נ.מ הארי;
הגעתי לביתה של טיילור, אני לא מאמין שאני עושה את זה.
דפקתי על דלת ביתה בתקווה שהערב הזה כבר יחלוף, היא פתחה
את דלת הבית והסתכלה אל תוך עיניי הירוקות שהיה אפשר לראות בהן את החשש.
עיניה הבוהקות והכחולות כים היו כל כך יפות, יכלתי להסתכל בהן שעות, זה מזכיר לי את העיניים של לואי,
היא התקדמה אליי בכדאי לנשק את פי, אבל חסמתי אותה ונישקתי את לחיה נשיקה קלה,
אני מקווה שהיא לא חושדת בכלום.
אולי אני צריך לחכות עוד קצת בשביל להיפרד ממנה? החלטתי לעשות מעשה אמיץ, ורכנתי בכדי לנשק אותה, אני לא מאמין שאני עושה את זה ללואי... למה אני כזה אידיוט? והוא עוד אמר לי שהוא אוהב אותי..
טיילור נישקה אותי בחוזקה ולא הרפתה ממני, ידיה הסתבכו בשיערי המתולתל ותפסו בו בחוזקה. הרגשתי צורך להקיא.
עד שהפסקנו, ואם להיות כנה? לא הרגשתי כלום, אני לא בן אדם שאוהב לנצל אנשים, אבל אני לא אוהב אותה..
הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו זה לואי, ועל כמה שאני מאוהב בו ולא יכול להפסיק לחשוב עליו! כל יום שעובר אני חושב עליו עוד יותר.
מה אני צריך לעשות בכדי לשחרר אותו?
מצד ראשון הוא אמר לי שהוא גם אוהב אותי ומתגעגע אליי, אבל מצד שני אני יודע שאם נהיה ביחד, המנהלים יכעסו, אני לא רוצה שנהיה ביחד בסתר!
אני רוצה שכל העולם יהיה מודע לכך שהוא שלי..!
בלי לחשוב פעמיים הסתכלתי בעיניה של טיילור, הן היו מלאות בעצב, היא יכלה לקרוא אותי ולדעת מה אני עומד לומר,
"טיילור אני אוהב אותך, אני צריך ללכת, נקבע פעם אחרת בסדר?" שאלתי אותה עם עיניים מלאות באשמה וחרטה, "כן בטח" היא פלטה עם מבט עצוב בעיניה.
יצאתי דרך הדלת הקדמית של ביתה, טיפות של גשם ירדו על ראשי ולא נתנו לי מנוחה..
אני מקווה שאגיע לבית בקרוב.
YOU ARE READING
לפני שהכל התחיל...
Romance"נחש מה לואי?אני לא צריך אותך יותר!לא היה בנינו כלום..וגם לא יהיה."