Mikrofonum takıldıktan sonra sahneye çıkmak için içimde oluşan büyük heyacandan başka bir engel yoktu.İki yıldır sahnelerden uzaktım ve beni seven insanların umudunu fazlasıyla kırmıştım.2017'de SM'den çıkış yapmıştık 3 kişilik bir grup ile.İlk şarkımız olan Shootting Star dünyada büyük bir ilgi topladığı için kısa sürede DMD (diamond'un kısaltılmış hali.) grubu olarak büyük bir kitleye sahip olmuştuk.Ben ana vokal ve grubun lideriyken , Eun Bi rapper ve Min Ji ise ana dansçımız dı.Çıkış yaptıktan bir yıl sonra annem kanserden vefat etmişti , bu olay bana ve benden beş yaş küçük erkek kardeşime büyük bir yıkım getirirken annemin ölümünden sonra ağır bir depresyona girip o öldükten 5 ay sonra intihar eden babamız ile hayat katlanılması güç bir hal almıştı.Benimde bu olaylardan sonra geçirdiğim ağır depresyonlar yüzünden iki yıl boyunca sahne alamamak bir yana evden bile dışarı çıkamamıştım ve artık herkes geri dönmemi dört gözle bekliyordu.Hala hiçbir şeyi atlatmış değilim.Anneme üzülüyorum , babama ise çok kırgınım.Benim bu üzüntüm ve kırgınlığım tüm kalbimi gün geçtikçe parçalara ayırırken , aklımdaki sorular ve babamın intihar etmeden önce bana ve kardeşime yazdığı mektup yüzünden durgunlaşmıştım.Ve şu anda tek dileğim birazdan sahne alacağım için , bu durgunluğumu fanlara ,yani Diamonds'lara, yansıtmamaktı.
MAMA 2020 tam olarak bugündü.Bütün gruplar gösterilerini yapmıştı sadece ben ve SuperM kalmıştı.Diğer grup arkadaşlarım ben olmadan sahne almışlardı çünkü benim tek başıma söylemek istediğim ve içimdeki tüm kırgınlığı yansıtmak istediğim bir şarkı vardı.Saçıma , makyajıma , giyimime veya gösterime özenilmesini istememiştim.Üzerimde siyah askılı bir bluz , altımda siyah dar bir kot pantolon ve siyah topuklu çorap botlarım vardı.Sahnede ise sadece şarkımı söyleyip , şarkının sözleri ile kendimi anlatıp çıkacaktım.Bu kadar özensizlikle ödül almayacağımın farkındaydım ama umrumda olan ödül falan değil , insanların aklındaki soru işaretlerini yok edip , onlara yaşadıklarımı anlatmaktı.
"Haneul sana güveniyorum..."menejerimiz Hae Won Hanım ben sahne girişinin önünde beklerken benim yanımda dikilip öğütler veriyordu."O sahneye çık , ve insanlara kendini anlat."dediğinde dolu gözlerime rağmen başımı salladım ve gülümsedim.
"Onlar hala benim yanımda değil mi ?"dediğimde elini omzuma koyarak gülümsedi :
"Alana şöyle bir göz attım , Diamonds'lar seni dört gözle bekliyor."dediğinde akan bir damla yaşı hızlıca sildim ve spikerin ismimi anons etmesini bekledim.
"MAMA 2020 kaldığı yerden devam ediyor , şimdi , babasının ani ölümünün ardından uzun süre sahnelerden uzak kalan DMD grubunun ana vokali Haneul , 2 yılın sonra Demi Lovato'nun FATHER isimli şarkısı ile karşınızda !"
Önümdeki sahne perdesinin arkasından gelen tezahüratlar ve adımın bağırarak binlerce ses eşliğinde söylenmesi ile tek elim ile perdeyi ittim sahneye ilk adımımı attım.Ortada duran piyano ve piyanistin olduğu yere doğru ilerledim.Fanların olduğu kısma baktığımda çoğu kişinin elinde DMD'nin lightstickleri vardı ve bağırarak onları sallıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible || lee taeyong
Fiksi Penggemar"Babasının ani ölümünün ardından uzun süre sahnelerden uzak kalan DMD grubunun ana vokali Haneul , bugün 2 yılın sonra ilk defa ; Demi Lovato'nun Father isimli şarkısı ile karşınızda !" 2020©️tebreeze