Karaca Koçovalı Ben !

1.2K 60 0
                                    

Bir şekilde buradan çıkmam lazımdı. Kapıya vurup seslendim .Içeriye bir tane adam girdi .Lavaboya gitmem gerektiğini söyledim. Belki kaçmam icin fırsat olurdu orasi .Lavobaya götürene kadar kolumu bırakmamıştı. Canımı acitiyordu ama Karacaydım ben güçlü görünmek zorundaydım. Lavabonun kapısını açtım ama hala kolumu bırakmamıştı.

KARACA: Gel sende istersen birlikte işeriz .

Bu cümlemden sonra söylenerek kolumu bırakmıştı . Içeri girip kapıyı kilitledim . Pencereye baktim ama nafile ! Önünde korkuluk vardi .Elimi yüzümü yıkadım. Bir yandan deli gibi korkuyodum ama belli edemezdim .Ben buydum. Bu şekilde yetistirilmistim .Ne olursa olsun kimseye boyun eğemezdim. Aslında bir süre sonra bu benim maskem olmuştu . Içimde kopan hicbir firtinayi dışarıya yansitmamistim. Güçlü görünmem gerekiyordu cunku ama ben içinde hala küçük kız çocuğunu barindiriyodum. Aynaya dakikalarca bakarken bir taraftan Azerin Akınla olan mevzusunu merak etmiştim . Ne akin benden ne de ben akından kardeş olsakta çok hoşlanmazdık birbirimizden. Ama benim kardeşim olduğu gerceginide değiştirmez di bu .Ya gerçekten beni bulamazlarsa ,ya akına, babamlara zarar gelirse .Ben bir kişinin daha ölümünü izleyemezdim .Aklımda bu düşünceler dönüp dururken birden adamin kapiya vurmasiyla irkildim.

"Lavoboyu sureli kullaniyorsunuz galiba " diye sinirli sekilde çıkıştım adama . Hiç-bir şey söylemeden öfkeli bir yüz ifadesiyle kolumu daha sert bir şekilde tutup beni odaya götürdü . Kapıyı açar açmaz sertce yere fırlatmıştı. Ardından odadan çıkıp kilitledi kapıyı tekrardan. Hâlâ yerdeydim canim fazlasıyla acımıştı. Ama fiziksel olarak acımasinin yani sıra bu hallere düştüğüm icin daha çok sinirleniyordum . Kapıdaki adamlardan Azeri cagirmalarini istedim .Öğrenmem lazım di burada olma nedenimi artik! Alayci bir sekilde gulduler ve 'yoksana Azer Bey falan otur oturdugun yerde o gerek gorurse gelir sadece ' diyerek çıktılar . 'Demek gerek görürse ha' diye söylendikten sonra Oda da ne var ne yoksa pencere doğru fırlatmaya başladım . Büyük bir gürültüyle cam komple aşağıya inmişti . Kapıyı açtılar beni o halde görünce şaşırmışlardı, yüzlerinden belliydi .
"Şimdi gerek gorulduyse eger cagirir misin Azer beyini !"

-"manyak lan bu " "tamam sakince dur cagiriyoruz " diyerek çıktılar.

Kisa bir süre bekledikten sonra kapım tekrar açılmıştı ve içeriye girmişti Azer Kurtuluş

Azer: Kafayı yedin galiba 1 günde . Ne var ne yok indirmişsin yere ,eğlendin mi bari ?

- alay eder şekilde benimle konuşması beni iyice çıldırtıyordu.

Karaca: Madem beni kaçırdın bana söylemek zorundasın artik ben neden buradayım?

Azer: Bunun icinmiydi bu kadar yaygara yani .Siz Kocovalilar bir seyide abartmadan yapsanız olmaz degilmi?

Karaca: uzatma azer .soyle artik .akının seninle ne işi vardi ?

Azer : silah,uyuşturucu kaçakçılığı. Akın kardeşinde benden tedarik etti ama hakkımızı vermedi .Hakkimi kendi vermezse ben alırım . Kimsede hakkım kalmaz ,kalamaz da !

Başımdan aşagıya kaynar su dökülmüştu sanki. Uyuşturucu çukur a giremezdi.Babam ,amcalarım, dedem kendini bunun icin feda etmiyolarmiydi. Üstelik Akın! Kocovalilarin torunu ,kardeşim. Bu zamana kadar çok hatalari olmuştu ama bunu yapmazdı,yapamazdı. Eğer bu doğruysa bizimkilerin düşeceği hali düşünemiyordum. Üstelik çukurda kim olursa olsun bunun cezası ölümdü. Tüm bu düşüncelerin altında kalmıştım .

Azer: "Hayırdır ne oldu ? Donup kaldın . " dedi gülerek.

Karaca: Bana bak bizimkilere ulaştın mi ?

Azer: henüz değil. Biliyorum çukura uyuşturucu giremez .cezası ölüm olur .Bak ne kadar iyi bir insanım. Bu kadar şeyden sonra bile Akın a hala sans verdim. Sizinkilerde beni bulamaz ben istemedigim sürece. Yani simdi alır Akin a ulaşırsın ya da ben sizinkilere haber salarım daha kotu olur .Akın a yazık olur yani ."

Dedi yine pis pis sırıtarak. Doğru söylüyordu .bizimkiler öğrenirse eğer Akını öldürürlerdi. İçi yansada yapardı babam bunu .
Azere doğru yaklaştım . Aramızda sadece 5 santim falan vardi .tam gözlerinin içine bakıyordum.

"Sana istedigini vermem Azer Kurtuluş .Dogru soyluyorsun bizimkiler ogrenirse cezasi ölüm .Ama Akın sana gelirsede nazik olmayacagini biliyoruz .Birde Akin eğer kaçmışsa kendi istemeden kimse bulamaz onu. O yüzden bana istediğini yap korkmuyorum senden "

Bir kac saniye geçmişti ama hala dipdibeydik.2 adim geriye gectim ."Işte simdi tanistik Azer .Karaca Kocovali ben !"

YOLUMUN IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin