Special

5.2K 212 40
                                    

נחתנו לפני כמה שבועות והיום היה לי אודישן והתקבלתי, זאת הצגה על אישה שמחכה לארוס שלה שיחזור מהצבא והוא בסוף לא חוזר והיא נשארת לבד ובהריון.

נכנסתי הביתה, זאת אומרת לבית של סמואל, בחודשים האחרונים היינו בהמון כותרות ובהמון השקות, אירועי התרמות, ראיונות וטיסות קטנות.

היה לי כיף אני לא אשקר אבל אני שונאת אותו, הוא רק מנסה להשכיב אותי ואני שנייה מלקום וללכת.

נכנסתי לחדר שלי, אנחנו ישנים בחדרים נפרדים וגם בטיסות שהיו לנו דאגנו לקבל חדר עם שתי מיטות או שני חדרים, לא הייתי מוכנה להיות באותה מיטה איתו, ובצדק. זה היה נגמר בסקס.

הדלקתי את האור והופתעתי לגלות אותו ואת דניאלה על המיטה שלי, ״אני לא מאמינה״

יצאתי מהחדר בכעס, ״בייבי-״

״אל תקרא לי ככה, מה אתה אמיתי?״ שאלתי, ״אתה מוכן להרוס הכל כי לא קיבלת ממני?״

״אז תתני לי ולא אצטרך לשכב עם אחרות״ הוא שילב ידיים וסטרתי לו, ״אתה שומע את עצמך בכלל?״

יצאתי מהבית בכעס ונסעתי לדירה שלי ושל דיאנה.

-

״אני לא חוזרת לשם, אני אוספת את הדברים שלי ואני חותכת את זה, הוא פוגע לי בכבוד דין״ צעקתי לעבר דיאנה שרק קמה משינה.

״אפשר לדבר על זה בבוקר ג׳ון?״
״אני באמת עייפה״ הוסיפה.

״השעה רק אחד בלילה״ קראתי, ״למדתי כל היום, יש לי מחר לימודים״ נשמתי עמוק, מנסה להירגע רצת.

״אני מצטערת, אני אקח פיג׳מה מהארון שלי ונישן ביחד״ הצעתי והיא קמה מהמיטה שלה והוציאה לי פיג׳מה בכדי שלא אלך.

״התגעגעתי אלייך״ היא חיבקה אותי, ״גם אני- זהו אני חוזרת״

״שוב, אני חושבת שאת צריכה לשכב איתו, הוא חתיך והורס ואת צריכה להנות״ אמרה בעודי מתלבשת.

״אל תדברי שטויות, הוא לא שווה את הפעם הראשונה שלי״
״הוא שווה, תאמיני לי- הייתי משלמת לו בשביל להיות הראשון שלי״ צחקתי וחיבקתי אותה שנכנסנו למיטה.

אם יש מישהי שיכולה להוריד לי את העצבים, זאת דיאנה.

-

נכנסתי לבית של סמואל, הוא היה במטבח ודיבר בטלפון, ״חכה שנייה, איפה היית?״ שאל.

״לא עניינך, אגב זה נגמר״ נכנסתי לחדר והוצאתי את המזוודה שהייתה מתחת למיטה.

״מה נגמר?״ שאל ועצר אותי.

״נגמר, אני לא אתן לך להרוס לי את הכבוד העצמי״ אמרתי, ״איפה הרסתי?״

״אם מישהו יגלה שאתה שוכב עם בנות אחרות שאתה בזוגיות איתי, כולם ירחמו עליי ואני לא אתן לך להרוס לי את הכבוד״ צעקתי.

Special Where stories live. Discover now