7

276 18 5
                                    

KAMINARI (wyjątkowo)

No więc cała nasza klasa poszła do klasy B. Oczywiście po to, aby przywrócić pamięć Deku. Jak tylko zrobiliśmy im włam zobaczyłem chłopka o fioletowych włosach. Był seksi. Mrrr.... To właśnie on zabrał pamięć Deku.

-MASZ PRZYWRÓCIĆ PAMIĘĆ IZUKU- zaczęła się wydzierać Ochaco.

-O co wam chodzi?- zapytał fioletowo włosy

-O ciebie przystojniaku- powiedziałem- jak ci na imię?

-KAMINARI TO NIE PIKNIK ZAPOZNAWCZY- mówiła Kyoka- ale właśnie... Jak masz na imię?

-Hitoshi Shinso

-ODDAWAJ DEKU KAŻDE WSPOMNIENIE Z SHOTO- znowu darła się Ochaco, Mina i Kyoka

-Z miłą chęcią... Ale nie mogę... Obiecałem Kacchanowi i Deku...

-KACCHANOWI?- wydarło się pół klasy.

-Tak... Jemu...

*retrospekcja Shinso*

-Jesteś pewien?

-Tak

Miałem wtedy już nad nim władzę i chciałem już coś powiedzieć kiedy nagle w krzakach coś się stało. Zobaczyłem Kaminariego i jego słodką mordkę po wyładowaniu energii, a obok był...
-Kacchan co ty zrobiłeś?

-Nic tylko włożyłem mu przedłużać z do ust. Nikt nie może wiedzieć, że to przeze mnie Deku nic nie będzie pamiętał. Rozumiesz? Kasuj mu wspomnienia o Shoto Todorokim, albo każdy dowie się, że zakochałeś się w kimś z klasy A.

-D-d-dobrze... Deku zapomnisz o wszystkim co było i jest związane z Shoto Todorokim. Teraz!- powiedziałem i Deku o nim zapomniał- Wiesz po co on tu do mnie przyszedł Kacchan?

-Gówno mnie to obchodzi.

-Po to, żebym mógł poćwiczyć moją moc. Ja nie rozumiem czemu go nienawidziesz. On jest dobry i b3dzie lepszym bohaterem od ciebie.

-Zamknij pysk.

*koniec retrospekcji*

-A w kim się zakochałeś?- zapytałem

-Em... Heh... No...- zaczął badać Shinso- w... Pikatchu...

-EJ ja to pikatchu...

-CHODŹCIE DZIEWCZYNY POMOŻECIE MI WYSŁAĆ BAKOGO W KOSMOS- mówiła Ochaco.

-A PEWNIE!

-Chodź idziemy odzyskać pamięć Deku

-STOP!- krzyknął Shinso- Bakugo groził Deku, że jak nie zerwie z Shoto to wyśle jakiś filmik do neta i jeszcze da go jego mamie, a Deku będzie miał kłopoty.

-Trzeba mieć plan- powiedziała Mina

-Ja mam jakiś- powiedziałem

-No mów Kamimari

-No więc, najpierw trzeba wykasować nagranie. Ty Shinso zagadasz go, a jak ci odpowie to użyjesz swojego daru po ti aby odebrać mu telefon i usuniesz wszystkie zdjęcia gdzie Deku i Shoto no wiesz co robili. Mina Ochaco i Kyoka pódziecie do dyrektora i powiecie muno wszystkim. Shinso przywróci wspomnienia Deku. Momo ty musisz jakoś spiknąć ich w restauracji najlepiej tej *podaje adres*. A na końcu ja i Shinso się całujemy. Komuś coś nie pasuje?

-Mi- powiedział Mineta- Ja też chce z dziewczętami robić to co tamci

*jeb od każdej dziwczyny*

Zdarzyło się to co miało.

DEKU

-Hej, Deku...- powiedział Shoto

-Wybacz, ale nie mogę mieć z tobą kontaktu.

-Teraz już tak- powiedziała klasa

-Co!?

-No więc usunęliśmy każde złe zdjęcie z wami z telefonu Kacchana- wytłumaczyła Mina potem powiedziała cały ich plan.- i jeszcze Denki go wymyślił więc dziękuj jemu.

-No niezła wkrętka- mówił Kirishima- ale gdzie jest Bakuś?

-U dyrektora- powiedziała Kyoku

-Ale ja go widziałem jak już wyszedł po rozmowie z nim- mówił Minata.

-GDZIE JEST BAKUGO!?- pytał Kirishima- MIAŁEM GO PILNOWAĆ!

Uraraka: Już nie musisz
Kirishima:Jak to?
Uraraka: bo ja..
Klasa: CO TY OD*EBAŁAŚ?
Uraraka: wysłałam go w kosmos...

Kirishima: Co ku*wa? Przywróć go na ziemie.

-Okej. Raczej przeżyje upadek a tej wysokości. Hehe

-Ochaco ty debilu.

Nagle ktoś mnie pocałował w usta. Zamknąłem oczy, bo wiedziałem kto to.

-ZOBACZCIE AWWWW...

No dobrze się wyszło na dobre

_________________________________________
Ten rozdział jest chyba najkrótszy, bo ma 555 wyrazów.

TodoDeku | BnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz