Mask berwarna hitam di sarung pada muka. Menutupi s3bahagian daripada mukaku. Topi pula di sarungkan pada kepalakulalu aku bergerak keluar dari rumah usang tersebut.Kereta lama ku aku tuju lalu terus bergerak ke suatu tempat.
Tiba sahaja aku di sebuah rumah banglo yang tersergam indah, aku keluar dari kereta lalu menyorok di sebalik dinding. Menunggu mangsa datang..
Bunyi geselan pagar yang di selak mengejutkanku. Dengan pantas aku melihat. Dan ya, dia dah keluar.
Jejaknya aku ikut.
---
"Aduhai, mana si Mysara ni. Kata suruh tunggu sini. Haish!" Rengeknya.
Dirinya yang sedang duduk di sebuah bangku itu aku lihat dengan pandangan tajam. Sebilah pisau yang tajam aku pegang.
Dengan perlahan-lahan aku dekatinya.
ZAAPP!!
Dia terkulai lemah. Dirinya yang terbaring aku pandang.
"Tch, lemah." Bisikku sendirian.
Badan itu aku bawa dan letak ke bonet. Percikan darah di lantai tadi aku cuci sehingga bersih. Nasib aku baik harini. Tiada apa halangan. Kawasan yang di pilih pon sunyi.
Dengan pantas aku pergi dari kawasan tersebut menuju ke banglo usang. Tempat dia mana semua penipu di kumpulkan. Heh.
---
Sebuah bilik yang masih kosong aku buka.
Badan perempuan ini pula aku seret membawanya ke dalam. Di sebabkan dia berat, aku campak dia kat dinding. Dan yeah! Goal. Tingkap tu pecah. Hahaha!!
"Hmm, kesian tengok kau ni. Dah la kuat mengadu, ngada-ngada. Nyampah aku." Omelku.
Nadinya aku periksa.
Dup dup dup.
Tch, pikir dah mati. Hidup lagi rupanya.
Pisau yang gunakan tadi aku keluarkan dari poket. Pisau itu aku dekatkan pada lehernya. Tapi,
Dia ganggu aku.
"Qi-qisya..jangan.." rayunya
"Hmmph! tak ada guna pon kau nak halang aku." Jawab aku.
ZAAPPP!!!
-
Yeah itu dia. Aqisya sudah beraksi.
Nak tahu apa akan jadi lepasni? Haa meh vote. Tekan bintang tu. Kalau dh byk, qiera update. Hehehehhe.
Vote and comment~♡
YOU ARE READING
DSK : Dendam Terakhir ✔️
Mystery / Thriller•DENDAM SEORANG KAWAN season 2 "Tak mungkin dia masih hidup."-Aqisya Tujuan aku mula-mula untuk puaskan hati, tapi tak sangka dia hidup lagi dan munculkan diri depan aku untuk balas dendam. Sekarang, siapa yang akan menang? Note : - Cerita ni s...