8.BLAISE ZABINI

606 29 6
                                    

,,Jste normální?!"Křikla po nich Hermiona jakmile jsem se skácela k zemi,ovšem pořád jsem neztratila svědomí.

,,Merlin"Zaklel si Zabini?Ani jsem si ho nevšimla.. ,,Zaklínadlo zničíš tak když řekneš Finite incantatem adgravesco" Dodal a poté se trochu usmál?Je snad na drogách a vůbec proč mě to nenapadlo?

,,Finite incantatem adgravesco"Šeptla jsem,měl pravdu,opravdu jako kdyby najednou všechna bolest umřela.

,,Díky"usmála jsem se a s jeho pomocí znovu zvedla,co mu je?Merlin,pokaždé mě ignoroval.Všichni zmateně hleděli,vlastně jsem se jim nedivila..

Pansy se ovšem nedala a poslala proti mne další zaklínadlo,to jsem jednoduše otočila zpět k ní,nestihla zaregistrovat a už pomalu a jistě zvracela slimáky.

,,Blaise?Opravdu ti pomohl Blaise?" Řekla nevěřícně Hermi,když jsme mířili.

,,Taky jsem byla docela mimo"zasmála jsem se,když jsem pohlédla na Hermiony nechápavý pohled.

Hermi odešla na pokoj se slovy že už je unavená a já si sedla do křesla a dělala úkoly z lektvarů..Po necelé půlhodiny jsem měla vše hotové,vyčerpaně jsem vstala a šla cestou na pokoj.Po cestě jsem potkala i Seamuse,chudák teprve až teď šel dělat všechny úkoly,kývla jsem mu na pozdrav.

V pokoji jsem opatrně zavřela dveře jelikož Mia,přezdívka pro Hermionu už spala.Potichu jsem se převlékla a ulehla do postele,do chvilky jsem upadla do říše snů.

***

Ráno jsem se probudila poměrně déle,takže jsem se rychle připravila a oblékla,poté jsem rychlou chůzí došla až do Velké Síně na snídani,místnost byla už skoro celá plná nebylo divu bylo docela pozdě.

,,Ahoj"Pozdravila jsem Cedrica s úsměvem. ,,Princezna zaspala?" Zasmál se pobaveně Cedric,jen jsem ho bouchla do ramene a sedla jsi k Nebelvírskému stolu.

,,Dobré ráno.."Pozdravila jsem zbylé své přátele,všichni mi pozdrav oplatili ale každý se utápěl ve svých myšlenkách..

Posledně jsem se napila a vydala se na první hodinu,lektvary.Jako některé Nebelvíry tato hodina štvala,mne vyhovovala,Snapa nějak v oblibě neměla ale věděla že jeho chování musela ovlivnit minulost..

Vešla do učebny a posadila se vedle Seamuse,moc se jí sice nechtělo jelikož mu skoro pořád vybuchoval kotlík ale tak proč nemít nové zážitky,tich není nikdy dost že?

,,Mohu si přisednout?" Usmála jsem se a ukázala na místo,které bylo vedle něho.

,,Pokud chceš riskovat výbuch kotlíku,nadávání Snapea,skvělý určitě čistý obličej můžeš si přisednout"zasmál se.

,,Alespoň budu mít nějaké nové zážitky,navíc dlouho mi nic nevybuchlo možná že až se ti dnes budu smát stane se to samé i mne" Zasmála jsem se společně se Seamusem.

Hodina lektvarů dopadla poměrně dobře,nikomu nic nevybuchlo tedy jen přeteklo..

Vydala jsem se tedy na další hodinu, obrana proti černé magii,tento předmět jsem milovala.

Vešla jsem s Ronem do učebny,kde už stál profesor Remus Lupin.Po chvilce do učebny vešlo posledních pár opozdilců a mohlo se začít.

,,Dnes se budeme pouze zkoušet vyvolat patrona,je to velice těžké kouzlo,ale podle osnovy by jste si ho měli zkusit,každý si řekne Expecto Patronum, kouzlo se vám bude hodit kdyby se na vás vrhnul nějaký mozkomor,ovšem dnes se snažíme pouze vytvořit patrona,předem vám říkám že je nemožné hned napoprvé vytvořit patrona,začneme..Třeba Parkinsová" Upřímně?Netušila jsem že máme v osnovách si zkusit vytvořit,patrona..Dost jsem se těšila,profesor nám vše vysvětlil hlavní je si představit nějakou šťastnou vzpomínku poté vyslovit Expecto Patronum,myslet na vzpomínku,jakmile se přestanete soustředit patron se rozplyne,ovšem Lupin počítá s tím že se zřejmě nepovede ho hned vytvořit.

Parkinsová to vzdala hned po prvním pokusu,škoda docela by mě zajímalo co má za patrona.

Asi po dvaceti minutách pořád nikdo nevytvořil patrona dokonce ani Potter a Grangerová..Asi to bude opravdu složité.

,,Trix" Vyrušil mne hlas poměrně naštvaného profesora..

,,To víte přemýšlela o své lásce,proto je mimo,beztak budeš horší jal Longbottom" Škodolibě se usmála Parkinsová,ach jak já tu holku nenávidím!

***

Pán Zla má dceru?! POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat