Probudila jsem se ležíc na něčí hrudi a jeho ruce byly obmotány okolo mě. Nechtěla jsem ho vzbudit. Měl zavřené oči a oddechoval. Byl roztomilý. "Takhle ležet bych dokázal celý den." řekl najednou, ale měl furt zavřené oči. Trochu jsem poskočila, protože jsem se ho lehla. Usmál se. "Dobré ráno Harry, myslela jsem že spíš." Řekla jsem tiše. "Nespím, ale nechtěl jsem tě vzbudit, jsi roztomilá když spíš" řekl a mě se do tváří rozlila červená barva.
Pustil mě a začal se zvedat z postele. Já se překoulila na druhou stranu postele. Lehla jsem si na záda. Ještě se mi vstávat nechtělo. Koukala jsem na něho, stál a koukal mi do očí, můj pohled se zaměřil na jeho břicho, prohlížela jsem si jeho svaly a všechny jeho tetování. On se usmál. "Půjdu udělat snídani, tak pak přijď " řekl s úsměvem na tváři. Vzal si triko a šel do kuchyně dělat snídani. Já šla do koupelny.
Vylezla jsem z koupelny a neměla tam nic na sebe. Modlila jsem se aby Harry byl ještě v kuchyni, nechtěla jsem aby mě viděl nahou. Vylezla jsem. Naštěstí Harry nebyl v pokoji. Tak jsem si vzala spodní prádlo a Harryho triko.
Sešla jsem ty dlouhý schody dolů a zamířila do kuchyně. Krásně to vonělo, ani jsem si upřímně nemyslela že Harry umí vařit, ale už jen ty palačinky včera byly skvělý. "Právě v čas, udělal jsem tousty, doufám že je jíš" řekl. "Ano, děkuju Harry. "Jim cokoliv, jen mi už nedávejte nikdo vajíčka, doma jsem měla každý den k snídani vajíčka" zasmála jsem se a Harry se začal smát. Podal mi talíř a já si sedla ke stolu. Harry si vzal svoji porci a sedl si na místo kde včera seděl Niall, takže naproti mě. "Dobrou chuť Harry" řekla jsem. "Dobrou chuť i tobě Annie" řekl Harry a usmál se. Jedli jsme, měl to moc dobrý, ta chuť se mi rozplývala na jazyku. Dojedla jsem poslední sousto "děkuju Harry, bylo to moc dobrý" řekla jsem. "Jsem rád že ti to chutnalo" odpověděl Harry. "V kolik jdeme dneska na ten oběd Harry? Nemám žádné oblečení, krom tvých triček" řekla jsem. "Niall ti přinese nějaké oblečení co jsem ti koupil" řekl. "Ty jsi mi koupil oblečení? Harry doufám že to je normální oblečení" řekla jsem. "Neboj Annie, úplně normální" uchechtl se Harry. "Annie věřil bych ti a moc rád, ale ještě nemám stoprocentní jistotu že mě nepodvedeš, tak že jsem mezitím co jsem dělal snídani zavolal Zaynovi, neboj nenechám tě s ním dlouho jen si musím něco zařídit" řekl Harry. Zvedla jsem se a vzala jak můj tak Harryho talíř a šla ho dát do dřezu "dobře ale pospěš si Harry" řekla jsem. "Neboj kotě, do oběda budu zpět" řekl a vložil mi polibek na čelo. Šla jsem si sednout na gauč a Harry se šel do pokoje obléknout.
Seděla jsem na gauči a najednou slyším zámek. Do dveří přišel Zayn. Šel si stoupnout do kuchyně a čekal na Harryho. Harry po chvíli sešel ze schodů a měl na sobě černý oblek. Vypadal v něm přehnaně sexy, ale jak si už po několikáté opakuji- Nikdy nespat s Harrym. Byl to celkem paradox. "Zachvíli přijde Niall a já se vrátím do hodiny. Moje pravidla furt platí Maliku, je ti to jasný?" Řekl chladným hlasem Harry. Byl to zas ten Harry kterého jsem se bála, chtěla jsem zpět Harryho který tu byl před dvaceti minutami. "Myslíš že tě chci nasrat Stylesi? Můžeš se na mě spolehnout a ty to víš" řekl Zayn. Harry jen přikývl a odešel. Zayn přišel za mnou, ale tentokrát seděl on v křesle. Zapla jsem televizi, dávali nějaký pořad. "Nezdravíš?" Zeptal se Zayn "Jé promiň, ani jsem si tě nevšimla" a začala jsem se smát, on se nechápavě na mě podíval a pak se pousmál "ahoj Zayne, jak se máš? Co ty tady, dáš si něco?" Zeptala jsem se. Nevěděla jsem proč mám tak dobrou náladu, Zayn se uchechtl.
"Ahoj Lennie" zazubil se "teda Annie" začal se smát a já chvíli dělala uraženou a pak jsem se taky začala smát "hele jelikož jsem tvoje chůva, tak jsem tady abych tě hlídal. A dám si vodu díky" řekl pobaveným hlasem Zayn. Šla jsem do kuchyně a natočila do skleničky vodu a podala jí Zaynovi. "Děkuju" řekl Zayn. "Nemáš zač" odpověděla jsem mu. Seděli jsme a mlčeli a koukali na televizi.
ČTEŠ
Deep Love h.s
RomanceAnnie byla normální holka, s průměrným životem. Dokud nepotkala Harryho Stylese. Celý její život se změnil. ( Tento příběh obsahuje vulgarismy, sexuální scény, násilí, manipulaci s drogami a zbraněmi)