SHAWN:
Nigdy o Ashley nie zapomniałem. Nigdy. Zawsze była w mojej głowy. Myślałem, co by było, gdyby nie wyjechała na zawsze do Pickering. Czy wtedy bylibyśmy razem? Nie wiem... Zawsze chciałem ją znaleźć i znowu zobaczyć, ale nie znałem jej adresu, a nie chciałem zbytnio bawić się w stalkera.
Ale teraz jest inaczej, bo ona tu jest, przy mnie...
- Shawn, ktoś do ciebie dzwoni przez video chat - woła Ashley.
Podchodzę do laptopa i odbieram połączenie. To Matt, mój najlepszy przyjaciel z liceum. Dawno się nie widzieliśmy, gdyż kiedy tylko się ożenił dwa lata temu, wyjechał z Kanady i zamieszkał w Stanach Zjednoczonych i bardzo dużo pracuje i nie ma kiedy się spotkać.
- Zobacz, kto tutaj jest ze mną - uśmiecham się do Ashley, która siedzi obok mnie na kanapie.
- No nie wiem, może jakaś Madonna czy Paris Hilton - chłopak żartuje.
- Nope - łapię dziewczynę za rękę i przybliżam ją do laptopa.
- Czy to na serio jest nasza historyczka, Ashley? - Matt pyta, a ona się uśmiecha.
Tak, to prawda, zawsze była dobra w historii. Uwielbiała uczyć się humanistycznych przedmiotów, a także była na takim profilu.
- Ha, ha bardzo śmieszne Matt - Ashley przewraca oczami.
- Matt, no chodź już, bo zaraz idziemy na obiad do moich rodziców - słyszę kobiecy głos, najpewniej jej po czym widzę, jak Matt się rozłącza.
- No... To może chciałabyś się przejść do centrum, by trochę powspominać i przy okazji coś zjeść. Ja stawiam - mówię.
- Ale nie musisz za mnie płacić, ja mam pieniądze - stwierdza.
- Jesteś moim gościem i to ja za ciebie odpowiadam teraz - uśmiecham się.
CZYTASZ
ʟᴏᴠᴇʀ | ꜱ.ᴍ.
Teen Fiction23-letnia Ashley Parker przyjeżdża do Toronto z Pickering i zamieszkuje u swojego dawnego przyjaciela, Shawna Mendesa. Co się stanie jeżeli coraz bardziej będą się w sobie zakochiwać?