Special

5.2K 239 71
                                    

״בקתה לבד?״ צעקתי על סמואל.

״אני מצטער ג׳ואי, הם הזמינו כבר וזה יראה חשוד אם אבקש שתי בקתות או בקתה עם מיטה נוספת״ אמר והסתיר את החיוך שלו.

״אתה ישן על הרצפה או על הספה מצידי״ נכנסתי למקלחת.

״יש לאמא שלי תצוגת אופנה כאן, סוף סוף תכירי אותה״ אמר שבחן אותי בדיוק שסיימתי להתלבש בבגד ים.

״אפשר ללכת לבריכה?״ התעלמתי ממה שאמר, הורים תמיד הלחיצו אותי.

״כן״ הוא הושיט את ידו ונפנפתי אותו.

הייתה לנו בריכה פרטית בבקתה שבוריס ודניאלה השכירו לנו.

באלי, אינדונזיה.

חלום שחלמתי כל כך הרבה שנים והגשמתי אותו דווקא איתו.

טסנו למלא מקומות בתקופה הזאת שאנחנו ביחד, ברזיל, מקסיקו, צרפת, לונדון, מרוקו, דובאי ועוד..

שמחתי שטסתי למקומות שחלמתי עליהם אבל לא איתו. עם הגבר שאני לא יודעת מה אני מרגישה אליו. שנאה או אהבה?

הוא קפץ לבריכה משפריץ לכל מקום ומעיר אותי מהמחשבות שלי, הסתכלתי על הנוף והתראה של הודעה נשמעה, ״יום הולדת שמח״ קיבלתי הודעה מבועז.

״זה מחרתיים״ רשמתי והנחתי את הטלפון על הספה ונכנסתי לבריכה החמימה.

שנאתי את הימי הולדת שלי, כל שנה מחדש הייתי מקבלת הודעה ארוכה מדיאנה ויום כיף איתה, היחידה שזכרה והיחידה שגרמה לימי הולדת שלי להיות עם קצת יותר משמעות.

״על מה את חושבת?״ שאל והתקדם אליי, ״על כלום״

״חבל שדיימון ודיאנה לא כאן״ אמרתי, ״הוא ממש אוהב אותה״

״והיא בכלל, בחיים לא ראיתי אותה כל כך מאוהבת״ חייכתי בעודי נזכרת בחיוך הענקי שלה.

״את מרגישה אליי משהו?״ שאל.

״אתה יודע שלא, זה משחק״
״אבל את מסתכלת עליי שונה, כולם אומרים את זה״

״סמואל, אני שחקנית״ התחמקתי.

הוא הצמיד אותי לקיר הבריכה, ״אנחנו לא נשכב״ אמרתי והוא גלגל עיניים.

הוא נשק לשפתיי והתאפקתי שלא ליפול לנשיקה והדפתי אותו, ״בועז היה מנשק אותך ככה?״

״דניאלה הייתה משפיעה עלייך כמו שאני משפיעה עלייך?״ החזרתי לו.

-

התלבשתי במכנס קצרים וחולצה לבנה של סמואל, היא ישבה עליי כמו שמלה ונעלתי סטן סמית לבנות.

״את מוכנה?״ שאל והנהנתי, ״אני אוהב את הבגדים שלי עלייך״

הסתכלתי לו בעיניים וחייכתי, מתאפקת לא לעקוץ אותו.

Special Where stories live. Discover now