,, Jmenuji se Lukas. " řekl po chvíli, dobře nebudu lhát hnusný jméno nemá.,, Na výcvik si ho vezme třeba...... Heather!" cože to řekla, já jsem tady nová a mám cvičit nováčka, bohužel jsem ji nic neřekla jenom jsem přikývla hlavou.,, Dobře, tak to bychom měli, tak se tady mějte." Když odešla tak jsem si šla dát snídani,na stole byly palačinky tak jsem si jednu vzala.
Povídali jsme si ale Lukas tam stál a díval se na nás.,, My.... Většina tě nekousne neboj." Clint svůj pohled otočil na mě aby bylo jasné koho myslel když řekl většina. Když jsem se podívala kde je můj bratr, nikde nebyl, asi šel spát.
Najednou přišel Thor a když uviděl Lukase hned si všiml jeho očí , potom jsem nějak nazaregistrovala ale Lukáš měl pod krkem Thorovu ruku.,, Jestli ji něco uděláš je po tobě rozumíš! "
takhle naštvaného jsem ho ještě neviděla. Lukas se držel aby se neproměnil.,, Zlatovlásko moc bych ho neškrtil teď ho má na starosti Heather, přece nechceš aby musela odejít ne?" co to pravé řekl že ho mám na starosti.... no to mě pokaď ptáků.
,, Proč ho daly ji vždyť je nováček." když to řekl bylo vidět že o mě má strach. Ale nikdo mu neodpověděl protože to nikdo nevěděl.Lukas za mnou přišel a zeptal se mě jestli se nepůjdeme do tělocvičny se nějak rozcvičit.,, Jdu s vámi." ve dveřích vedle mé hlavy se objevila ta Thorova.,, Jo to mi bylo jasný že se přidáš." zasmála jsem se. Lukasovi ale moc do smíchu nebylo. Já jsem ráda že s náma jde bráška, kdyby se náhodou Lukas proměnil aby mi brácha mohl pomoct.
Já a Lukas už jsme stáli před tělocvičnou.,, Tomu Thorovi to trvá déle než Natashe." když jsem to řekla tak za rohem už si to k nám mířil Thor.,, Já to slyšel." díval se na mě jak kdyby mi chtěl dát kladivem. Už jsem radši nic neřekla. Takže jsme se rozcvičili a pak mě napadlo že si můžeme zahrát třeba přehazku. Takže Thor napsal na jejich skupinu jestli si nechce někdo zahrát.
Přišel Clint, Tony, Steve a Natasha.
Rozdělili jsme se do týmu takže jsem skončila se Stevem a Natashou, rozhodčí byl Tony protože se nechtěl moc pohybovat..... lenoch jeden.Trošku jsem nám pomohla aby jsme získali aspoň nějaký body jenže Thor a Clint byli fakt dobrý a proto vyhrál jejich tým.
Šli jsme do obýváku a povídali si o různých věcech. Už byla docela tma a tak jsem si řekla že půjdu na terasu a podívám se z výšky na noční New York.
Sedla jsem si tam a koukala, třeba jsem viděla jak se nějací lidé dole hádají. Slyšela jsem kroky za mnou, někdo si sedl vedle mě ale já byla moc líná otočit hlavu.,, Víš že je to nebezpečné. " teď už jsem tu hlavu ani otáčet nemusela byla to Nat.,, To je ale je to krásné místo na přemýšlení." ušklíbla jsem se když jsem viděla nějaké dítě se svými rodiči. Nat poznala že jsem nějaká nesvá a proto mě obejmula. Hned jsem se cítila líp, poznala jsem že už mám novou a lepší rodinu než byla ta stará.,, Pojď dovnitř" řekla Nat a už se zvedala taky jsem se zvedla a šla za ní dovnitř.
Když jsme vešli Nat si šla sednout k ostatním ale já šla k sobě do pokoje. Vyndala jsem krabici kterou jsem ne vyndala opravdu dlouho. V té krabici byli fotky s mojí předešlou rodinou. Začali mi slzet oči, rozbrečela jsem se, někdo zaťukal na dveře a ani nepočkal na moje dále... to byl někdo kdo se neumí chovat. Překvapilo mě že to byl Steve, vždyť se o něm říkalo že nemá žádnou chybu, no tak teď jsem jednu našla. Steve si sedl vedle mě a koukal se mnou na fotky u jedné se ale zastavil, vzal ji do ruky, byla tam teta Peggy a já když jsem byla malá.
Steve se nad fotkou usmál.
Projížděli jsme fotky dál a u toho někdy prohodily pár slov. Poslední fotka byla s mojí mamkou a taťkou vlastně nevlastními rodiči. Byla jsem už unavená krabici jsem si dala pod postel. Steve se zvedl a už stal ve dveřích ale stihla jsem mu říct,, Děkuji za všechno co pro mě děláte " když jsem to dořekla zavřel dveře. A já už se mohla nechat unášet sny.
~u té Peggy si prosím představte že drží miminko. Jinak ahoj je tady další díl ne moc zajímavý ale pro Heather velmi důležitý. ~
ČTEŠ
Thorova velká sestra
FanfictionByla jsem vzhůru, vzpomínala jsem jaké to bylo u mých prvních pěstounů. Každý den teplé jídlo všichni byli moc milý a teď skončím tady... Jmenuji se Heather Swonnová. Je mi 25.... vlastně mi je 1 725 let ale to je jedno. Mám dva bratry a jednu ses...