom vaznom gađao?
Jimin:Ljudi Namjoon otvara oči!!
Jin:Hvala bogu!!!

Alina mu je odma ponudila čašu vode i šećer koji je držala u ruci da popije.

Alina:Izvoli ovo popiti,luđaće jedan!!
Namjoon:Hvala!!!Kriss...
Ja:Namjoon,nemoj se naprezati.
Alina:Ooo neee!!
Jimin:Šta je biloo Alinaa??
Alina:Moram dostavu brzo raznijeti inaće će me šef otpustiti.Izvinite me moram ići..Byeee
Jimin:Byeee!!

Ja:Ljudii je li mene moje oči varaju ili je ovo Kristina ili ne znam ni ja šta više...
Jin:Ovo nije normalno...

Vote.com

▪OPET SI TU▪Donde viven las historias. Descúbrelo ahora