#L

Draga mea colegă de bancă, îmi va fi dor de tine. Îmi va fi dor de discuțiile noastre din timpul orelor și pauzelor, îmi va fi dor să te aud certându-te cu toată lumea. Îmi va fi dor până și de stările tale schimbătoare. Serios. Recunosc, nu ți-am fost o prietenă bună. Îmi pare rău pentru acest lucru. Știu că poate nu arătam că-mi pasă, dar chiar îmi păsa. Am ținut și încă țin mult la tine. În ultima vreme m-am simțit falsă în preajma ta. Nu neapărat din cauza ta, ci mai mult a mea. Îmi pare rău și pentru asta. Simțeam că nu pot să am încredere în tine, nu deplină, și mereu m-am urât pentru sentimentul ăsta. Dar nu a fost din cauza ta. Am încetat să mai am încredere în oameni în momentul în care am descoperit că una din persoanele pe care le iubeam cel mai mult pe lume m-a mințit privindu-mă în ochi. Mereu m-am enervat pe mine pentru că nu am putut trece peste asta. Tu nu aveai nicio vină. Iartă-mă. Și iartă-mă și pentru faptul că citești acum asta. Niciodată nu am fost "genul tău" de prietenă. Știi tu, sociabilă, gălăgioasă și extrovertită. Și am observat de multe ori asta. Aveai dreptate, oamenii preferă persoanele extrovertite, care "ies în lume" , iar eu nu m-am încadrat niciodată în această categorie. Mulțumesc, totuși, că ai încercat să mă ajuți să "ies din cocon". Mi-ar fi plăcut să-ți spun că e degeaba. Dar chiar apreciez. Am văzut de multe ori cum oamenii te preferau pe tine în locul meu, cum preferau să vorbească doar cu tine, ca și când eu nu aș fi fost acolo. M-a durut, recunosc, și am încercat să mă schimb, dar fără folos. Oricum, începusem să mă obișnuiesc. Începuse să nu mă mai deranjeze. Acum, asta e. Iartă-mă că trebuie să te las singură, dar sunt sigură că vei reuși să îți deschizi propria firmă și fără mine. Adevărul e că eu nu am vrut asta niciodată, doar că nu ți-am spus. Nu ți-am spus că mi se pare aproape imposibil să facem asta. Nu aveam dreptul să-ți distrug visele în acest fel. Așa că am tăcut. Pentru că doare atunci când cineva nu crede în tine și în visele tale. Ca atunci când ai spus " Ah, ea visează la stele". A durut, dar aveai dreptate, visam la stele. Dar acesta e, probabil, cel mai frumos vis pe care l-aș fi putut avea vreodată. Iată, s-a îndeplinit, oarecum, nu? În fine. Te rog să nu te simți prost. Nu ți-am scris toate astea doar ca să te fac să te simți rău. Am vrut doar , știi tu, să plec fără "socoteli neîncheiate". De fapt, ăsta e și scopul scrisorilor. Să scriu tot ce nu am putut spune cu voce tare vreodată. Te rog, de asemenea, să nu uiți că ești o persoană minunată, deși mi-ar plăcea să înțelegi că nu e bine să îți descarci nervii pe persoanele nevinovate. Nu vorbesc de mine, ci de persoanele care vor intra de-acum încolo în viața ta. Pentru că ai un viitor în față. Unul frumos. Prețuiește-l.
Te iubesc mult. Te rog să nu uiți.

O călătorie interstelarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum