TANRININ ORDUSU

49 6 1
                                    

Rusya büyük bir saldırıyla çalkalanıyordu. Büyük bir ordu atlarla, kılıçlarla ve oklarla bütün bir ülkeyi işgal ediyordu. Karşılarında ne tam donanımlı askerler ne de tanklar durabiliyordu. Bu askerler ölümsüzdü. Kimseya aldırış etmeden Rusya'nın en kuzeydoğusundan başlayıp önlerine çıkan her şeyi yok ederek, tüm şehirleri yakıp yıkarak ilerliyorlardı. Rusya tüm gücüyle işgali durdurmaya çalışsada tüm emekleri boşa gidiyordu. Mete Han ve ordusu yıldırım gibi ilerliyordu. İş artık Rusya'dan çıkmıştı. Dünya hayret icerisindeydi. Diğer ülkeler buna bulaşmaktan korkuyor ancakbu işgalin dünyayı sarmasıni engellemek için Rusya'ya destek çıkıyorlardı.
Bir kaç hafta geçmeden Mete Han, yenilmez ordusuyla Rusya'yı tamamen yakıp yıkmıştı. Avrupa ülkeleri tedirgin şekilde savunma hazırlığı icerisindeydi. Ancak beklenilen olmadı. Ordu kaybolmuştu. Rusya parçalanmış Türk Devletleri de olmak üzere özerk devletler bağımsız olmuştu. Görevi tamamladıktan sonra Mete Han ve ordusu tekrar Uçmağ'a dönmüşlerdi. Tüm dünya olayın ne olduğunu kavramaya çalışıyordu. Yoğun bir askeri hazırlık vardı. Çin'de yayılan hastalık çığrından çıkmış ve Avrupaya kadar gelmişti. Ülgen görevini biraz daha ilerletmek için tekrar geliyordu. Bu kez Türkiye'de göründü. Anıtkabir'e inmişti. Bir asır önce Türkleri kurtarmak için gönderdiği Atatürk'ün yanındaydı.
                  5. BÖLÜM SONU

ÜLGEN'İN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin