Jeg stod op kl. var ca. 06:30. Jeg gik hen til mit skab og tog noget tøj ud.. Jeg tog en lyserød varm sweater, et par blå jeans og mine baby lyserøde sko. Jeg lagde dem over på min seng og gik ud på toilettet. Jeg tog et hurtigt bad, da jeg var færdig børstede jeg tænderne og redte mit hår. Jeg satte håret op i en hestehale og gik hen til min hylde hvor mit makeup lå. Jeg tog lidt concealer under mine øjne lagde lidt mascaraer og så er jeg good to go.. Jeg gik over til mit smykke skrin jeg tog mine øreringe og mit ur ud, tog det på og gik ned for at spise morgen mad. Det var lørdag så jeg behøvede ikke skynde mig. Min mor stod i køkkenet. "Det dufter dejligt!" Jeg gik over for at give hende et kram. "Det er pande kager." Hun så smilende på mig. Jeg satte mig hen til bordet. Min mor havde allerede dækket bord, så jeg kunne ikke hjælpe med noget. Min mor kom over med en tallerken med et bjerg af pandekager. "Skal vi spise alt det?" Jeg så overraskende på hende. "Altså nu har du også en storebror.." Hun så grinende på mig. Min bror kom løbende ned ad trappen. Han er lige fyldt 16 han træner rigtig meget og rigtig tit! "Jeg er mega sulten. Hvad skal vi spise?" Han gik over til køleskabet tog mælken ud og drak fra kartonen. "Wow du er klam!" Jeg så nedladende på ham. "Wow du er piget!" Han blinkede til mig tog en pandekage og forsvandt op ad trappen. "Det var ikke meget du skulle spise." Min mor råbte efter ham. "Det er også lige begyndt." Man kunne høre et lille grin forsvinde ind på hans værelse. Jeg tog en pandekage over på min tallerken og begyndte langsomt at smører Nutella godt ud til siderne. "Skal vi noget idag?" "Øh jeg skal men ved ikke med dig?" Hun så forvirret på mig. "Jeg tænkte jeg kunne gå hjem til Emil?" Jeg så op på hende. "Gerne for mig." Sagde hun stille. "Jeg ringer lige til ham." Jeg tastede nummeret ind 31425678.