Probudila jsem se, seděla jsem na židli, spoutaná. Nademnou visela lampa a strašidelně se každou chvíli vypínala. Ještě stále nemám vymyšleno jak se odsud dostanu. Ve dveřích se objevili dva kluci. Jeden byl mladší a měl dlouhý blonďatý vlasy, ten druhý byl o dost starší a měl krátký černý vlasy. Oba byly vysoký a měli tmavé oblečení, celkem mi naháněli hrůzu. Přišli ke mě, každý z jedné strany a čekali.
Po pár minutách se objevila Betthy. "No tak lásko, usměj se, konečně jsi pryč od Stylese" řekla mi s úsměvem na tváři. Už chápu proč Harry chtěl, abych s ním zůstala, takovýhle kreténi chodí světem a to jsem ještě nepoznala Iana. "Nic se ti nestane, my tě před ním ochráníme" zašeptala. "Já chci k Harrymu. Těším se až tě najde a zabije" sykla jsem na ní nepříjemně. Nevím co to do mě vjelo, nikdy jsem nikomu nepřála smrt, měla jsem být lékařka, ta co lidi před smrtí zachraňuje. Harryho jsem za to nesnášela že zabíjí lidi. "Co ti to Styles udělal?" Zeptala se pro sebe a pohladila mě po tváři.
Poukázala na ty dva kluky, oba okamžitě pochopili a rozvázali mi ruce. Chytla jsem se za zápěstí, která mě pálilo od těch provazů. "Ian tě chce vidět, pojď za mnou" řekla. Ian? Kretén co mě unesl, nejradši bych mu za to vrazila.
Přišli jsme do velké místnosti, asi to byla pracovna. Ian seděl na židli a opíral se o stůl. Ukázal na židli co byla naproti němu. Sedla jsem, nacož se Ian usmál a pokynul rukou aby všichni, včetně Betthy odešli. "Jsem Ian" řekl a usmál se. "Já vím, ty si ten kretén co mě unesl" pronesla jsem ironicky. "Pokud vím tak první tě unesl Styles" řekl zamyšleně. "Harry mě neunesl, byla jsem s ním dobrovolně" řekla jsem klidně. Až teď mi pomalu začalo docházet, že já vlastně měla tolik možností k útěku, ale ani jednu jsem nevyužila, nechtěla jsem Harryho opustit, i přes to všechno pro mě znamenal tolik. "Takže jestli jsme skončili" nadechla jsem se. "pokud mě omluvíš, tak jdu domů" sykla jsem po něm. "Nikam nepůjdeš kurva, jsi něco co Styles chce a já to budu mít, dokud nezaplatí ani se nehneš" křikl na mě. "Matesi, Luku!" Křikl Ian. Ty dva kluci co se mnou byly dole, okamžitě proběhli chytli mě a odnesli do dalšího patra. Hodili mě do pokoje, ve kterém byla tma, byl velký, chladná zem a nic víc, ani postel. Rozbrečela jsem se. "Harry" zakřičela jsem se slzami v očích. Odtud se jen tak nedostanu.
Harry's pov
Proč já kretén dopustil aby mi utekla, měl jsem jí víc hlídat.
"Harry pomoc!" To byly její poslední slova, Ian za to zaplatí. Slyšel jsem auto jak jí kamsi odváží. Slzy mi začali téct z očí, ona byla konečně první holka co mě chápala, první holka kterou jsem miloval.
Utřel jsem slzy a zamířil zpět k baráku. Třískl jsem za sebou dveřmi. Kurva já jsem čurák. "Kde má Liam vodku?" Zeptal jsem se nepříjemně Nicol. "V lednici pod zeleninou, co se stalo Harry?" Zeptala se mě opatrně. Kurva měl jsem takovou chuť jí natáhnout. "Annie kurva unesli" křičel jsem na ní, Nicol vykulila oči, šel jsem do lednice a vyndal vodku. Usrkl jsem z ní velký lok a vydal se směrem do sklepa. Všichni zůstali ve svých původních pozicích. Dokonce přijel i Louis. Rozešel jsem se směrem k němu. Zabodl jsem mu svůj ukazováček do hrudi. "Ty čuráku, kdyby jsi neměl furt takovou potřebu šukat a nevodil k nám furt někoho novýho, koho ani neznáš, tak se nic kurva nemuselo stát!" Křičel jsem na něj. "Co se stalo?" Zeptal se. "Annie kurva unesli, ten píčus vymrdanej Ian a ta děvka kterou si ohnul, vím že jich bylo hodně ale pamatuješ si jí?" Syčel jsem na něj nepříjemně. Usrkl jsem z vodky a podal jí Zaynovi do ruky, ten si jí jen nechápavě vzal.
Strčil jsem do Louise tak že spadnul na zem. Měl jsem chuť do něj kopnout tak, že by ležel na zemi celý od krve. Najednou si předemně stoupnul Liam, jako by četl mé myšlenky. "Klid Harry, všechno bude v pohodě, Annie najdeme, slibuju, ale teď přece není vhodná doba někoho obviňovat, teď půjdeme k počítači a najdeme toho kreténa Iana a znovu mu ukážeme co je Styles gang zač!" Řekl Liam, celkem mě tím uklidnil, on vždycky věděl co říct. Podal jsem Louisovi ruku kterou příjmul a pomohl jsem mu vstát. "Promiň brácho" řekl jsem. "V pohodě, teď už běž a najdi svojí princeznu Harry" řekl Louis a usmál se. Přikývl jsem a běžel za Liamem do jeho pokoje. Co to vůbec do mě vjelo? Harry Styles se nikdy neomlouvá. Nikdy! Annie, co si to semnou kurva udělala?
ČTEŠ
Deep Love h.s
RomanceAnnie byla normální holka, s průměrným životem. Dokud nepotkala Harryho Stylese. Celý její život se změnil. ( Tento příběh obsahuje vulgarismy, sexuální scény, násilí, manipulaci s drogami a zbraněmi)