İyi okumalar diliyorum...
..
.
Seyitin ağzından;
__________________
Şirketten çıkıp abama doğru ilerlerliyordum kafam kazana dönmüştü çok yoğun geçen bir gündü asistanımda erken çıkmak izin almıştı nedense hemen kabul ettim. Arabanın kapısını açacağım sırada karşıma yine Gamze çıktı içimden Allahım sen aklımı koru diye kendime vaatler verirken tiz ve cılız sesi kulaklarıma doldu.
"Seyit"
Ona bakıp "Yine ne var Gamze"
Dedim ona doğru adımlayarak."Aaa aşk olsun Seyit görende beni istemiyosun sanacak" dedi kahkahasını koyverdi.
"Gayet doğru sanacaklar" dedim ve yürümek için hamle yaptım ama nafile hemen önüme geçip ellerini yakamda birleştirdi ve
"Ama Seyit neden böyle dedin şimdi oysa biz ne çok eğlenmiştik ben düşündümki-"
"Eeehhh ne düşündün seninle tekrar sevişeceğimi falanmı?"
"A-ama-"
"Ama ne? Bak kızım bir daha karşıma çıkıp abuk subuk konuşursan o zaman gösteririm sana.
Bir daha mümkün olmadıkça karşıma çıkma" dedim ve ekledim "şimdi çekil şurdan" dedim yanından geçip arabama bindim arkamdan;"Çok pişman olacaksın Seyit duydunmu beni? Pişman olacaksın"
"Hehe olurum güzelim" deyip gaza bastım ve herhangi bir bara sürdüm.
Bu aralar kafam çok karışıktı. Kendime bazen inanamıyordum.
Sebebini hâlâ anlamış değilim ama kalbimde bu aralar yoğun bir duygu vardı. Adını bilmediğim...
Hiç tatmadığım...Arabayla ilerlerken beni düşüncelerimden çekip alan karşıma çıkan kız olmuştu. Son anda görüp ani fren yaptım. Biraz daha geç kalsaymışım Allah korusun ezebilirdim. Arabadan inip anın şokuyla yere yığılan kızın yanına doğru ilerledim. Yüzünü hem karanlıktan seçemiyor hemde yüzünün tek tarafinı görüyordum. Yüzünü kaldırıp baktığımda yüzüne değen ay ışığı ile tanımam zor olmadı.
'Dilan?'
Hemen kızı kucaklayıp arabanın arka tarafına bindirdim. Hemen kendimde öne geçip hızlı bir şekilde 'u' dönüşü yaparak hastaneye sürdüm. Arada aynadan uyanıp uyanmadığına bakıyordum ama hastaneye gelene kadar bir kere bile kıpırdamamıştı.
Hastaneye vardığımızda hemen Dilanı tekrar kucaklayıp acile doğru koştum. Hissettiğim iki duygu vardı kalbimde korku ve endişe...Dilanı odaya aldıklarında dışarda beklememi söylemişlerdi. Dediklerini yapıp odanın dışında biraz oyalandım içerden hemşire çıktığında durumunun nasıl olduğunu sordum.
"Eşiniz şuan iyi anlık şok geçirmiş bu gecelik burda kalması gerekiyor. Geçmiş olsun" dedi eşiniz dediğinde yüzüme saçma bir sırıtma yerleşti.
Hemen kendimi toparlayıp sordum."Peki içeri girebilirmiyim?"
"Tabi. Tekrar geçmiş olsun"
Hemşire gittikten sonra ciddi bir şekilde içeri girdim. Henüz uyanmamıştı. Yatağın karşısındaki koltuğa geçeceğim sırada telefonumun melodisi yankılandı odada Dilanın uyanmaması için hemen hasta odasından çıkıp gelen aramayı yanıtladım.
"Efendim Annem"
"Kuzum Nerdesin bu saatte?!" Dedi hafif sinirle.
"Off anne" dedim elimi alnıma koyup ovarak az derdim varmış gibi.
"Anneye oflanmaz! Seninle konuşmak istiyorum."
"Anne ben gelemiycem bu gece galiba." Dedim ve odanın kapısına baktım kontrol amaçlı.
"Peki oğlum yarın erken gel nişan var."
"Kimin nişanı anne?" Dedim korkarak.
"Senin oğlum" annemin sesini duyduğumda koca bir 'siktir' çektim.
"Anne sen delirdinmi? Neden benim bundan haberim yok? Utanmasanız beni kendi nişanıma davet edeceksiniz! Ben nişanlanmıyorum kimseyle!" Dedim sinirime engel olamayarak sesimi yükselterek.
"Bağırma bakiyim bana. Ben sana dememişmiydim ya bana gelinimi getir yada ben kendi gelinimi bulurum diye?"
"Ama ann-"
"Sus yarın erken gel" dedi.
Bu işten kurtulmalıydım ama nasıl? Aklıma gelen ilk şeyi söyledim hiç düşünmeden."Anne benim sevgilim var"
Telefonun ucunda biraz sesizlik oldu tabi kadın haklıydı şuana kadar hiç ciddi ilişkiye girmemiştimki."Yalan söylemiyorsun değilmi?"
"Yok annem ne yalanı? Hem senin bu dediğini duyarsa çok kıskanır" dedim inandırıcı olmaya çalışarak.
"İyi o zaman yarın hem erken gel hemde gelinimi getir" duyduğum şeyle anında ne yapacağımı düşündüm itiraz etsem ne olurduki.
"Anne" dememe kalmadan yüzüme kapanan telefona öylece baktım. Delirtecekmiydi bu kadın beni.
Hemen sahte sevgili bulmam gerekirdi.
Ama kimi?
Odanın kapısına bakıp biraz düşündüm sanırım en mantıklısı ve en zararsızı buydu...
..
.
.
Arkadaşlar okunma sayısı çok fazla ama vote sayısı çok az yorum desen hiç yok lütfen biraz emeğe saygı gerçekten çok üzulüyorum bu bölümede az vote ve yorum gelirse yazmayacağım ve aşağıya sınır koyuyorum mutlaka geçin geçen herkesi öpüyorum ve iyi geceler diliyorum...Sınır (40 vote 50 yorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Aşk
RomanceKapak tasarımı: @anaviniclal Bir parmağını içime ittirirken şehvetle karışık boğuk sesi kulaklarıma doldu "Neden onunla gittin" beni benden alan hareketleriyle vücudum yay gibi gerilirken kısık çıkan sesimle "B-ben sadece" bir parmağını daha hızla i...