Pričali su i smejali se, dobacivali razne fore međusobno, a ja sam samo sedela i gledala ih, kao da ne postojim, nisu ni primetili da sam tu.
Iza nas se pojavio jedan, oko sedam/osam godina stariji dečko koji je izlazio iz zgrade u kojoj verovatno živi.
-"Razlaz", rekao je i pokazao nam prstom da se pomerimo, "šta me gledate? Previše ste bučni, sklanjajte se", povisio je ton.
-"Izvini, mi..", započela je Lisa ali je on čvrsto uhvatio za zglob kod šake i uneo joj se u facu.-"Ostavite je", rekla sam ne tako visokim tonom, ali i ne normalnim
-"Šta je nekulture? Ponašate se kao da ste glavni u gradu"
-"Možda smo nekulturni, ali ne kao ti, stegao si devojci ruku, krv će joj stati", rekla sam drsko.Pustio joj je ruku, počeo je da se smeje i polako da se približava meni. Gledala sam ga ravno u oči, ne davajući mu znake da ga se plašim, iako je tako i bilo, plašila sam se.
Počela je odjednom da sipi kiša, naoblačilo se, svi smo bili zabrinuti. Nismo se nalazili mnogo dalje od škole, pa se čulo i zvono. Svi su potrčali ka školi, samo smo ostale Lisa i ja, same sa ovim čovekom.
-"Molim te, ostavi je na miru, nije ništa loše mislila", branila me je Lisa. Samo ju je pogledao na sekund, i vratio je pogled ka meni. Odjednom, našla sam se na zidu iza mene. Udario me je pesnicom u predelu ispod leve ključne kosti, tako jako da sam se jednostavno vratila korak i po unazad.
Lisa je skočila do mene, uhvatila me je za ruku i pokusala da nas odvuče što dalje, ali ju je ovaj zaustavio. Odjednom, čuo se glas iza njega.
-"Daj bre majmune, rekao sam ti sto puta da ne maltretiraš srednjoškolke. I ova dole je moja sestra, nemoj da si je više pipnuo", odbrusio mu je Taehyung.
-"A ti, je l' si dobro?" pitao me je Tae sa namrštenom facom
-"Ti si poslednji koji treba da me pita kako sam.. I kaži tvom drugu da nije muško ako napada žene", odgovorila sam mu i pošla sa Lisom nazad u školu.-"Je l' si dobro? Je l' te puno boli? Hoćeš da idemo u bolnicu ili da prijavimo nekome?" zapitkivala me je Lisa
-"Opusti se, dobro sam, samo malo požuri, počeo je čas ", rekla sam joj zadihano dok smo išle brzim hodom.
YOU ARE READING
-Every Tear, A Waterfall- [PAUSED]
Teen FictionSreća, ma kolika god da je, nesreća će biti ljubomorna, pa će ti jednim događajem uništiti sve, i nateraće te da zaboraviš na one lepe trenutke. Ali ne daj se. Ne dozvoli. Guraj napred. Potrudi se, možeš ti to. I kad je ceo svet protiv tebe, dokaži...