22.

15 0 0
                                    

Přijeli jsme k Harrymu domů a šli k němu do pokoje. Zavřel za námi dveře.

"Ráda jsem je poznala Harry" řekla jsem a políbila Harryho na líce.

"Jsi první komu jsem je představil, ani kluci je pořádně neznají." Řekl Harry. "To mě moc těší Harry" řekla jsem a Harry se usmál.

"Nechci jít zítra do školy, Harry." Řekla jsem. "Šššš lásko, nemusíš se bát, odvezu tě a zas přivezu, zvládneš to" řekl Harry.

"Dej mi svojí pistoli" řekla jsem. Harry se začal smát "cože? Annie, proč?"

"Protože, jestli mě bude Madison šikanovat, tak jí ustřelím hlavu" řekla jsem. "Neblbni Annie, lásko, nedopadlo by to dobře, jestli ti něco udělá, tak si to s ní vyřídím, ale ty si nebudeš špinit svoje ruce, lásko." Řekl Harry a začal mě líbat.

Přesunuli jsme se k Harrymu do postele. Harry mi začal sundávat triko a podprsenku a svými polibky se přesunul na můj krk. Byl něžný, mě se pod jeho polibky husila kůže, jeho láska ke mě byla tak loajální, stejně jako ta má k němu, byla jsem mu naprosto oddána, jak tělem, tak duší. Všechny mé obavy zmizeli, jakmile jsem byla jemu nablízku. Všechny mé problémy, mě nemohli dostihnout, pokud jsem byla s ním. Nedokážu popsat to co k němu cítím, je to jako by jsme spolu nasedli na vlak a ten nás odvezl, kdo ví kam, jako by nám bylo jedno kde jsme, hlavně že jsme spolu. On je důvod toho skvělého života, který teď žiju, od doby co jsme se poznali se stal nejen součástí, ale on sám byl celý můj život, nedokážu si nic představit bez něj.

Harry se odvalil na svou stranu postele a koukal do stropu. "Nad čím přemýšlíš, Harry?" Zeptala jsem se. "Nad námi, Annie, miluji tě víc, než cokoliv na tomhle světě, lásko a vím že to semnou nemáš jednoduché, ale já se snažím, chci tě vždy vidět se usmívat, nechci aby si se trápila." Řekl a stále koukal do stropu. "Harry, taky tě moc miluju a šťastná mohu být jedině, když jsem s tebou." Řekla jsem a lehla si na Harryho a políbila ho.

Lehla jsem si zpátky a objala Harryho, ten mi vtiskl polibek do vlasů. "Dobrou noc, Harry" řekla jsem. "Dobrou noc, lásko" řekl Harry a já ihned usla v jeho náruči.

***

Ráno

Otevřela jsem oči a všimla si že, Harry nespí a celou dobu mě pozoruje. Byl roztomilý.

"Dobré ráno, Annie"
"Dobré ráno, Harry"

Řekla jsem a políbila Harryho, ten mi polibek opětovat.

"Těšíš se do školy?" Zeptal se mě.
"To myslíš vážně, Harry? Kdybych tam nemusela, tak tam ani nejdu."
Řekla jsem a Harry se usmál.
"Neboj, to zvládneš lásko, hned po škole pro tebe přijedu" řekl a políbil mě na čelo.
"Dobře" řekla jsem.
Zvedla jsem se z postele a šla do kuchyně, Harry šel hned za mnou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 14 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Deep Love h.sKde žijí příběhy. Začni objevovat