E: "Hej det er Emil." M: "Hej det er Emma." e: "Nårhh hej." M: "Skal du noget idag?" E: "Nej, skal vi være sammen?" M: "Ja, hvornår?" E: "Nu hjemme ved mig?" M: "Okay!" E: "Ses!" M: "Ja, hej hej." Jeg lagde på og gik hen mod gangen. Jeg gik hurtigt op for at tage noget nyt tøj på. Mest fordi at jeg havde spildt Nutella.😂 Jeg gik på jagt i mit skab og tog en: sweater, sorte bukser, et rødt halstørklæde og et par støvler. Jeg gik over til mit smykke skrin tog en halskæde på. Jeg gik over til mine tasker og tog en brun skin taske. Jeg gik neden under satte hurtigt mit hår i en løs knold og gik ud af døren. "Hvor skal du hen?" Min mor stak hovedet ud af køkkenet. Har jeg virkelig haft så travlt at jeg ikke har sagt til min mor at jeg tager over til Emil? "Jeg skal hjem til Emil." "Okay. Du skal være hjemme senest 19:00." Hun nåede lige at sige 19:00 da jeg smækkede døren i, hoppede op på cyklen og cyklede alt hvad jeg kunne. Det tog mig 5 min. at cykle hjem til Emil. Jeg er er endelig fremme og banker på hoved døren. Jeg kunne høre skridt inde fra. Døren åbnede og hans mor (Mille) stod i døren. "Hej Emma. Det er da en overraskelse, det er længe siden." "Hejsa, ja vi har jo også kun været ved mig. Er Emil hjemme?" "Ja, han er ovenpå." Jeg gik op af den enormt stejle trappe og hen til hans dør. Jeg bankede der blev råbt "kom ind" jeg åbnede døren og der sad han, med en anden pige. De sad med benene krydset over hinanden og flettede fingre. Han havde rød læbestift over det hele, det gav sig selv de havde kysset. "Du inviterede mig hjem så jeg skulle se dig med hende?" Jeg så forvirret på ham. "Emma.." Jeg afbryd ham inden han nåede at sige noget.
"Det slut Emil, jeg gider ikke mere." ............"............."..........