Když jsem se ráno probudila bylo mi špatně. Šla jsem se podívat jestli jsou ostatní už vzhůru, přišla jsme do kuchyně ale tam nikdo, využila jsem toho a začala si dělat snídani.
Když jsem snědla snídani tak jsem uslyšela kroky, byly hlasité a těžké, když se objevil člověk kterému kroky patřili hned mi došlo že to je můj úžasný bratříček. Sedl si vedle mě a něco říkal, neposlouchala jsem ho, popravdě mi to bylo jedno, on se vypovídá a bude mu dobře.
Cítila jsem přítomnost někoho dalšího, šla jsme se podívat za roh, nikdo tam ale nebyl, Thor se na mě díval jak na idiota, když jsem mu ale řekla že někoho cítím tak se začal koukat jinak, měla jsem z něho strach.
Cítila jsem vodu, slanou vodu, Thor šel ke mě a uviděl asi něco co já ne.
Šel se podívat co se děje.Jarvis najednou začal povídat něco o tom že se sem někdo vloupal, divné bylo ale že žádný zámek nebyl poničený, ani okno, prostě nic.
Uviděla jsem postavu, byl to muž, mohl mít kolem dvou metrů.
Šla jsem k němu ale on se najednou vypařil, zbyl po něm jenom mokrý flek na podlaze.
Když se probudili ostatní tak jsme jim to řekli, řekla jsem aby si dávali pozor že je tu nezvaný host.Když jsme se rozhodla že jsi půjdu odpočinout, šla jsme do svého pokoje, otevřela jsem dveře a tam stál nějaký muž, měl vousy, krásné zelené oči a měl na sobě zlaté brnění. Došlo mi co vidím a hned jsem se přeměnila na vlka, muž se na mě začal usmívat. Nechápala jsem ho, neměl by se mě bát. Zavyla jsem a tak jsme zavolala všechny ostatní, lekli se když mě viděli jako vlka, můj bratr si stoupl přede mě, muž mu ale ukázal aby ustoupil a můj bratr to udělal!?
Tak teď to nechápu, mě neposlouchá ale přijde nějakej cizí muž a začne ho poslouchat. Mužovi se v ruce objevil trojzubec a mě se objevil trojzubec nad hlavou, usmál se na mě znovu, bratr měl otevřenou pusu dokořán.
Nechápala jsem o co jde, přeměnila jsem se zpátky, muž mi řekl větu která mi změnila život, Ano zas a znovu."Ahoj dcero. Rád tě vidím, vyrostla si.,,
V ten moment jsem měla otevřenou pusu do kořán já, Thor vzal kladivo a přimáčkl muže na zeď, byl naštvaný.
" Ahoj Thore, jak se má matka? Neřekli jste ji to že, je to moje dcera, mám právo na to ji vidět.,, co mi neřekli?
Thor se na mě otočil a měl smutek v očích, šel ke mě a obejmul mě"promiň,,. Když to řekl tak mi bylo jasné že ten muž říká pravdu, jsem jeho dcera, ale stejně nevím kdo to je.
" Mohu vědět tvoje jméno, možná jsi můj otec, ale chci vědět tvoje jméno.,,
Podíval se na mě pohledem, ty mě jako neznáš. "Jistě, jsem Poseidon řecký bůh, jsem bůh vody, jsi moje dcera,,.
Bavili jsme se s Poseidonem několik hodin a opravdu to vypadalo jako bychom byli příbuzní,mám po něm vlasy a prý i tvar obličeje." Tvoji bratři budou šťastní že jsi se našla.,, další novinka, já mám víc bratrů!?Takže doufám že se vám tato kapitola líbí, omluvte mě prosím za pravopisné chyby.
Váš Beránek 🐏❤️.
ČTEŠ
Thorova velká sestra
FanfictionByla jsem vzhůru, vzpomínala jsem jaké to bylo u mých prvních pěstounů. Každý den teplé jídlo všichni byli moc milý a teď skončím tady... Jmenuji se Heather Swonnová. Je mi 25.... vlastně mi je 1 725 let ale to je jedno. Mám dva bratry a jednu ses...