Vzbudila jsem se a viděla osobu stojící u okna a upřeně koukajíc ven. Když jsem pořádně otevřela oči, viděla jsem že je to Harry.
"Omlouvám se za včerejšek Harry, nevím co to do mě vjelo." Řekla jsem rozespalým hlasem.
Harry nic neříkal, pořád koukal z okna. "Harry pojď ke mě prosím" řekla jsem tišším hlasem, Harry pořád nic. Nevím co mám dělat.Vstala jsem a šla pomalu k němu, Harry mě stále nevnímal. Asi se něco dělo venku, nebyla jsem tak blízko, abych z toho okna viděla.
"Harry?" Řekla jsem co nejtišším hlasem, rozmýšlela jsem se jestli to mám říct. "Harry polib mě, prosím" řekla jsem tiše a nejistě. Harry se na mě podíval nechápajícím výrazem, asi taky nechápal co jsem právě řekla. Ani já to nechápala, ale v tu chvíli mi to přišlo adekvátní.
Harry se ke mě rozešel rychlým krokem, asi se bál že si to rozmyslím. Chytl mě za bradu a nasál své rty na ty mé a začal jimi pohybovat, začala jsem ihned spolupracovat. Zavřela jsem oči, bylo to takové kouzelné. Já se tady líbám s bossem městecký mafie a líbí se mi to. Líbí se mi jeho dotyky. Těch rukou, které zabili desítky lidí, i přes to všechno je to krásný. Dala jsem Harrymu ruce do vlasů a jemně je začala prohrabávat, Harry přesunul svou ruku z mé brady na mou tvář, jemně jí pohladil. Odtáhli jsme a oba oddychovali. "Omlouvám se ti Harry" řekla jsem po chvíli. Harry jen na mě koukal. "Budeme se muset stěhovat, našli nás" řekl Harry tím svým chraplákem. "Mezitím co si spala, tak jsem ti zbalil, támhle máš kufr s tvýma věcma, můj kufr už je v autě. Jídlo koupíme po cestě, pojď se mnou prosím po dobrém, budeš v pořádku, slibuji" řekl Harry tiše, bylo vidět že už se hádat nechce. Já se rozbrečela, nevím kam pojedeme a já už se nikdy nedostanu domů, shniju s Harrym pod jednou střechou. Vzala jsem si naštvaně svůj kufr a rozešla se směrem k dveřím. "Počkej, vezmu ti to" řekl a vzal mi kufr. Já jsem scházela schody dolů, přičemž mi slzy stékali po tvářích. Šla jsem ke dveřím, které vedou ven a čekala na Harryho.
Harry otevřel dveře. Vykoukl ven. "Utíkej do auta!" Řekl a ukázal na auto zaparkované těsně před dveřmi. Já se rozeběhla a nasedla na místo spolujezdce. Harry se rozeběhl hned za mnou, slyšela jsem výstřeli ze všech stran. Dal můj kufr do kufru a rychle se rozeběhl a nasedl na místo řidiče. V ruce měl zbraň. Bála jsem se, ho takhle vidět. Harry se rozjel. Zbraň mi podal do ruky. "Podrž mi jí prosím, hlavně jí nemačkej" řekl a uchechtl se. "Nejsem blbá Harry" řekla jsem a začala se smát. Harry se usmál.
"Kam jedeme Harry?" Řekla jsem. "Zatím k Liamovi a Nicole, potom uvidíme" řekl Harry a mě se ulevilo. Stále mám naději že se dostanu domů.
Přijížděli jsme k luxusní vile na konci města. Tady tu část Redditchu jsem znala, chodila jsem si sem jako malá hrát, kousek byl les a v tom lese bylo takové místo, bylo krásné, poprvé jsem tam dostala pusu. Bylo mi asi 5.
Zaparkovali jsme a venku už stáli Liam s Nicolou. "Čau Liame, ahoj Nicolo" řekl chraplavě Harry. Plácl si s Liamem rukou a obejmul Nicolu. "Ahoj" řekla jsem tiše. "Ahoj Annie" řekl Liam a usmál se na mě. "Ahoj zlato" řekla Nicola a obejmula mě. "Pojďte dál, lásko jdi ukázat Annie pokoj a já pomůžu Stylesovi s kuframa." Nicola mě pustila a pokynula rukou abych jí následovala, tak jsem šla za ní. "Tady budete s Harrym spát" řekla Nicola s úsměvem. To snad už ne, zase s Harrym v jedné posteli. No jo, Liam s Nicolou si myslí že spolu chodíme. Do pokoje vešel Liam a za ním hned Harry. "Dík Liame" řekl Harry. "Nemáš zač Stylesi, víš že pro tebe udělám všechno, po tom všem" řekl Liam. Harry jen přikývl. "Budete mít na stole jídlo, tak se pak přijďte najíst" řekla Nicola. My s Harrym jen oba přikývli.
Harry zavřel dveře. "Můžeme pokračovat v tom co jsme ráno nestihli" řekl Harry svůdný hlasem. Byl opřený o stěnu. Já jsem vstala a šla směrem k němu. "Tak mě polib Harry" řekla jsem a Harrymu se rozsvítili oči radostí, ihned mě poslechl a nasál své rty na ty mé. Jemně jimi začal pohybovat. Přitiskl mě lehce ne zeď. Nevím jak dlouho jsme takhle tady stáli, v tomhle našem ráji, ale bylo to moc krásné.
Harry se odtáhl aby jsme se mohli oba nadechnout. Oba jsme oddechovali. "Máš hlad?" Zeptal se mě Harry. "Celkem jo, co ty Harry?" Řekla jsem. Harry přikývl "já taky, tak pojď, půjdeme se najíst" řekl Harry s úsměvem. Otevřel dveře a šli jsme do kuchyně. Na stole leželi dva talíře s bramborami a kuřetem. Sedli jsme si s Harrym naproti sobě. "Dobrou chuť Harry" řekla jsem. "Dobrou chuť Annie" řekl Harry a začali jsme jíst.Oba jsme dojedli, tak jsem se zvedla a vzala oba talíře a dala je do dřezu. "Nechám tě tu teď samotnou, věřím ti, tak mě nezklam. Jedu si něco zařídit budu tu do večeře." Řekl Harry.
Že by čas zdrhnout? Ještě je pořád brzy, teprve mi začal věřit, musím počkat, až mi bude věřit hodně. "Dobře Harry, neboj" řekla jsem a Harry se usmál. Šla jsem do pokoje, byla tam televize. Zapla jsem jí, a pustila si film.
ČTEŠ
Deep Love h.s
RomanceAnnie byla normální holka, s průměrným životem. Dokud nepotkala Harryho Stylese. Celý její život se změnil. ( Tento příběh obsahuje vulgarismy, sexuální scény, násilí, manipulaci s drogami a zbraněmi)