Atiqa P.O.V
Setelah 30 minit menempuh perjalanan dari taman tu tadi,akhirnya aku sampai jugak di rumah.Then,aku pun turun dari moto dia,waktu aku nak bukak helmet ,tiba2 dia pegang tali helmet tu dan bukakkan untuk aku.
Sekali lagi dia buat aku blushing,maklumlah,aku mana pernah naik moto dengan lelaki,ehhhh!dia bukan lelaki lah! tapi dia perempuan separuh lelaki..tapi,memang kalau tengok dari fizikal dia,tak menamppakkan langsung ciri seorang perempuan tu,monolog
aku dalam hati.Ish kenapa dengan aku ni,nnti dia cakap Aku gila pulak sebab senyum sorang2.Hrmm lagi sekali aku malu dengan cara layanan dia yg sweet sangat.Abil:Dah habis ke berangan tu?
Iqa:Mana ada saya berangan lah.
Abil:Yelah2,perempuan kan memang suka tak nak mengaku.
Iqa:Habis awak tu bukan perempuan ke?huhh..
Abil:Aku ni spesial,lain dari yang lain.
Iqa:Whateverrr,saya masuk dulu okay,hati2 drive tu,jangan bawak laju2 sangat.
Abil:Alahai sweetnyaaa,aritu punya lah garang,sekarang sweet pulak eh,hahaha.
Iqa:Takdelah,biasa je,dah lewat ni nanti lambat pulak awak sampai rumah.
Abil:Ish2 halau aku nampak,yelah2 aku balik dulu,pape chat je aku okay,if dia kacau kau lagi,terus bagitau aku.
Iqa:Buat apa saya nk kena bagitahu awak?Kita bukannya ada relay pun.
Abil:Haihh kau ni..pastu kau nak dia kacau kau lagi?Aku just nk tlg je..if kau tak nk it's up to you.Aku takut mamat sewel tu apa2kan kau je.
Iqa:Hahaha yelah2,I'm sorry and thanks again,take care balik tu okay,nnti dah smpai wassup lah
Abil:Ek elehh nak Aku chat lah tuu,hahahaha.
Iqa:Eiii perasan je lah awak ni,tak nak chat sudah,saya just nak make sure student saya selamat sampai rumah je.
Abil:Hahaha ye lah2,aku chaw dulu,kau take care jgk okay,bye2 (sambil buat flying kiss kat dia😂)
Iqa:Hahaha ada2 je lah awak ni,okay lah bye2 jgk.
Iqa P.O.V
Aku harap pertemuan dengan dia ni..akan beri sinar kebahagiaan kat aku suatu hari nanti.Hrmm Aku tak tahu perasaan apa yang muncul ni..tapi aku rasa..macam ada kupu2 yang tengah terbang dalam perut aku.Mama pernah cakap bila kita rasa macam Tu,maksudnya kita dah jumpa dengan orang yang maybe Akan bahagiakan kita.Aku harap benda tu akan jadi kenyataan lah nanti.Sebab aku percaya akan adanya pelangi setelah turunnya hujan.Selepas melihat moto sport abil dah meluncur jauh,Iqa masuk ke dalam rumah banglo familynya dengan senyuman yang tidak lekang dari bibir.Walaupun macam2 kejadian berlaku,tapi dia rasa sangat bahagia hari ni.Harap semuanya akan selamat
Tanpa pengetahuan mereka berdua,ada sepasang mata yang memandang mereka dari jauh dengan perasaan yang penuh benci dan dendam.
Kau ingat..kau boleh lepas dari genggaman aku atiqa humaira?if kau rasa macam tu,kau memang salah.Aku akan balas untuk apa yang jadi harini.Aku takkan biarkan kau bahagia dengan mamat acah hebat tu,ehh silapp!!bukan mamat tapi minah pengkid..
Just see what will happen soon.The revenge will start.Kau takkan boleh lari dari cengkaman aku.
Lalu kereta honda civic itu berlalu meninggalkan tempat tadi dengan penuh rasa amarah.
Ekk elehh,kereta pun atiqa tlg bayar,ada hati nak balas dendammm,ehh2 sory author menyibuk pulak,sbb geram sgt😂
Thanks for those yg vote n baca story Aku❤🌻sory if byk kekurangan,baru nk belajar menulis..okay lah bubyeee💕
YOU ARE READING
Cinta Tak Terduga (Slow Update)
RomanceDulu Aku membenci dirinya..tetapi setelah mengenalinya..perasaan ni berubah menjadi sebuah rasa yg x dapat ditafsirkan-Atiqa humaira Mengenali dirinya adalah sebuah pengalaman yg menarik..Dia telah mengajarKu Maksud cinta yg sebenar-Abil Rasyiqah Ci...