15.BEZHŮLKOVÁ MAGIIE

474 23 2
                                    

Jakmile skončila hodina tance dívka di oddechla,ne že by to bylo namáhavé ale dívku to nebavilo.

,,Co máme za hodinu?"Zeptala se dívka,rozvrh si nikdy nepamatovala dělalo ji to problém.

,,Jasnovidectví se Zmijozelem"Ušklíbl se Harry když vyslovit jméno koleje.
,,No super!"Odfrkl si Seamus a pokračoval po cestě do učebny.

V učebně byly jako jedni z mála první,proto si tedy sedli úplně do zadu.

,,Myslíte že nám bude zase věštit smrt,tak jako posledně?"Zasmál se Seamus. ,,Upřímně?Nedivila bych se"Uchechtla se Trix.

,,Slavný Harry Potter a Trix,dva stejný ubožáci že?Každý ví že jste hodili do poháru své jméno.."Zmijozelka jménem Pansy se zasmála.

,,Oh,Slavná Pansy Parkinsová.. Samozřejmě ve společnosti Malfoye a jeho dvou goril..
Taková bezradná láska že?Každý ví že jsi Malfoyovi u prdele,myslím že tak i mě a Potterovi vlastně skoro celé škole.."Sladce se usmála Trix,opravdu neměla náladu se s ní bavit..

,,Nejsi vtipná"Sykl Goyle?Ne opravdu netuším..

,,Bojíš se přiznat že právě Trix teď vyhrála nad tvou tajnou láskou, že?Nevím jestli jsi Goyle nebo Crabbe ale měl by jsi s pravdou ven"mrkl na jednoho z goril Harry.

,,Ty opravdu umíš bezhůlkovou magii?"Optal se Malfoy se zájmem.

,,Um,není to snad moje věc?"Nadzvedla dívka obočí a sledovala

,,Draco!Ona nic neumí byla to jen nějaká přihloupá náhoda!"Sykla protivně Pansy a už táhla Malfoye pryč,Trix se očividně ulevilo nikdy nechtěla být v přítomnosti někoho koho nemá ráda a on,ona ji.

,,Pottere?Chybí mi...Myslím tím Hermionu a Rona"Povzdechla si dívka a prohláblasi své vlasy.

,,Tak to nejsi sama,včera jsem zkoušel promluvit s Ronem ale vůbec nekomunikoval"pokrčil rameny chlapec.

***

Musím uznat že dnešní hodina jasnovidectví nebyla tak špatná,ale také ne nejlepší.Moje poslední hodina je Obrana proti černé magii,vždy to byl můj oblíbený předmět,ovšem máme nového profesora Alastora Moodyho,bývalí bystrozor.

Vešla jsem s Seamusem do učebny a usadila se do druhé lavice,bohužel v zadu bylo plno.

,,Dnes se budeme věnovat nepromijícím kledbám,sice je zakázané je nějak vyučovat ale vy je potřebujete vědět!Takže jaké jsou tři kledby které se nepromijí?!Weasly"Křikl jakmile došel ke své katedře,upřímně?Něco mi na něm už nějakou dobu nesedí..

,,Taťka mi o jedné kdysi říkal myslím že..Imperius?"Nejistě pohlédl na profesora.
Profesor si vzal ze sklenice pavouka a pomocí kouzla ho zvětšil..Poté vyslovil Imperio,merlin chudák!A pomocí hůlky ho odlemitoval na hlavu studentovi,neříkám že mi nevadil pohled na Malfoye který pištěl jak holka,ale vadil mi pohled na pavouka..

,,S tím měl vás otec zkušenosti že ano?Výborně,další?Longbottom"opět křikl,přemýšlím že bych si měla zacpávat už uši předtím než něco řekne.

,,Cru-Cruciatus pane"vykoktal ze sebe Neville..Věděla jsem co teď přijde.
Nemohla jsem na to koukat,zakryla jsem si oči a potkala než to přejde.

,,Stop!Vždyť ho to bolí"tentokrát jsem křikla já,ten pavouk se svíral v  bolestech,až teď odtrhl kledbu a s pavoukem přišel až ke mne.

,,Jaká je další kledba,slečno Trix?"Optal se s úšklebkem,No to nemyslí vážně!

,,To snad nemyslíte vážně,však je to živý tvor!Nezaslouží si to..Jak by bylo vám?"Sykla jsem.

,,Avada Kedavra!"Řekl a z hůlky mu vyletěl zelený paprsek..

,,Jste odporný"pohlédla jsem na něj znechuceně,dělalo se mi blbě.

,,Obzvlášť vy a pán Potter,by jste je měli umět použít"Zasmál se,nemohla jsem tu být s ním,vstala jsem a odešla.

***
P

S: možná ještě dnes vyjde kapitola! ;))

Pán Zla má dceru?! POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat