נכנסתי לבית קפה, בשבועיים האחרונים עזרתי לסמואל עם העסקים שלו בזמן שהוא באימונים לקראת הליגת האלופות שמתקיימת היום.
התיישבתי מול הגבר שפעם אהבתי, הוא חייך את אחד החיוכים שאהבתי.
״מה רצית?״ שאל, ״אני אגיד לך את האמת ואתה תבחר מה לעשות איתה״ מלמלתי.
״שיקרתי לך, אני לא עם סמואל בגלל הכסף או בגלל שהוא חתיך ומפורסם, באמת התאהבתי בו, אחרייך לא הצלחתי להתאהב באף אחד..״
״שעזבת אותי, רציתי לעזוב הכל ולהפתיע אותך, האמנתי שאני ואתה זה לנצח, עבדתי ולמדתי בכדי לממן לעצמי טיסה ומותרות, כשהכל היה מוכן, קיבלתי ממך הזמנה לחתונה שלך״
״יכולתי להגיע אלייך, יכולתי לגרום לך לעזוב אותה בשבילי אבל רציתי שיהיה לך טוב, אז למה עכשיו כשבאמת טוב לי, אתה רוצה להרוס לי?״ שאלתי.
״אני מאמין שיהיה לך טוב יותר איתי״ אמר, ״לא יהיה לי טוב להיות עם מישהו שאני לא אוהבת, אני אוהבת את סמואל, אתה מעדיף שאני אשנא אותך כל החיים בגלל שגרמת ללב שלי להישבר?״ שאלתי בשקט.
״לא, אבל אני עדיין אוהב אותך״ אמר, ״אתה אוהב לשלוט בי, אתה לא אוהב אותי״
״ג׳ואנה״ הוא עטף את פרק כף ידי והזזתי את ידי הצידה, ״אל תקרא לי ככה״
״לא יהיה לי ולך טוב ביחד, אני אוהבת את סמואל ואני נשואה לו״
״בסדר״ הוא השתכנע, ״מה״ מלמלתי לא מבינה.
״אם הוא עושה לך טוב אז אני לא אהרוס לך, אחרי הכל אני שברתי לך את הלב והרסתי הכל״ הוא חייך.
הטלפון שלי צלצל, ברבי.
הרמתי גבה ועניתי לשיחה, ״החלפנו טלפונים״ נשמע הקול של סמואל וצחקתי.
״אני עוד חמש דקות מגיעה למגרש״ אמרתי, ״מחכה לך״ ניתק.
״אני צריכה ללכת״ קמתי והוא קם אחריי וחיבק אותי, ״בהצלחה בהמשך״ אמרתי בחיוך.
-
נכנסתי לחדר הלבשה של השחקנים, דיימון עמד מול אחד השחקנים והסתכל עליי לאחר כמה שניות.
״איפה סמואל?״ שאלתי שהתקרבתי לחבק אותו.
״במגרש, מתאמן קצת״ אמר, ״ודיאנה למעלה?״ שאלתי.
״כן- תלכי להגיד לו שלום ואז תעלי אליה״ הוא אמר וחייכתי, יצאתי משם והלכתי למגרש.
הוא בעט לעבר השער, המאמן שרק לו שהוא ראה אותי, ״זהו עוף מכאן שלא תתעייף לפני המשחק״
״שלום מכוער״ הוא התקרב אליי, ״שלא תעז לחבק אותי״ קראתי והוא הצמיד אותי אליו.
״אתה מזיע״ התלוננתי למרות הריח הנעים שנדף ממנו.
YOU ARE READING
Special
Romanceוהנה עוד שחקן כדורגל שחושב שהוא יכול להשיג כל אחת. עד שהיא הגיעה וגרמה לא להבין מה זאת המילה ״לא״. -קללות -תכנים מיניים. *גמור*