2 günün sonuna gelmiştik artik .Birden odanın kapısı çaldı ve içeri Azer girmişti .
Azer: Evet karaca heyecanlı mısın? Bugun gidiyorsun evine artik .tabi sevgili kardeşin bir haltlar etmezse.
Karaca : bu yaptığın yanina kalmayacak Azer Kurtuluş emin ol!
Azer: Hayda.. müjde vermeye geldik yine senden azar işittik. Hadi gel gidiyoruz Akın la bulusucaz .o bana para mi verecek bende ona kardeşini.
Onu takip ederek çıktım peşinden. Arabasına bindiginde bende yan koltuğa oturdum hemen .kısa bir süre bekledikten sonra kemerimi takmami söyledi . Allah 'ım ben kesinlikle sınamıyordum kesinlikle... kemerimi takınca arabayı çalıştırdı. Ormanlık bir yerdeydik zaten .ağaçların içinde ki yoldan devam ettik .ilerledikçe içimi daha çok korku kaplıyordu . Akın a birşey yaparsa ? Bu düşünceden alamıyordum kendimi .
Karaca : istediğini alınca Akin a birşey yapmadan bırakacaksın degil mi ?
Diye sordum Azer e .korkularıma engel olamıyordum .
Azer : merak etme karaca.ben soz verdim mi tutarım . Para mi verecek bende seni ona vericem .sonra zaten siz yolunuza ben yoluma.
Karaca: dikkat et o yol dediğin seni ölümüne götürmesin Azer .
Azer : Sen bana caz mı yapuyün !
Istemsizce komiğime gitmişti bu cümlesi. Aslında çok ciddiydi ama onu ilk kez şiveyle konuşurken duymuştum . Gerçi adamı 40 yıldır tanıyorum da neyine sasirmistim acaba. Bir anda durduk. Karşıya baktığımda akin ve adamları vardi .Bana arabadan o söyleyene kadar çıkmamami söyledi .kafami sallayarak onaylamıştım onu .
Aşağıya inip adamlarıyla Akına doğru yürümeye başladı. Ne konusuyolardi acaba duyamıyordum . Arabanın kapısını açıp sessizce aşağıya indim .tam onlara doğru yaklasacakken arkamdan biri kolumdan tutup çekmişti beni. Bir anlik bir panik ile çığlığı basmıştım. Herkes bana doğru dönünce kolumu tutan adam Azere doğru dönüp "abi arabadan inince oraya gelmesin diye tuttum " diyerek seslenmisti . O esnada ben burnumdan solurken Azerle gözgöze gelmiştim. Bırakın gelsin demişti beklemediğim bir şekilde . Hızlı adımlarla yanlarına doğru gittim .Akın i orada ben öldürebilirdim oyle bir sinirle ona doğru yürüyordum. Ama kardeş iste benden başkası da dokunamaz di ona .Ona sarılmami beklerken yuzune kocaman bir tokadı indirmiştim . O şoku atlatıp bana doğru elini kaldirdiginda Azer in ,Akının elini havada tuttuğunu fark ettim .O esnada elini oyle bir sıktı ki akin in kırabilirdi. Ama nedense hoşuma gitmişti Azerin yaptığı . Azer akına doğru bağırarak 'kardeşinde olsa bir kadına el kaldıramazsın hele ki benim yanımda hic bir sey yapamazsin'
Şaşkınlıkla Azere baka kalmıştım . Ne yani kaçırdığı kızı,beni Simdi de öz kardeşime karşı mi koruyordu .Nasil bir adamdi bu .Bir taraftan düşündüğümde càni bir tarafı varken nasil diğer taraftan da boyle merhametli olabiliyordu .Akin a doğru dönüp 'bu yaptiklarinindan sonra beni ve ailemizi düşürdüğün durumdan sonra boynuna sarılmami bekleyemezdin Akın ' diye bağırdım . Akın yanina doğru çekip bunları sonra konuşacağız diyerek susturdu beni .
Azer: aile kavganız bittiyse sebebi ziyaretimize gelsek diyorum Akın .!
Akin: getirdik paranı al !
Akın bir çanta dolu parayı Azer in önüne doğru atmıştı . Azerin adamları çantayı açıp kontrol ettikten sonra paraları arabanın bagajına doğru götürdüler .
Azer: sasirttin beni Akın Kocovali .2 gün içinde bu kadar parayı toplayamazsin diye düşünüyordum, yanilttin.
Akın: uzatma Azer .aldın paranı iste artik sen yoluna ben yoluma .
Tam herkes dağılacağı sırada paraları bagaja götüren adam koşarak gelip Azerin kulağına birşeyler fisildamisti .O esnada akin bana hemen arabaya geçmemi tembih etmişti . Neler olduğunu anlamasamda dediğini yaptim . Akın ve adamları bir anda Azer e karşı ateş actılar . Bir anda bir savaşın içinde bulmuştum kendimi. Hiç bu kadar silah sesini bir anda duymamıştım . Sesler kesilene kadar arabanın içinde, ellerim kulaklarımda istemsizce ağlayarak beklemeye başlamıştım .