11. Proč Na Mě Křičíš?!

196 13 0
                                    

Když jsem dojela domů, Calypso vypadala unaveně, rozpustila jsem ji zase na vodu aby si mohla odpočinout. Před mým domovem už čekala Natasha a vypadala nervózně.,,Heather, dávej si pozor, Thor se opil... A já musím pryč, zvládneš to tu sama? " tak tohle mě překvapilo, brácha se opil? Proč by to dělal? No to je teď asi jedno, zvládnu to sama?,, Jasný že zvládnu, žádný strach, jsme přece sourozenci." Nat se na mě podívala povzbuzujícím pohledem, ale moc mi to Teda odvahy nedalo. Většinou jsem odvážná dost, ale z Thora mám respekt.

Vyjela jsem nahoru, úplně nahoru výtahem a když se otevřeli dveře viděla jsem Thora jak sedí na pohovce a okolo něj spoustu rozbitých věci. Nevěřila jsem svým očím, ale něco jsem věděla, Tony ho zabije. Pomalu jsem k němu šla, ale když jsem viděla jak pevné drží tu láhev s alkoholem, tak jsem si to rozmyslela a chtěla jít do pokoje. Thor ale zaznamenal můj pohyb a zvedl se, asi se mu zamotala hlava protože se prvních několik kroků motal, ale mohlo o být taky z alkoholu. Když stál přímo přede mnou, začal na mě řvát, ale řvát tak že to museli slyšet i na Asgardu. Podívala jsem se na něj pohledem proč na mě křičíš!? Ale furt nepřestávál, měla jsem toho dost a věřte nebo ne ale vlkodlaka naštvat nechcete. Nechtěla jsem mu ublížit, ale stejně jsem se přeměnila, byl ze mě zase vlk, chvilku jsme se spolu prali, mě se pak do kůže vryly střepy které ležely na zemi, bolelo to jak čert, poprosila jsem Ametyho aby našel a utrhl tu kytku která uspává lidi. Když už jsem myslela že je po mě, Amety přiletěl i s tou kytkou, jeho krystaly místo peří oslepily na chvíli mého bratra, Amety mu dal kytku pod nos a Thor hned usnul. Cítila jsem se hrozně že jsem něco takového udělala, skoro jsem zabila svého bratra. Uložila jsem Thora do postele a Amety mi to tam pomohl trošku uklidit, dal mi znamení že tu se mnou chce zůstat, takže se budu muset zeptat ostatních jestli jim to nebude vadit.

Byla už noc a furt nikdo nebyl doma, ošetřila jsem si rány vodou, nevím proč ale stejně krvácely, když už bylo fakt pozdě ve dveřích se objevil Clint, když viděl tu spoušť radši nic neřekl a sedl si vedle mě,, To jsi neudělala ty, že ne? "řekl to tak vesele že jsem se musela usmát a zakroutit hlavou na znamení že ne.,, To Thor, trošku se opil a pak jsem se naštvala a přeměnila se a...." ani jsme to doříct nemusela a Clint mi dal znamení že to chápe.,, No nic, jdu si lehnout po náročném dnů, ty bys měla taky, zítra si o tom promluvíme ju?" zase jsem kývla hlavou na náznak že jo. Pak už jsem šla jenom spát.

_______________________________________Tady je váš Beránek, vím že dlouho nebyl žádný díl, ale snad to moc nevadí, tím jak jsem doma víc se snažím učit a chodit ven

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

_______________________________________
Tady je váš Beránek, vím že dlouho nebyl žádný díl, ale snad to moc nevadí, tím jak jsem doma víc se snažím učit a chodit ven.
Omlouvám se i za pravopisné chyby, určitě tu nějaké jsou.
Vas Beránek 🐏❤️.

Thorova velká sestra Kde žijí příběhy. Začni objevovat