• Kuzey Araven, Arkana •
İZGEM
↷♛↶
Bahar Sarayı, uzun bir zamanın ardından duymayı özledikleri güzel haberlerle kutsanmıştı. Güney Araven, iki kardeş ülkenin yeniden ve tıpkı eskisi gibi bir parça olmaları gerektiğini belirterek, Kuzey Araven'in teklifini kabul etmişti ve şimdi prenses İzgem'in çeyizi, evliliğinin yakın olması sebebiyle hizmetçiler tarafından Kraliçe'nin emrine göre hazırlanıyordu.
Hizmetçiler çeyizle uğraşadursun, Sarayda üç gün boyunca düzenlenen bir eğlence vardı ve elbette katılım sahibi kişiler de soylulardan başkası değildi.
Gelen soylu konuklar birbirinden özel ve güzel hediyelerini prenses'e takdim ederken, prenses İzgem, kraliçe annesi ve üvey kral babası teşekkürlerini sunuyordu.
Kraliçe Valisia gülümseyerek, elindeki şaraptan bir yudum alırken kızının kulağına eğildi ve ifadesini sertleştirerek fısıldadı: "Güney Araven'i ikna etme konusunda zorlanırız sanıyordum ama bu iş çok kolay oldu. Anın tadını çıkar, İzgem. Çok yakında tıpkı benim gibi bir kraliçe olacaksın. O gün geldiğinde oyunu benim gibi oynaman gerektiğini biliyorsundur herhalde."
Yüzündeki gerginlik yerini eski neşesine bırakırken çalmaya başlayan hafif yavaş ezgilerle çiftler bir bir taht salonunun ortasına dans etmek üzere ilerledi ve Vasilia ufak bir alkış tutturdu.
İzgem'de kendi şarabından bir yudum alırken zafer kazanmış bir edayla gülümsedi. Güney Araven varisinin oldukça yakışıklı olduğunu çoğu kez duymuştu ancak onu bu denli mutlu eden şey ne nişanlısının yakışıklı olması ne de bir gün annesi gibi Kraliçe olacak olmasıydı. Güney Araven'de bulmak istediği, görmek istediği şey çok daha farklı ve onun için özeldi.
Yerinden kalkıp eğilerek anne ve babasından izin aldıktan sonra elindeki şarapla masanın etrafından geçti ve kalabalığın arasına daldı.
Leydi arkadaşlarının yanına geldiğinde, kızlar gülümseyerek ona sarıldı.
"Bu kadar ani bir şekilde evleneceğini hiç düşünmemiştim doğrusu, İzgem." dedi Caleanthe, kumral saçları ve kahverengi gözleriyle hoş bir leydiydi. Kuzey Araven ve Güney Araven'in bölünmesiyle bağımsızlığını ilan eden Cleaus Hanesine aitti.
"Açıkçası ben de," dedi İzgem, bu konuda yalan söyleme imkânı yoktu. Bahsi açıldığından beri ailelerin iyi bir evlilikle birleşmesini hep dilemişti ancak bu kadar kolay olacağını da düşünmemişti. "Bir süredir düşünülüyordu ancak bir kesinlik yoktu."
Calenathe kadar güzel olmasa da geçerli bir not olacak güzellikteki siyah saçlı leydi Marissa'da şarabından bir yudum aldıktan sonra kıkırdadı.
"Kuzeyli bir lord ile evlenirsin sanardım ancak bir kraliçe olacağını düşünmemiştim hiç."
Leydi Marissa'nın sözlerine diğereydiler de kıkırtılarıyla eşlik ederken aynısı İzgem için geçerli olmadı. Arkadaşının sözlerinde aslen ne bir art niyet vardı ne de ima ancak İzgem'e pek de hoş geldiği söylenemezdi bu. Öyle ki geri yanıtını da iğne kadar sivri bir dille verdi: Bir lord ile değil de, bir kral ile evlenecek uygunlukta olduğum için olsa gerek. Nihayetinde ben bir prensesim, leydi değil."
Marissa'nın yüzündeki gülümseme, arkadaşının son cümlesiyle yavaşça sönerken yutkundu ve kötü hissetti. Kötü bir amaçla söylediği bir söz değildi dediği, böyle bir tepki almayı beklememişti. Ancak İzgem'in bu tavrının da uzun zamandır farkındaydı. Kızın, özellikle her zaman burnu havada olduğunu biliyordu ancak annesi Valisia'nın kral Hamed ile evliliğinin verdiği prenseslik ona daha ezici bir havanın eşlik etmesine neden olmuştu, bu açık şekilde görülebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Artunlar ♛ Simurg I
Fantasy@azediala 'DA DEVAM EDİLMEKTEDİR YENİ BÖLÜMLERİYLE. "Merhamet bir Artun'un en kutsal özelliğidir. Ancak derler ki; Artun'un merhametini yok edersen, onu özlersin." Yüzyıllar boyunca üç büyük kıtaya hükmeden Artun hanesi, kral 2. Bayran ve kraliçe 1...