12.NOVINKA

520 25 0
                                    

Týdny ubíhali a už bylo jen pár dní před prvním úkolem,i když se už tolik neřešilo téma Potter a Trix hodili papír do poháru,řešil se spíše vztah mezi Cedricem a Trix..Opravdu začali spolu chodit,nebylo to jen tak ale postupně začala docházet Trix jedna věc.Vždy když Diggoryho potkala rozbušilo se jí srdce,pouhý jeden dotek způsobil milion motýlků v břiše.

Za tich několik týdnů se opět začala Nebelvírka bavit s Weaslym a Hermionou,dost ji to chybělo.

,,Vy dvě hrdličky..Dozvěděl jsem se první úkol.."Nejistě na nás pohlédl.

,,Jaký?"Zeptali jsme se naráz.

,,Um,draci.."Šeptl a sklopil pohled,jak jako draci?!

,,Merlin"Zaklela jsem si a ještě více zmáčkla Cedricovo ruku..

,,Díky,Harry"Dodala jsem,ten jen přikývl a zmizel.

,,Neboj se princezno...Porazíš ho,miluju tě"Šeptl mi do ucha..Toho kluka prostě nejde nemilovat,usmála jsem se a líbla ho na rty.

Jakmile jsme dojedli Brumbál se zvedl a řekl že ti co jsou v soutěži dnes spí ve stanu,aby ráno nemuseli nějak daleko chodit..

Rozloučila jsem se tedy z Hermionou a se spojenými Cedricovo ruky,jsme došli až ke stanu.Venku vypadal dost malý,ale jakmile jste dovnitř stanu vstoupily vše okolo vás bylo najednou větší.

,,Soutěž se bude konat ráno,zítra si vylosujete draka,nebudete ho nějak zabíjet...Musíte mu vzít zlaté vejce,zítra se dozvíte více"Řekl úplně v klidu,trochu jsem si oddechla že ho nemusím zabíjet,ale i tak.

Když jsem pohlédla na ostatní soutěžící Fleur a Harry se taky zrovna netvářili nadšeně jediný Viktor a Cedric vypadali celkem v pohodě.

,,Cedricu?Můžu dnes spát u tebe?" Šeptla jsem tak aby nás nikdo neslyšel,Cedric s úsměvem přikývl.

Jakmile jsme mohli do své postele,šla jsem ještě povzbudit Harryho a Fleur,ani mi moc nevadilo že se neznáme.Poté jsem přešla k  Cedricovo posteli,lehla jsem si k němu a zatáhla závěsy,poté kouzlem jsem zabezpečila aby nás nikdo nemohl vyrušit a slyšet.

,,Cedricu?"Pohlédla jsem na toho nejhezčího kluka na světě.

,,Ano?"I ve tmě bylo vidět že se usmál.

,,Bojím se.."Povzdechla jsem si,Cedric si mě přitáhl do objetí a poté zašeptal ,,Dokud tu budu s tebou nic ti nehrozí,princezno"Musela jsem se nadklonit a políbit ho,on polibek prohloubil,bylo to něco krásného..
Dál jsi asi umíte představit co se stalo,jedna z mých nejlepších nocí..

***

Pán Zla má dceru?! POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat