Tko god kaže da vrjeme liječi -LAŽE
Vrjeme ne liječi ništa samo te nauči kako da živiš sa tim.Ali niko te nikada neće shvatiti dok se on ne nađe u sličnoj situaciji.Tako je i kod mene.Prija tačno dvije godine sam izgubio nekoga,nekoga ko mi je čino sve na ovom svijetu.Toliko mi nedostaješ da sve što dodirnem,sve što vidim me posjeti na tebe.Da samo znaš koliko mi nedostaju oni dani kada je sve bilo jednostavno.Kada je za osmijeh bilo dovoljno samo da te vidim i čujem.
....Prošle su i te dvije proklete godine,jedini razlog zašto sam još živ je taj što me život tjera na to.Nemogu napustiti BTS oni su mi kao porodica neželim da dožive ono što sam ja do sada.Pokušavam biti sretan koliko mogu kako se samo ne bi brinuli.
Ali ono najgore od svega je to što nisam mogao pronaći osobu koju ne znam kako bi i imenovao.Poslije onoga mi je stiglo pismo da ako i šta pokušam neće stati samo na tebi već će mi uzeti i sve ostale voljene osobe.Nemogu to priuštiti momcima neželim da oni ispaštaju zbog mene.
Neželim da još jednom proživim taj događaj.Ali svaki noć ga proživljavam kada se sjetim tog trenutka.Najviše mi fališ u veče kada želim da te zaboravim,a znam da ću te sanjati i u jutru kada se probudim shvatim da mi više nismo zajendo.
Od svih tih misli noge su mi se opet počele oduzimati,kleknuo sam na koljena.Suze su se spuštale niz moje obraze i kapale na tlo.Ja:Zašto,zašto,zašto!!!!Nemogu više!!
Dok sam to izgovarao osjetio sam nečiju ruku na ramenu.Okrenuo sam se to je bio Suga.
Ja:Od kad si ovde??
Suga:Od onog trenutka kada si rekao da ti fali najviše u veče.
Ja:Znači čuo si to
Suga:Što smo ti rekli da se ne zatvarš u sebe .Što god imaš reci nama svojoj braći.Kada je to izgovorio podigao me je sa zemlje i zagrlio.
Ja:Hvala buraz mislim da mi je to trebalo.
Suga:Ajde razvedri se večeras je Petak naručit će mo pizzu i malo se opustiti nismo odavno.
Ja:Što da nee
Suga:Ajde idemo!!30 minuta kasnije
Napokon smo stigli kući.
Suga:Ajde presvuci se imaš blata po koljenima i istuširaj see usput!!
Ja:Dobro idem!!Kada sam se istuširao nabacio sam na sebe obični duks i trenerku.Sišao sam dolje,vidjeo sam dečke kako se glupiraju.Nisam mogao da se ne nasmijem.
Jh:Aa evo nam Namjoonaaa!!Napokon je i on došao..
Ja:Jeste naručili pizzu,gladan sam kao vuk..
Jin:Daa ja sam je naručio!!Što se tiče ovih do sada bi pocrkali od gladi!!
Jimin:To nije istina nismo mi tako neodgovorni!!
Jin:Stvarno jesi li jutros otišao kupiti što sam ti rekao??
Jimin:To nisam trebao ja da uradim već Tae!!
Tae:Šta na mene sada svaljuješ??
Jimin:Rekao sam tebi da ideš,jer sam ja morao hitno do studia!!
Tae:Da ali ja sam rekao Jk jer sam imao posla!!
Jk:E pa nisma ni ja mogao rekao sam Sugi??
Suga:Ja sam imao važnijeg posla
Jk:Kao npr??
Suga:Moramo sam spavati
Jin:Ozbiljoo??
Jh:A mene niko nije pitao da ja idem??
Suga:Pa hoćeš ići kupiti namirnice??
Jh:Neka hvala neću imam posla
Jin:E o tome vam pričam neodgovrni ste idioti jednii!!Dok su se oni prepirali čuo sam zvono na vratima.Otišao sam da otvorim.
Ja:Sigurno je pizza,hvala bogu!!
Otvorio sam varata ispred mene je stajala djevojka u žutoj majci i sa žutim kačketom.U naručiju je držala mnoštvo pizze.Nisam joj mogao vidjeti lice jer joj kačket večinu prekrivao.Uzeo sam pizze i odložio ih na ormarić do ulaza.
Ja:Koliko??
Xx:45$!!Kada je to izgovorila podigla je glavu i nasmijala se...
Kada sam vidjeo krv mi je se sledila.Nisam mogao vjerovati.....Vote.com
YOU ARE READING
▪OPET SI TU▪
Romance》Najviše mi fališ u veče kada želim da te zaboravim,a znam da ću te sanjati i u jutru kada se probudim shvatim da mi više nismo zajendo.