התלבשתי בחצאית ג׳ינס שהגיעה לי עד הירך ובחולצה לבנה מקושקשת מעט וקשרתי אותה יפה וחשפתי פס קטן מהבטן שלי.
נעלתי אולסטאר לבנות גבוהות ועשיתי קוקו גבוה, התאפרתי קלות ויצאתי מהמקלחת.
״סמואל״ קראתי שלא ראיתי אותו בחדר, הוא הכניס את ראשו פנימה מהמרפסת וסימן לי עם היד שהוא בטלפון.
הלכתי אליו, ״איך אני נראית?״ שאלתי בלי קול.
הוא נשק למצחי, ״יפה כמו תמיד״ לחש וחייכתי, ״בסדר הנרי, זה לא יקרה יותר״
״הייתי עצבני וזה יצא בצורה הזאת״ הוא ניסה להסביר את עצמו.
״כשאתם מגיעים בערב הביתה, תעברו אצלי במשרד, אני צריך לדבר איתכם״ שמעתי אותו.
״טוב נדבר״ הוא ניתק ונכנסנו פנימה.
נשמע תקתוק בדלת, הלכתי לפתוח, ״הזונה שלך״ פניתי לסמואל ויצאתי מהחדר דוחפת אותה מהדרך שלי.
״תלמדי ללכת״ אמרה, ״אני מחכה לך למטה״ אמרתי לסמואל לפני שהיא סגרה את הדלת אחריי.
״מה את רוצה?״ שמעתי את קולו והחלטתי להישאר ולשמוע את השיחה שלהם.
״מה לגביי מה שאמרתי לך?״ שאלה, ״זה לא שלי, שכבנו פעם אחרונה לפני כמה שבועות״
״אני נכנסת לחודש שלישי עוד כמה ימים, הוא שלך.. אני ובוריס לא שכבנו כבר חצי שנה והוא בוגד בי״ אמרה.
״אני לא האבא של הילד שלך, את שוכבת עם כולם דניאלה״ הלב שלי לפתע נעצר.
הלכתי אחורה ונכנסתי למעלית שנפתחה אחרי דקה, התקשרתי לדיאנה שהגעתי למטה.
״אני שונאת אותה״ מלמלתי, ״דניאלה?״ שאלה וצחקה.
״היא נדחפת לכל מקום הפוץ הזאת״ לחשתי. ״מה קרה הפעם?״ שאלה.
״היא בהריון מסמואל״ לחשתי, ״מה״ היא צעקה.
״אני בשוק דין, מה אני עושה עכשיו?״ שאלתי,
״רגע חכי״ היא פתחה את דלת הבית.
״אני מדברת עם ג׳ואי, אני כבר איתך בייבי״ היא נשקה לשפתיו, עלה לי החיוך.
דיימון חייך אליה, ״היי ג׳ואי מה קורה?״ הוא קרץ אליי.
״למה את לא עם סמואל?״ שאל.
״עם המאהבת״ לחשתי, ״שלושתנו יודעים שהוא מעדיף אותך על פניה נכון?״ שאל והיא צחקה.
״אני בספק, היא בטח בוכה לו בחדר שהוא לא רוצה אותה ושהוא לא שכב איתה מלא זמן״ משכתי כתפיים.
״גם את בוכה שאני לא -״ היא קטעה אותו במכה בכתף וצחקתי, ״היא בוכה רק שאתם רבים״
״באמת?״ שאל ולא הפסיק לצחוק מהפרצוף שהיא עשתה אחרי ששיתפתי אותו בסוד גדול שלה,
YOU ARE READING
Special
Romanceוהנה עוד שחקן כדורגל שחושב שהוא יכול להשיג כל אחת. עד שהיא הגיעה וגרמה לא להבין מה זאת המילה ״לא״. -קללות -תכנים מיניים. *גמור*