bir ihtimal

937 48 0
                                    

Azer akşamüstüne doğru eve gelmişti.
Bir cesaret kendimi hazırlayıp azerin odasına girmiştim bile. Ama odasında yoktu .gözüm kitaplığa çarptı. Ne kadar çok kitap vardi .hepsini okumusmuydu gerçekten? Kitapları incelemeye başlamıştım.  Tam o sırada azerin sesi yankılanmıştı odada.

Azer: Herkesin özlediği, düşlerini kurduğu bir şehir vardır . Ben Adanayı severim .iste orada Adanada sevdiğim insanlar yaşar. Şükrü Tekbaş onlardan biri .Bu kitabımı ona armağan ediyorum .

Kısa bir sessizlikten sonra devam etmişti azer .

Azer: elindeki kitap .Yılmaz Güney den boynu bükük öldüler. Tavsiye ederim baya iyi bir kitaptır. Ama öyle gizli gizli girip bakmana gerek yok istediğin gibi girip alabilirsin yani

Karaca: şey ben... senle konuşmak istedim ama odada olmayınca seni beklerken kitaplar dikkatimi çekti .

Azer: dinliyorum o halde .nedir konuşacağın sey Karaca ?

Karaca: bu nereye kadar sürecek boyle .sana da eziyet banada .

Azer: pes mi ediyon yani . Hani ailen icin sonsuza kadar bile kalırdın.

Karaca: çok hızlı gelişti her şey azer .bizimkiler illaki anlayacaklar Akının yanında olmadığımı . Burada olduğumu anladıklarında beni almak icin nazik davranmayacaklarini biliyosundur.

Azer: Sen bana zarar gelecek diyemi yoksa ailen icin mi endiselisin karaca?

Karaca: ikiniz içinde endişeliyim .

Bu cümlemden sonra azer bana doğru yaklaşmaya başlamıştı . O bana yaklaştıkça kalbim daha hızlı çarpmaya başlıyordu. Yavaş adımlarla bana yaklaştıkça bende geriye doğru gidiyordum.en sonunda duvara dayanmıştı sırtım . Azer sağ eliyle yüzümü okşuyordu . "Sen sadece kendini dusun güzelim  , sen  ne istersen o olacak...  "
Dediği kolaydı tabi ama ben yapamıyordum . Kendimi düşünemezdim bu durumda .

Azer biraz daha yaklaştı bana doğru ve dudağımdan öpmeye başladı . Geri çekildiğinde gözlerimi açıp ona doğru baktim .

Karaca : Ne yapıyorsun bana sen azer  . Ne istediğini anlayamiyorum

Azer: Seni sevdiğimi daha nasil ifade edebilirim " demişti. Şaşkındım . Beni seviyormuydu yani .kıpkırmızı olmuştum yuzune bile bakamadım.

Azer: Sen bunu bir düşün Karaca .belki vardır bir ihtimalimiz .

Kendimi hemen odadan dışarıya atıp kendi odama geçmiştim . Azerin söyledikleri hala yankılanıyordu kulaklarımda....

YOLUMUN IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin