תמיד שאלתי את עצמי מה זאת אהבת אמת,בחיים שלי לא הרגשתי דבר כזה עד שנתקלתי בו..הבן אדם הראשון שהיה אהבת חיי הנצחית..זה קרה באקס פקטור,אני לא מאמין שעברו 5 שנים מאז,זה פשוט מטורף.הלוואי והוא היה יודע שאני לא מפסיק לחשוב עליו,ושהוא הבחור היחידי שנמצא בראש שלי..ואני באמת מתכוון לזה.
אמנם אני בזוגיות עם טיילור והוא עם אלינור..אבל מה אני אמור לעשות?
איתה זה פשוט לא כמו עם לואי..וזה גם לא יהיה כי אני פשוט לא אוהב אותה..
אני ולואי כבר שנה בקושי מתייחסים אחד לשני..בגלל המנהלים האלה..וזה פשוט הורג אותי כי בהתחלה היינו כל כך קרובים ואהבנו אחד את השני..
אבל המנהלים היו חייבים להרוס את הכל,
הם היו חייבים לגרום לטיילור ולאלינור להידחף לנו לחיים,הם היו חייבים לגרום לנו להיות אנשים שאנחנו לא ובחיים לא נהיה!
היינו כל כך מאושרים ביחד,אהבנו אחד את השני..אני לא רוצה שזה יגמר,אני רוצה להרגיש את חמימות כף ידו שהוא נוגע בי,או משחק לי בשיער.
אני בטוח שהוא יודע שאני מרגיש אליו משהו,הרי לא רואים את זה,שהוא מספר את הבדיחה הכי לא מצחיקה אני צוחק,שהוא אומר לי את הדבר הכי טיפשי אני מסמיק..
אני פשוט אוהב אותו..
התקדמתי לעבר חדרי,נזכר ברגעים שאני ולואי גרנו באותו הבית..טוב נו אני חייב להפסיק לחשוב עליו,?הרי הוא לא מתייחס אליי בכלל...
שמעתי צחוק מוכר מהחדר של לואי,אוי איך לא הבנתי את זה?את אלינור הזאת..
"לואי אני כל כך אוהבת אותך!אתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים!"אלינור אמרה.
גם את לי לאב.לואי אמר לה כמו שהוא פעם קרא לי..זהו הוא שכח ממני לגמרי,הוא בכלל לא אוהב אותי.
הוא לגמרי לא חושב עליי כמו שאני חושב עליו כל פאקינג יום!בא לי למות.
רצתי מחדרו בסערה כאילו רוח רדפה אחרי,הבן אדם היחיד שאי פעם אהבתי שכח ממני לגמרי!הוא שכח מהזמנים הטובים שעברנו ביחד,ומכמה שאהבנו אחד את השני עד השמיים,
זה היום הכי גרוע בחיים שלי!הכל באשמת המנהלים!באשמת לואי,וכמובן שבאשמתי..אני יכלתי להציל את המצב ולהילחם על האהבה שלי כלפיו!כמו שהוא עשה..אבל כמובן שלא עשיתי את זה,
וזה פשוט הורג אותי מבפנים שאין לי כבר מה לעשות בקשר לזה שאנחנו לא ביחד,הוא כבר עם אלינור,אני עם טיילור,שבור ומרוסק.
YOU ARE READING
לפני שהכל התחיל...
Romance"נחש מה לואי?אני לא צריך אותך יותר!לא היה בנינו כלום..וגם לא יהיה."