#L.I.
O să fiu sinceră cu tine. Nu aveam de gând să îți scriu și ție o scrisoare. Dar m-am gândit că ar fi nedrept și, cum ești una din persoanele la care țin foarte mult și știu că și tu ții la mine, m-am hotărât să fac ce simt. Să-ți scriu. Și iată-ne aici. Sau, mă rog, iată-te aici. De fapt, sunt și eu aici. Eu sunt toate aceste cuvinte, toate aceste gânduri. Scrisoarea sunt eu. Eu îți vorbesc. Și vreau, în primul rând, să-ți cer iertare. Trebuie să vă cer iertare tuturor. Pentru asta. Pentru tot. În al doilea rând, voiam să-ți amintesc cât ești de specială și cât de importantă ești și vei fi mereu pentru mine. Ești una din persoanele care mi-a făcut viața în școala generală să fie mai frumoasă. Și-ți mulțumesc pentru asta. E adevărat că ne-am îndepărtat, era oarecum inevitabil, odată cu începerea liceului. Dar niciodată nu am simțit că ne-am îndepărtat sufletește. Adică da, distanța dintre noi s-a mărit și nu ne mai vedem sau vorbim zilnic sau extraordinar de des, dar simt că prietenia noastră a rămas intactă. Nu contează cât timp trece fără a ne vedea sau a ne vorbi, dar atunci când ne reîntâlnim, e ca și cum acea perioadă nici n-ar fi existat. E ca și cum am fi iar în generală. Ca și când nimic nu s-ar fi schimbat. Deși s-au schimbat atât de multe. Începând cu noi.
De asemenea, voiam să-ți mai amintesc și că ești o persoană minunată și nebună care merită să fie apreciată la adevărata ta valoare, care e infinită. Să nu lași vreodată pe cineva să te facă să crezi că nu meriți asta. Meriți asta și mult mai mult. Te rog să nu mai suferi după oricine. Nu toată lumea merită lacrimile unui suflet bun. Nimeni nu merită. Absolut nimeni.
Îți mulțumesc pentru toate dățile în care m-ai făcut să zâmbesc prin felul tău minunat și nebun de a fi. Sper să nu te schimbi niciodată. Te iubesc mult.
CITEȘTI
O călătorie interstelară
EspiritualNoi toți, în felul nostru unic, alcătuim universul. Tot ceea ce facem are o consecință. De exemplu, dacă o singură acțiune, un singur când al vreunui om din istorie era realizată diferit, și universul pe care îl știm astăzi ar fi diferit. Total. Gân...