7.KRUVAL A KRÁSNOHŮLKY

611 29 1
                                    

Už uplynul necelý měsíc,za který se nějak nezměnil.Celý dny jsem se vlastně učila,nezbylo mi nic jiného..

,,Přihlásíš se do soutěže tři kouzelníků?..." Zeptal se mne chlapec s mrzimorským hábitem s Cedricem jsem se seznámila a musím uznat že lepšího kamaráda jsem ještě neměla.

,,Já asi ne,co ty?" Usmála jsem se nejistě,soutěž mě sice lákala ale co kdyby byl úkol uletět před drakem..
Myslím že hned při prvním úkolu bych dlouho nevydržela

,,Přemýšlel jsem o tom,bylo by super vyhrát tu soutěž ne?"Uchechtl se a pak dodal. ,,Mimochodem,doufám že víš že už dnes přijedou Kruvalští a dívky z Krásnohůlek?"Usmál se zářivě,tomu úsměvu se nedalo nabažit.

,,To už dnes?Myslela jsem zítra.." Pokrčila jsem rameny a pokračovala v cestě do Velké Síně.

A měl pravdu,jakmile si každý sedl ke svému kolejnímu stolu,otevřeli se dveře a vstoupily chlapci z Kruvalu,poté dívky z Krásnohůlek.
Brumbálovo proslov jsem nějak ignorovala,spíše jsem přemýšlela kdy se dostane k soutěže tři kouzelníků.

,,Taky jak už asi všichni víte jaký důvod je proč tu tyhle školy jsou..Bude se konat soutěž tří kouzelníků!Do poháru bude moct hodit každý své jméno,ale musí mu být nad sedmnáct..Ministerstvo se tak rozhodlo."Celá síň byla najednou naštvaná,chápala jsem to.

,,Za týden bude vyhlášení tří kouzelníků,takže můžete hodit lístek s vaším jménem do poháru,jakmile ho tam hodíte nejde nic vrátit,niní vám přeji dobrou chuť"usmál se a na stolech nyní bylo milion talířů s vynikajícím jídlem.

Ihned se mi zvedla nálada,dnes jsem měla docela hlad takže jsem si ihned naložila jídlo. ,,Merlin,neudav se"zasmála se Hermiona.

,,Tak mám hlad no.."Protočila jsem očima a usmála jsem se.
,,Docela by mě zajímalo,koho pohár vybere."Řekl zamyšleně Ron a nadále se věnoval jídlu.

,,Myslím že Viktor Krum by se tam dostat mohl" Vložil se do rozhovoru Harry,uznale jsem kývla,také jsem si myslela že pro Kruval by zastupovat mohl.

,,Taky si myslím"usmála se Hermi a pohledem vyhledala Viktora,myslím že mi něco uniká?Že by se Hermioně někdo zalíbil?

,,Co Cedric,chce se přihlásit?"Zeptal se Fred Weasly s nehraným zájmem,věděla že si s ním Fred rozumí.

,,Říkal že o tom přemýšlel,ale ještě neví"Pokrčila jsem rameny.Celá večeře proběhla rychle,ani jsem se nenadála a už jsme šli směrem k naší koleji.

,,Šmejdko!Omluv se mi!"Křikl na mne někdo,srazily jsme se,pohlédla jsem na osobu na kterou jsem spadla Pansy Parkinsová,neboli psí buldog,ano čtěte dobře buldog dost se mu v tváři podobá.

,,Tobě?Hah,to radši ihned na místě umřu,dívej se na cestu a ne na tu odbarvenou fretku neboli Malfoye!" Sykla jsem a zvedla jsem se.

,,Copak že by malá Trix žárlila,no to se mi snad zdá!Adgravesco!"Křikla a hůlkou zamířila na mne,ihned jsem se začala pociťovat příšernou bolest hlavy a vůbec celkovou slabost..Chtěla zasáhnout a použít obranné kouzlo ale někdo ji zezadu podkopl nohu,Vincent jeden z kumpánů Malfoye.

***

Pán Zla má dceru?! POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat