Извинявайте за късната глава, местихме къща и имаше толкова много за оправяне😭😭
Дано тази част да ви хареса💜💜
_______________________________________
-Ще отида да говоря с един човек. Ще му отнема вниманието, а през това време искам ти да излезеш от тази шибана сграда. Извинявай де, просто има много лоши хора тук и се дразня... Разбрано?-Чонгкук попита, а Техьонг го бе зяпнал като пате.
-Но без да бягаш. Е, освен ако някак си те разкрият. Окей?-Чонгкук отново попита.
-Да, да. Хайде.-Техьонг изказа набързо, получавайки си отново онзи жест с повдигането на една вежда от Чонгкук.
-Какво?!-Техьонг попита, дразнейки се.
-Нищо, давай.-Чонгкук каза строго.
Той излезе от стаята и затвори вратата, незаключена, но взе ключовете и отиде при бармана.
-Този път ме изненада. Браво.-Чонгкук не лъжеше.
-Радвам се, че ти е харесало. Как е той?-Мъжът отстеща попита.
-Ела да изпушим по една цигара и тогава ще ти разкажа.-Чонгкук предложи.
-Супер. Точно това ми трябваше.-Мъжът отговори.
Излязоха навън и се отдръпнаха от сградата, Чонгкук изваждайки пакета с цигари.
-Вземи си.-Той каза.
-Благодаря, пич.-Отговори мъжът, изваждайки цигарата от картонената кутийка.
-Разказвай сега.-Мъжът проговори.
-Добре. Какво искаш да знаеш първо?-Чонгкук попита.
-Всичко. Как беше?-Той попита, и на Чонгкук му се повръщаше.
-Тъпанар.-Чонгкук измълви под носа си, но за негов късмет онзи не го чу.
-Я пак?
-Като влязох, си помислих 'тоя ще е девствен'. Ама, знаеш ли какво?-Чонгкук се опита да лъже бавно, е това не си бе лъжа, за да може Техьонг да има повече време да се измъкне.
-Не беше ли?!-Мъжът каза шокиран.
-Беше бе, разбира се че беше.-Чонгкук каза на шега.
-Ама че ти. Хвана ме, хаха.-Мъжът се засмя грозно.-А ти как подходи? Нежно?
-Аз? Познаваш ли ме въобще?-Чонгкук вдигна вежда.
-Разбира се, защо въобще питам. Чонгкук си е той, и не се променя.-Мъжът отговори.
-Сети се бе, най-накрая.-Чонгкук отговори.
Но това момче ми стопи сърцето.
Чонгкук видя якето си, Техьонг де, да върви в обратната посока от тях и самодоволно се усмихна вътрешно.
-Колко време издържа?-Мъжът каза тихо.
-Кой, аз?-Чонгкук отново вдигна вежда.
-И двамата.-Мъжът отговори с нормален глас.
-Наистина, бях доста очуден... Аз мога и двадесет, ама той също бе.-Чонгкук отговори, забелязвайки че Техьонг вече е отишъл зад блока и не се вижда.-Трябва да тръгвам скоро, имам други ангажименти. Приятно ми беше.
-И на мен. Хайде, до скоро.-Мъжът ги приближи в нещо като прегръдка, и потупа Чонгкук по гърба.
-Да, благодаря. До скоро.-Чонгкук каза и тръгна по следите на Техьонг.
Ама и той също бе.-Чонгкук се замисли върхи думите си. Спри да мислиш за това бе, идиот. Той е дете.
След още няколко завоя, Чонгкук намери по-малкото момче зад един от блоковете.
Гледката беше ангелска.
Как може някой да е толкова красив?
Техьонг седеше, подпрян с гръб на стената, ръцете му увити около краката които бяха сгънати. Гледаше в една точка някъде надалеч, непомръдвайки.
Чонгкук клекна пред момчето, което се вгледа в очите му. Тъмни, почти-верни, големи ириси. Техьонг си помисли че го правят да изглежда като дете, и се ухили.
-Хайде да тръгваме към вас.-Техьонг каза.
-Това бяха моите думи.-Чонгкук отговори.
Това момче наистина ли е толкова безобидно, защото някак си ми харесва когато командва.
-Аз командвам тук! Шегувам се!
Аз си знаех.
-Глупости. Айде, върви с мен, не пред мен. Дори не знаеш къде живея.-Чонгкук инструктира, а Техьонг му се изплези след казаното.
Техьонг. Не се съмнявам, че е девствен.
STAI LEGGENDO
🌺ᴠɪʀɢɪɴɪᴛʏ🌺 [COMPLETED]
Storie d'amoreКакво повече ми остана? А? Всичко беше взето от мен... Всичко...- Ким попита през сълзи. -Нещо много специално. И сам ще се погрижа, че е с правилният човек. Не с тези мърши.- Чон каза решително.- Обещавам ти, ще те изкарам от този ад. =============...