נחתנו בפורטוגל, רציתי רק לישון אבל ידעתי שמכאן ועד שאני אכנס לחדר שלי במלון. יקח לנו לפחות עשר שעות.
״אני עייפה״ נשענתי על סמואל.
״גם אני, אני לא מאמין שיש לנו עכשיו ראיון וצילומים״
״אני חייבת להשתתף בראיון הזה?״ שאלתי.״זה ראיון זוגי אבל אם את לא רוצה, אני אדבר עם הנרי״ הנהנתי.
״פשוט עכשיו אני אקבל חשיפה הרבה יותר גדולה ממה שהייתה ואני מפחדת שיחשבו שאני איתך בגלל הפרסום והכסף ואני לא רוצה שיחשבו עליי דברים רעים״ הוא ליטף את גבי.
״את לא, הכל טוב״ הנהנתי.
-
נכנסנו כל אחד לחדר הלבשה אחר, הלבישו אותי בסט של חולצת סטרפלס ומכנס שיפון מבד משי בצבע ירוק.
נעלתי סנדלי עקב לבנות והמאפרת איפרה אותי והעבירה פן על שערי החלק.
״אתם זוג באמת יפה, אני לא מאמינה שהוא הצליח להחזיק יותר משבוע״ צחקתי, ״זה טוב או רע?״
אף אחד לא האמין שלסמואל ג׳ורדן יש זוגיות של יותר מכמה ימים, כלפי חוץ אנחנו הזוג הכי מושלם בעולם אבל שאנחנו לבד. וואו.
אני לא יכולה להסביר את כמויות השנאה שיש לי אליו.
נשמע תקתוק על דלת החדר, ״כן?״ המאפרת ענתה.
״סמואל״ המאפרת חייכה.
״את מוכנה?״ הוא נכנס פנימה ובחן אותי.
״את כל כך יפה״ חייכתי חיוך גדול שהוא התעלם ממנה והסמקתי מעט.
״אני אשאיר אתכם לבד״ אמרה, ״רגע אני צריכה לשים עדשות״ אמרתי שהרגשתי ששורפות לי העיניים. הורדתי את המשקפיים.
״אני מחכה לך מחוץ לחדר״ חיפשתי את הקופסה של העדשות מגע שהבאתי ולא מצאתי בתיק,
העדשות צבע לפעמים שורפות לי ואני משתגעת מזה במשך יום שלם.
הורדתי את העדשות ששרפו לי בעין.
״אנחנו מאחרים״ הוא נכנס פנימה, ״אני לא מוצאת אותן״אלוהים מה אני עושה?
שמתי את המשקפיים, ״תשארי עם המשקפיים את יפה גם ככה״
הרמתי את העדשות צבע ואחת מהן נפלה לי לרצפה.
אין לי עוד עדשות פה.
״פאק״ צעקתי.
״מה קרה?״ שאל.
״נפלה לי העדשה״ מלמלתי והוא התקרב אליי, ״אל-״ סובבתי את גבי אליו.
״דרכת עליה״ מלמלתי בעצבים.
הוא עטף את פרק כף ידי והורדתי את המשקפיים, ״שורפות לי העיניים״ לחשתי ועצמתי אותן. מקווה שהאיפור לא נמרח.
YOU ARE READING
Special
Romanceוהנה עוד שחקן כדורגל שחושב שהוא יכול להשיג כל אחת. עד שהיא הגיעה וגרמה לא להבין מה זאת המילה ״לא״. -קללות -תכנים מיניים. *גמור*