12. Lukasi Proč Nespíš?

168 12 1
                                    

Otevřela jsem oči a bolel mě celý člověk. Chvilku jsem ještě  ležela.
Když už jsem si byla jistá že fakt neusnu, koukla jsem se kolik je hodin.
4 hodiny ráno, super, to jsem toho moc nenaspala. Šla jsem do kuchyně protože jsem měla žízeň, v kuchyni ale byla osoba, začala jsem čmuchat, abych věděla kdo to je. Cítila jsem trávu, hlínu a mentol, byl to Lukas.
Přišla jsem za ním, pomaličku a chtěla ho vylekat, ale spíš jsem se já lekla jeho, otočil se tak rychle že jsem narazila do jeho hrudi.,, Tady je někdo ranní ptáče?" nevím jestli to ví, nebo ne, ale spíš ne, ale já většinou vstávám v 10 takže asi ranní ptáče nebudu.,, Ne, tohle je poprvé co jsem se vzbudila tak brzo, a měla jsem žízeň, takže se jdu napít a pak zase do postele." usmála jsem se.,, Hele je mi to trapný, ale co máš se Stevem?" tak teď mě zaskočil.,, Nic, měla bych s ním něco mít, jako jsme kamarádi, ale to je všechno. " vypadalo to jako kdyby se mu ulevilo.,, OK....Nechceš se podívat na nějakej film, nechce se mi jít už spát a nechci být sám. " tenhle člověk mě překvapuje víc a víc.,, No tak proč ne, ale až usnu na tý tvoji 'mužský' hrudi, tak mě nebuď. "oba jsme se zasmáli, chtěla jsem se konečně napít, ale nedosáhla jsem na skleničky, pak jsem ucítila hruď na svých zádech a viděla ruku která se položila vedle mého těla. Lukas mi podal skleničku, poděkovala jsem, řekla mu ať jde vybrat film že za chvíli přijdu, kývl hlavou na náznak že chápe. Když jsem se konečně napila, šla jsem si sednout do hlavní místnosti, Lukas vybral film s názvem Cesta do středu země. Nechtěla jsem se k němu moc přibližovat, protože kdybych usla abych mu vážně nespala pak na hrudi. Ale to on byl ten kterej se ke mně přisunul, položila jsem si hlavu na jeho rameno. Usnula jsem v půlce filmu, cítila jsem na své paži ruku, samozřejmě že byla Lukase, jenom mě překvapil.

V 10:00
Probudila jsem se v 10, takže jako vždycky, když jsem otevřela oči viděla jsem že Lukas usnul taky, ještě furt spal, nechtěla jsem ho vzbudit, ale on se o to postaral někdo jinej. Do místnosti vtrhnul Stark a za ním letěl nějaký jeho nový výtvor, Stark se chtěl schovat, samozřejmě ho nenapadlo nic lepšího než skočit za gauč, bohužel to nějak nevychytal a skočil na gauč, zrovna tam kde měl Lukas hlavu, slyšela jsem jenom,, Twl proč je tady taková tma!" a už jsem umírala smíchy. Tonyho nový stroj se ale furt nezastavil, a teď is našel novou oběť, Lukase který momentálně měl problém i stát,ale na Starka ten stroj nezapomněl, sice nevím co mu udělal, ale bylo to vážně vtipné jak tam běhali oba po celé místnosti. Když už jsem se nemohla přestat smát tak Lukas byl tak hodnej, a chytil mě za ruku, musela jsem se zvednout, jakmile jsem se ale zvedla tak ten krám se zaměřil i na mě, utíkali jsme tam jak blbci. Dokud nepřišel Steve, hodil po ty věci štít, trefil se, zachránil nás, jedno vám řeknu, nikdy jsem ho neviděla radši než teď, ta věc nás mohla zabít, vedle mě stál Tony a řekl,, Tss.. To bych zvládl taky. "vysloužil si ode mě pohlavek, já a Tony jsme poděkovali Stevovi, jenom Lukas byl zticha,mezi nima kolovala divná atmosféra, spíš taková která by se dala krájet. Když jsem za Stevem viděla blonďatou hlavu, věděla jsem že to není dobrý.

Přemístili jsme se do kuchyně, Thor se mi omluvil za včerejší noc, všechno vysvětlil Tonymu, ten to pochopil, s Thorem se rozešla nějaká Jane, bylo mi ho líto, ale na jednu stranu jsem ho chtěla zabít, jakto že mi to neřekl, jsem jeho sestra, ale je pravda že svá tajemství taky mám, ale tohle mi říct mohl. Ve dveřích se objevil Clint, vypadal rozespale, asi se taky moc dobře nevyspal, nebýt Lukase tak taky vypadám jak Clint, ale jedno se musí uznat na hrudi Lukase se spí opravdu dobře, takže až nebudu moct spát tak zaklepu a lehnu si k němu.
Usmála jsem se, jen tak pro sebe, aby to kluci neviděli, ale Steve se na mě furt díval,takze to asi viděl. Po nějaké době vstala i Nat a jak já mu říkám Méďa (Hulk), vypadali že se dobře vyspali, Nat se mě zeptala jestli si pak nechci jít zacvičit, řekla jsem že nic lepšího v plánu nemám, tak že půjdu ráda.

_______________________________________
Takže doufám že se vám tato kapitola bude líbit, jestli byste měli nějaký nápad na cokoli tak napište.
Ještě chci poděkovat, myslím si že se vám příběh docela líbí, za což jsem ráda, vím že tam je spoustu chyb, ale prostě já a čeština si nerozumíme, jestli to takhle půjde dál, tak to pak někdy opravím, prostě moc děkuji. 🍀
Váš Beránek 🐏❤️.

Thorova velká sestra Kde žijí příběhy. Začni objevovat