Jeg kunne høre min mor gå hen mod hoved døren. Jeg tænkte for mig selv at det måtte være Mille. Jeg løb ned af trappen imens jeg råbte "hvem er det?" Min mor stak hovedet frem og havde et chokeret ansigts udtryk.. "Det er til dig." Hun gik ud og jeg gik meget usikker over mod hoved døren. "Hvad helvede laver du her?" Det var Emil, han stod der og så helt uskyldig ud. "Kan vi ikke snakke om det?" Jeg lyttede til ham.. Det var endelig spændene at vide hvad han havde at sige til forsvar. "Ved du hvad du er?" Jeg lød helt voksen. "Nej, jeg ved heldigvis ikke hvad jeg er." "Jeg tror for engang skyld at du skal få det at vide." "Okay, sig det. Jeg vil faktisk virkelig gerne vide hvad jeg er!" "Okay, okay du bed selv om det. Du er en ægte fucker bøse!" Da det var sagt smækkede jeg døren lige i hoved af ham og gled fortvivlet ned af døren. Det bankede på igen. jeg åbnede døren i et sæt og gav ham en lussing, eller jeg troede det var ham. Men det var Mille.✌️ "Du kunne også have sagt at du ikke var i humør til at se mig!" "Nej, jeg troede.." "Jeg ved det jeg så ham. Hvad sagde du endelig til ham, han græd at du ved det!" "Hov, det var ikke det jeg ville. Men jeg siger alt hvad der skete oven på." Vi gik op og jeg fortalte hende alt! Hun sagde jeg var en rigtig bad girl, men min mor synes endelig bare det var forkert. Mille er lige gået. Hun spiste aftens mad her. Klokken var cirka 21:30 jeg skulle til at gå i seng jeg tog et hurtigt bad og lagde mig til at sove..