Ne másért tarts ki! Ne másért csináld! Ne nekik bizonyíts! Nem kell nekik bizonyítanod!!!
Olyan sokszor làtom, hogy amikor az emberek összeszedik magukat és haladnak a céljaik felé azt azzal magyarázzák, hogy mert majd megmutatják azoknak akik nem szeretik őket és nem hisznek bennük, hogy márpedig képesek lesznek rá!
Ne az legyen a motivációtok, hogy másoknak megmutatjátok!!! Ne! Tiszteld meg magad annyival, hogy magadnak szeretnéd megmutatni, magadnak szeretnél bizonyítani!
Nem másnak! Semmi értelme srácok! Aki nem szeret, aki belédköt az beléd fog akkor is ha már mindent elértél! És ha te azzal a céllal vitted véghez, hogy neki megmutasd de ő ezután is fikáz, akkor nem is volt értelme célba érni???Engedjétek el a megfelelési kényszert és jegyezzétek meg, hogy mindannyian csak emberek vagyunk! Mindenkinek vannak hibái, mindenkibe bele lehetne kötni. Mindegy mennyire tűnik valaki erősnek, "tökéletesnek", SENKI NEM AZ!
Mindannyian hordozzuk a saját keresztünket és álarcok mögé bújunk a megtévesztés reményében ezzel egymásban okozva önképzavarokat, önbizalomhiányokat!Ha erre rájössz, ha megérted, hogy akinek szeretnél megfelelni ő sem más egy gyarló embernél aki valaki másnak akar megfelelni, akkor kiszállsz ebből az ördögi körből és rájössz, hogy ez az élet nevetségesen rövid ahhoz, hogy ne olyan légy mint amilyen te szeretnél lenni függetlenül attól ki mit vár el tőled!
Gondold át!