3.Thor Je Můj Bratr?!

839 38 0
                                    

Zkusila jsem to a fakt jsem ho zvedla!
Ostatní jse na mě dívali s otevřenou pusou, vlastně i já jsem byla překvapená.

"Thore ty jsi ji nechal aby to zvedla!?,, zeptal se Tony, v jeho obličeji bylo vidět že je naštvaný.

Thor se na mě podíval a pak namířil zrak na ostatní. Všichni se koukali na Thora a čekali co jim k tomu řekne.

Místo toho se zvedl přivolal k sobě svoje kladivo a na tváři měl výraz vzteku. Kladivo jsem pustila a jemu přistálo v ruce. Přišel ke mě blíž a....a on mě objal?

Mozek mi přestal pracovat, stála jsem tam jak tvrdý kámen a nic nedělala a ani nic neříkala. Odtah ul jse ode mě a v očích měl slzy.

"Proč brečíš?,, udiveně jsem na něho koukala jako všichni kolem nás." Ty jsi moje sestra!,, řekl Thor a slzy mu stékali z tváře. "Já nemůžu být tvoje sestra vždyť jsem že země? A nebo nejsem.,, koukla jsem se na své ruce a ty začali zase svítit bílé.

" Co to máš s rukama?,, ozvalo se od Avengers. "Vlastně ani sama nevím.,, ozval se ze mě hlas který jsem v životě neslyšela vycházet z mých úst.

Thor se na mě podíval ještě jednou a já jsem věděla že to myslí vážně, jenom jsem tomu sama nemohla uvěřit. Já že bych byla sestra Super hrdiny .

Už bylo pozdě tak jsme to tam uklidil a šli spát. V mém mozku mi ale furt šrotovalo, jak....jak je to možné?

Někdo zaklepal na dveře, než jsem stihla cokoliv říct přišel Thor a sednul jsi ke mě na postel. Vzal mě za ruku a řekl mi že někdy spolu poletí e na Asgard a on mi ukáže jak to tam vypadá a tak dále....

Prý že mě seznámí i s našima, byla jsem trochu překvapená že jsi je jistý že já jsem jeho sestra. Odešel z pokoje a já celou noc nespala...

Ráno
Vstala jsem z postele a šla udělat ranní hygienu. Sešla jsem schody do hlavní místnosti kde čekal převlečený Thor. "Co tady děláš tak brzo ráno?,, zeptala jsem se." Čekám tady na tebe sestro, chci ti ukázat Asgard.,, podíval jse na a já pochopila že chce abych se oblékla.

Rukou mi ukázal jeho kladivo a já jse ho chytla dal kladivo nad hlavu a....

Thorova velká sestra Kde žijí příběhy. Začni objevovat