BÜYÜK KOMUTAN

60 6 0
                                    

Bütün Çin çalkalanıyordu. Urumçi'ye biri gelmiş ve ortalığı cehenneme çevirmişti. Urumçi'de bulunan bütün Çinlileri katledip sonra ortadan kaybolmuştu. Kendi içine kapanık politika izleyen Çin bu olayı dünya kamuoyuna duyurmamayı planlıyordu. Derin araştırmalar yapıyorlardı ancak ne olduğunu hala çözememişlerdi. Ülgen, Urumçi'yi kurtarıp göz önünden kaybolmuştu. Sıradaki hedefi neresi kimse bilmiyordu. Doğu Türkistan'dan ayrılırken Çinliler için bir hediye bırakmıştı. Wuhan'da bir salgın çıkmış ve Çin bu salgınla Ülgen tarafından lanetlenmişti. Urumçi'nin kurtulmasından bir hafta sonra Çin tamamen olayı unutup yeni hastalık üzerinde yoğunlaşmıştı. Bu sadece felaketin başlangıcıydı. Bay Ülgen gazabıyla tekrar belirdi Rusya'nın üstünde kartal olarak daireler çiziyordu. Şimdi hedefi Rusya'da bulunan özerk Türk Devletleri'ydi. Ülgen bu kez yanlız değildi. Bütün Rusya'yı kendisi helak etmek yerine büyük bir orduyla bunu yapmak istiyordu. Tanrı Dağları'nın kuzeyine indi. Ayağını sert bir şekilde yere vurmasıyla yer altından bir ordu çıkmaya başladı. Bütün ordu çıktıktan sonra yer titredi ve Ülgen'in önünde ihtişamlı bir lider toprağı yararak ayağa kalktı. Dizini yere eğerek: "Mete Han sizin için yok edecek Tanrım."dedi.
4. BÖLÜM SONU

ÜLGEN'İN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin